Ma trezesc dezorientata in patul din camera mea,neintelegand cum am ajuns aici.Durerea de cap persista pana in cele mai indepartate legaturi din interior.Rochia de aseara,imi este ridicata pana deasupra coapselor,din cauza foielii mele din timpul somnului.Ma stramb in timp ce picioarele mi se clatina pe covorul pufos,simtindu-mi gura urat mirositoare.Cu siguranta o sa inebunesc daca nu voi face un dus si nu o sa imi perii dintii.Iau rapid halatul de baie si lenjerie curata din dulap,descotorosindu-ma de rochia si lenjeria de pe mine.Intru in baie,injurand cand talpile mele fac contact cu suprafata rece a gresiei,fiind nevoita sa inspir aerul brusc printre dinti.Intru in cada,dand drumul dusului sa curga,masandu-mi intreg corpul cu gel de dus si imi samponez parul.Dupa ce termin,imi sterg corpul si imbrac lenjeria si halatul de baie,parul lasandu-l ud pe umeri.Termin si cu periatul dintilor si ma fac vazuta in camera.Ma incrunt,ducandu-mi degetele spre tample,durerea de cap inca fiind prezenta acolo.Mama cu siguranta are pastilele jos in dulapul din hol,mai ales cand Zack adora sa isi petreaca sfarsitul de saptamana mahmur.Cobor scarile lent,iar cand niste zgomote puternice ma trezesc din starea mea de somnolenta,imi maresc ochii. -Cine a intrat aici?!- Iau rapid o vaza de la parter,neavand pistolul la indemana si injur mintal.Dar ceva ma loveste brusc in minte-Harry.El ma adusese aseara acasa.Atunci clar ceva nu e bine.Urletele se indesesc,iar eu asez vaza pe jos cand constat cu stupoare ca stiu vocile astea,iar un nod mi se formeaza in gat.Strang mai bine halatul in jurul meu si tasnesc pe usa din bucatarie avand in fata ochilor imaginea de care mi-a fost frica sa dau.Pumnul lui Niall loveste maxilarul lui Harry,ce rade cu sangele tasnindu-i din buza.Fara sa stau pe ganduri ma arunc in directia lor,prinzandu-i pumnul lui Niall,inainte ca acesta sa il loveasca iar pe Harry.
"Niall,termina!"tip,incercand sa il iau disperata de pe corpul lui.
"Tu sa termini,eu de abea am inceput cu rahatul asta!"imi replica,facandu-ma sa il privesc speriata.Nu inteleg cum s-a ajuns la asta.De ce Harry a ramas aici peste noapte sau de ce Niall s-a gandit sa isi faca aparitia fara sa ma anunte,totul este un calvar in care eu sunt prinsa fix la mijloc.
"Asta e casa mea!Nici nu stiu ce dracului cautati voi doi aici!"urlu,facandu-l pe Niall sa ma priveasca blocat.Se ridica de pe Harry ce rade ca un maniac,privindu-l cu o privire ucigatoare.Isi sterge sangele de la gura cu dosul palmii,ridicandu-se de pe jos.
"Deci asta era iubitul tau,Bella?"pufneste spre mine,iar eu raman stana de piatra.-Asta nu stia.-
"Nu cred ca suntem in situatia ce necesita povestile mele de dragoste."i-o intorc,iar el isi uneste sprancenele.
"Pai ar cam fi,in fond esti in tabara mea nenorocita prinsa,nu in a lui."cuvintele lui ma lasa muta.Asa este,nu mai stiu nimic din ce face Niall de cand s-a intors.Am fost primita la Harry,nu la el.
"Mai bine ai tacea dracului din gura,Styles."maraie Niall,vrand sa se apropie de el ,dar nu il las,ci ma pun intre ei.E o tensiune densa aici.
"Doar pentru ca te-am lasat sa ma pui la pamant,asta nu inseamna ca esti mai bun,Horan.Stii cine e mai bun dintre noi doi,te-as face praf direct."spune printre dinti Harry si ii vad tot corpul incordat.
"Terminati!"intervin,uitandu-ma cand la unul cand la altul.Ma uit rugator spre Niall,sperand ca prin privire sa ii transmit meajul corect,iar ce voi spune sa nu ii pacaleasca ratiunea.El se uita fix in ochii mei,iar ce ramane de facut este sa sper ca trecutul nostru si modul in care puteam comunica doar din priviri sa nu se fi schimbat,pentru ca ma doare ce urmeaza sa spun,totul numai pentru ca aceasta situatie sa fie salvata.
"Niall,iesi afara."spun,simtind cum cuvintele ma ard.Pare uimit,iar felul in care se uita la Harry este de nedescris.Atata ura si dorinta de razbunare,incat ma orbeste.Pe de alta parte,Harry se uita satisfacut,ranjind si isi duce mainile in fata,incrucisandu-le la piept.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...