2.Cei cazuti

533 23 0
                                    

Am ajuns acasa,respirand usurata ca am scapat din intregul episod de adineauri."Ar fi putut fi mult mai rau,Bella."spunea vocea din capul meu." Puteai sa te afli tot acolo,cand s-au pornit focurile de arma." Voce tampita.Sunt perfect constienta ce s-ar fi putut intampla.E numai vina lui Zack ca m-am dus acolo.Daca ar fi fost el acolo in locul meu?El nu ar fi plecat ca mine,ar fi ramas pentru tatuaj.Poate asta e un semn sa ma tin departe de saloanele de genul asta.Sau poate e un semn ca sunt tampita.Ambele variante fiind luate in calcul.

"Unde ai fost?",aud vocea lui Zack din partea cealalta a livingului.Se uita la mine cu o privire cercetatoare,in timp ce lua o gura din cafeaua lui.Mi-am trecut cu mana prin parul ravasit si am afisat unul din zambetele cu care nu dau niciodata gres.

"La o plimbare,unde altundeva?",flutur usor din gene,in fata lui.Se uita la mine usor incruntat si lasa cafeaua pe una din masutele cele mici din dreptul canapelei.

"Nu ma minti,Bella.Te cunosc prea bine,ca sa pot sa-mi dau seama ca minti."Ridica din spranceana si-si puse mainile in san.Bine,poate ca are dreptate.Zambetele astea dau gres numai in fata lui.Mi-am lasat repede incaltamintea la usa si i-am scos limba,alergand spre camera mea.

"Bella!Treci inapoi,cat inca sunt dragut!"striga tare,vocea lui fiind din ce in ce mai aproape.Am inchis repede usa camerei, razand,incuind-o.Telefonul a inceput sa sune in acelasi timp in care Zack,a ajuns in dreptul usii si a inceput sa bata in ea.

"Da mama.S-a intamplat ceva?",ii raspund mamei si ma asez pe covorul rotund.

"Voiam sa ma asigur ca totul e in oridine acasa.Ce e cu zgomotele alea?",intreba mama panicata.

" E doar Zack,face ca un nebun.",spun uitandu-ma spre usa si rostesc ultimul cuvant tare,ca sa ma auda.

"A bine,vezi ca vin la 6.Acum nu mai pot vorbi,noua mea sefa e cam stricta.Va iubesc mult."spune mama in soapta,facandu-ma sa zambesc.

"Si noi mama,pa.Ai grija."Inchid telefonul si Zack striga tare de pe partea cealalta.

"Pe cine faci tu nebun?Stai numai sa vezi ce-ti fac cand iesi din camera."maraie nervos.

"Vorbeam cu mama,pleaca."tip la randul meu.

"Ma duc in oras,am treaba."spune si vocea lui nu se mai aude.Deschid repede usa si alerg in urma lui pe scari.

"Unde mergi?",il intreb ca un copil mic si-l prind de mana.

" Am treaba,am zis."se indepareaza de mine si tranteste usa de la intrare.

Ce treaba ar putea avea,daca nu cunoaste pe nimeni si abea ieri ne-am mutat?Am iesit in curtea casei si m-am trantit pe iarba verde.Poate,nu sunt singura care a iesit din casa.Poate a avut timp cat am lipsit sa cunoasca lume noua si sa se imprieteneasca.Dar nu parea ca ar fi plecat cu prietenii.Avea o fata acra si ganditoare,sigur nu a iesit sa se distreze.Urasc cand nu pot sa il descifrez,cum o faceam.E asa "domnul de fier",incat mai am putin si arunc cu ceva dupa el.Ma ridic in sezut cand alarmele masinilor de politie se aud pe alee,in timp ce masinile gonesc.Una din masini se opreste in timp ce unul din politisti se da jos,cercetand cu privirea zona si vorbind in una din statiile de comunicare."Zona e curata aici,voi i-ati prins pe delicventii aia?"asteapta putin si colegul sau ii raspunde"Inca nu,se ascund iar bine.Mereu ne fac probleme."Politistul se incrunta si injura in timp ce intra iar in masina sa,pornind cu viteza spre centrul orasului.

Ok,asta a fost ciudat.Am auzit eu ca e multa actiune in orasul asta,dar nu ma asteptam la asta.Totusi mai bine,decat focurile de arma de dimineata.Atatea probleme cu cei de varsta mea,da de gandit.
Mai stau putin pe iarba si ma hotarasc sa merg la un mall,sa cumpar haine noi pentru liceu.Chiar daca mai sunt cateva zile pana liceul o sa inceapa,nu vreau sa cumpar in ultima zi,cand o sa fie o invalmaseala si un haos total.Am intrat repede in casa,unde am insfacat portofelul si telefonul l-am indesat in buzunarul blugilor.Pornesc pe jos pana la mall,nefiind chiar asa de departe de casa.In jurul meu sunt multi adolescenti ce se bucura de vremea placuta de afara,dar inca se mai zaresc masini de politie ce cerceteaza zona.Ignor acest amanunt si intru in primul mall pe care-l vad.Urc la etaj,unde se afla seria de magazine aglomerate.Analizez putin magazinele,inainte sa intru in unul din ele,vazand ca nu sunt asa diferite fata de cele de acasa.Intru in al doilea care mi-a starnit mai mult interesul si ma indrept spre perechile de jeansi si colanti.Nu ma pot hotari intre doua perechi de jeansi,prima pereche de culoare albastru inchis,iar a doua un negru puternic.Le iau pe amandoua alaturi de o pereche de colanti din piele si inca una cu un imprimeu dragut floral.Plec repede  de la jeansi si ma uit la tricouri si bluze,de unde aleg un morman urias.Fac urat la cumparaturi,din cauza asta nimeni nu vine cu mine.Sunt in stare sa iau tot magazinul,dar ce pot face?In momentul asta economiile mele si banii de la mama ma salveaza si reusesc sa iau toate obiectele vestimentare,alaturi de trei perechi de incaltaminte.Platesc la casa lucrurile,cand ochii imi pica pe o fata bruneta,alaturi de un tip blond.Analizez putin situatia si in cap mi se deruleaza imaginile de la salon.Clar erau blondul si bruneta de azi dimineata.Ies din magazin grabita,dar observ ca si privirea tipei este atintita spre mine,dar se intoarce spre blond.

ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum