Bella Johnson
Ma uit la chipul fetei firave din fata mea ca si cand as fi picata din satelit.E putin mai scunda decat mine,dar are o frumusete aparte ce face acest amanunt sa fie trecut cu vederea.Parul ca de abanos ii cade drept pe umeri,aproape de talie si ochii albastrii mari sunt foarte calzi expresivi.Buzele pline si rozalii i se deschid intr-un zambet timid,lasand la iveala dintii albi si perfecti.Ochii mei o privesc ca pe un extraterestru sau obiect de muzeu.Parca as avea versiunea feminina a lui Zack,nu altceva.Nu stiu daca sa rad sau sa ma ingrozesc cand vad asemanarea precum doua picaturi de apa dintre ei.Daca nu ar fi plecat de acasa si ar fi aici langa ea si eu nu i-as cunoaste,as putea spune ca sunt gemeni 100%.Atat de bine seamana.Pana si inflexiunile din glas li se aseamana.
"Asa se pare."ii raspund inca in starea asta ciudata.
"Ai venit sa ii vezi pe Zack si Bella?"Harry se baga cu tonul lui impunator,iar eu il privesc calma.Pare usor incordat,dar ranjeste fortat.
"Ma jignesti,Harry.Am venit sa va vad pe toti.Faptul ca cei doi sunt aici e doar o ocazie mai buna de a ne cunoaste."zambeste spre el,apoi se uita iar la mine.
"Cum spui tu."murmura inapoi,iar Caleb intervine.
"Harry,am putin nevoie de tine."ii spune,dar Harry nu prea vrea sa ne lase singure,fiind prins intre dorinta de a-l ajuta si a vedea ce pune la cale Zendaya.Nu inteleg de ce si-ar face griji,pare foarte de treaba.Cu siguranta pot face fata prezentei ei.
"Hai Harry,du-te.Nu o sa o musc pe noua ta prietena."chicoteste,iar el isi uneste buzele intr-o linie dreapta.Pleaca,dar inainte de asta ma cantareste bine cu privirea si eu vad cum silueta sa se face nevazuta.
"Fratele tau nu e aici?"se intereseaza,iar eu tresar la intrebarea ei.E doar curioasa sau chiar o intereseaza prezenta lui?
"Nu,Zack nu-i aici."ea zambeste bland si se aseaza pe canapea in stil turceste.Par sa il observ pe Ed iar,e asa fascinat de ea.Nu ai cum sa nu iti dai seama ca simte ceva pentru ea.La orice zambet de al ei,el se lumineaza total si gropitele isi fac aparitia in obrajii sai.
"Chiar vreau sa il vad.Am auzit foarte multe despre el in ultima perioada.Am auzit ca ii place sa cante si mie imi place sa cant."pare atat de interesata de Zack ca imi pun semne de intrebare privind adevarata ei intentie.Zici ca il place...sau cine stie.Poate asa e personalitatea ei.
"Zack e foarte bun.Trebuie sa-l asculti."intervine Ed,iar ea ii zambeste.Stau inca in picioare uitandu-ma la ea.Zici ca e o papusa de portelan.
"Bella,te rog ia loc langa mine.Ma faci sa ma simt prost."se bosumfleaza,iar eu ma conformez.Ma simt usor agitata in prezenta ei,nu stiu de ce,dar totusi imi transmite si calm.Nu stiu cum e posibil asa ceva.
"Ma simt prost,eu nu am auzit lucruri despre tine."zambesc,iar ea imi face semn din mana ca nu este nimic.
"O sa auzi multe de acum incolo,este timp.Cum a fost copilaria alaturi de Zack?Mi-as fi dorit asa de mult un frate care sa ma protejeze."se sprijina cu cotul de marginea canapelei,urmarindu-ma precum un copil nerabdator.
"A...Zack e cel mai bun frate."spun stanjenita,deja e ciudat ca ma tot intreaba despre el.
"Ce am ratat?"Harry ma ia prin surprindere si se aseaza in spatiul ramas langa mine pe canapea.
"Nimic important."isi ridica umerii,iar eu aprob tacuta.Aud usa de la intrare si imi pot da seama ca este Zack.
" La naiba am uitat de aia,ma duc inapoi dupa ea." ii aud vocea din hol si dupa usa este iar trantita.
"Cine era?"se foieste,lungindu-si gatul Zendaya.
"Banuiesc ca Zack."ii raspunde Harry,analizand-o serios.Cred ca e banuieste ceva si nu spune.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...