9.Antrenament

313 17 2
                                    

Ai fost acceptata.Acceptata.Acceptata.

Un zambet victorios imi infloreste in coltul buzelor,iar eu ma ridic de pe pat,analizand mai bine camera.-M-as putea obisnui aici.- Am dat din umeri si m-am indreptat spre usa,dar nu inainte sa vad ca sunt imbracata posibil,cu hainele lui Christie.Pantalonii par mai mult a fi boxeri,iar tricoul e cam scurt fata de ce port deobicei,dar nu ma simt atat de incomoda.Ma duc in mica baie si ma spal pe fata,ca mai apoi sa ies si sa ma indrept spre hol,vrand sa-i gasesc pe ceilalti.Ajung entuziasmata in capul scarilor,auzind voci in living.-Balustrada asta,hmm.-Si iata cum nebunia din mine iese,vazandu-ma cu fundul pe balustrada,alunecand rapid,iar cand sa aterizez jos fac contact cu pieptul tare al lui Caleb.Sincer vorbind,aparand de nicaieri din punctul meu de vedere.Facandu-l sa se dea mai in spate,incercand sa ma prinda in acelasi timp,fara sa facem contact cu suprafata podelei.O pozitie cam ciudata,amandoi cu fete crispate,intr-o situatie cat se poate de jenanta.Ma dezlipesc rapid de el,dupa ce ma impinge usor in spate.Privirea lui este atat de ciudata si infricosatoare in acelasi timp,iar eu nu pot decat sa zambesc stanjenita spre el,dand din umeri.

"Asta faci in majoritatea timpului?Si se presupune ca Harry vrea sa faci parte din gasca."pufneste,dandu-mi o privire plina de dispret.Imi dau ochii peste cap si il urmez in living,unde ceilalti stau si discuta serios.

"Harry nu ne trebuie alt copil,il avem deja pe Aidan."spune pe un ton batjocoritor Caleb.Imi musc buza nervoasa,uitandu-ma urat la el.Ceilalti se uita la mine,iar Aidan incepe sa fluiere.

"Misto tinuta."ridica din sprancene,iar eu ii arat un semn obscen si-mi fac loc langa Zack pe canapea.Aron pare sa ranjeasca la atitudinea mea,facandu-ma sa ma simt mai ok.

"Mie imi place atiudinea ei."imi face cu ochiul Christie iar eu zambesc spre ea.Pe de alta parte Sasha si Louis par a fi in tabara lui Caleb-noi nu primim copii in gasca.

Harry se uita patrunzator spre mine,intr-un fel serios,facandu-ma sa vreau sa imi musc buza de jos,in cap aparandu-mi imagini cu sarutul dintre noi.Sta cu coatele sprijinite pe genunchi,iar cateva bucle ii vin in ochi.

"Sa revenim la lucruri serioase."spune,iar ceilalti lasa zambetele si aproba scurt.Ma uit usor spre Zack,care e la fel de serios,iar el pare sa observe ca ma uit spre el,si-mi prinde mana intr-a sa.Rasuflu usor,uitandu-ma in ochii lui Harry,asteptand ca el sa zica ceva.Isi face aparitia si Ed,iar cand vede aerul serios din camera,ramane tacut si se aseaza pe unul din bratele canapelei.Nu mai suport tensiunea asa ca sparg gheata si incep sa vorbesc:

"Ai spus ca am fost acceptata."Sasha pufneste si isi trece nervoasa mana prin par.

"Uite genul asta de comportament nu suportam noi,Harry."maraie spre el,dar o strafulgera cu privirea,facand-o sa lase privirea in pamant.

"Mie mi se pare ca avem nevoie de mai multe comportamente de genul."spune Christie,ranjind rautacios spre ea.

"Gata.Lasa-ti prostiile."Harry maraie stresat.Isi umezeste buzele cu varful limbii,iar eu mai am putin si imi vine sa ii dau una.-De ce naiba ma simt asa atrasa de el?!-

"Dupa cum m-am facut inteles,am spus ca e acceptata.Nimeni nu iese de sub cuvantul meu."spune,uitandu-se spre Sasha mai mult."Dar asta nu inseamna ca este tot."spune,iar zambetul de pe buzele mele piere.Zack ma strange de mana fara sa isi dea seama,fiind clar incordat.

"Ce vrei sa spui?"intreb suspicios.Caleb si Sasha zambesc usor superior.

"Vreau sa zic ca sunt multe lucruri pe care trebuie sa le stii si sa le inveti."dau din cap ganditor.

"Harry,parca era vorba ca ne limitam la unele lucruri."il atentioneaza Zack incordat.

"Care e problema Zack,iti faci griji de ce ar putea pati mica surioara?"ridica din spranceana Harry."Cred ca trebuia sa iti dai seama in ce o bagi dinainte."Zack incepe sa maraie nervos,iar eu il strang de mana tare,incercand sa il calmez.

ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum