11.In fata mea

310 14 2
                                    

"Shhh."ma strange puternic in brate,in timp ce suspinele mele par sa nu se mai opreasca.Ii strang tricoul un pumni,inchizand puternic ochii,incercand sa caut aer.Nu pot sa imi imaginez in ce am reusit sa ma bag.Sunt doar un magnet de probleme.Simt cum se apleaca usor,ridicandu-ma de la sol,iar eu imi pun mainile in jurul gatului sau,in timp ce picioarele imi atarna.Imi afund capul in scobitura gatului sau,udandu-l cu lacrimi sarate.Deschide usa de la camera sa,trecand pragul cu mine in bratele sale,si o inchide cu piciorul.Simt cum ma aseaza pe marginea patului sau cu baldachin,iar el se aseaza pe podea in genunchi,intre picioarele mele usor departartate.Imi duc mainile la fata inca plangand incontrolabil,iar el traseaza mici cerculete cu degetele,pe genunchii mei.Simt cum incep sa ma linistesc putin,si-mi las mainile pe langa corp,uitandu-ma in jos rusinata.Imi ridica barbia usor,ochii nostrii intalnindu-se.Raman fixata pe ei,admirand nuanta aceea superba de verde din intuneric.Imi sterge cu varful degetelor lacrimile de pe fata,iar apoi zambeste usor trist.

"Ce s-a intamplat cu toata duritatea?"sopteste.Ma uit in alta parte umilita.

"Presupun ca acum nu mai este."murmur,iar el imi intoarce fata spre el.

"Niciodata sa nu te mai uiti in alta parte,cand sunt in fata ta.Nu pot suporta sa nu iti vad ochii."cuvintele sale imi fac inima sa bata mai rapid,iar buza imi tremura,simtind cum lacrimile apar iar.Dar el se apleaca usor,ajungand cu fata la nivelul meu,si-si pune mainile pe obrajii mei."Nu mai vreau sa vad nicio lacrima in ochii tai."inchide usor ochii,lipindu-si fruntea de a mea.

"De ce totul trebuie sa fie asa complicat?"un suspin iese printre buzele mele,si vreau sa il dau la o parte cu mainile,dar ma prinde de incheieturi,uitandu-se adanc in ochii mei.

"Daca totul ar fi atat de usor,unde ar fi toata actiunea?"chicoteste usor,dandu-mi un zambet amar pe buze.

"Mi-as dori ca lucrurile sa nu fie asa."ma uit in jos,evitandu-i iar privirea.

"Cateodata e bine sa fie asa,ca sa poti vedea realitatea."fruntea sa se apasa mai mult de a mea,iar eu ma uit in ochii lui.Isi umezeste buzele cu limba,apropiindu-le de ale mele.Imi da drumul la incheieturi,iar eu le asez peste umerii sai.Buzele noastre se unesc,intr-un sarut brutal si pasional in acelasi timp,limbile noastre dand o batalie pe viata si moarte.Il musc puternic de buza de jos,facandu-l sa murmure,in timp ce ma apuca de solduri,incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale,in timp ce bazinul sau pune presiune pe al meu.Si brusc adrenalina ma cuprinde in acelasi timp cu dorinta arzatoare,careia nu ii pot face fata.Ne sarutam frenetic,mainile mele umbland pe spatele sau,in jos cautand marginea tricoului.Zambeste usor in sarut,apucandu-ma de fese,strangand usor.Coboara cu saruturile pe gatul meu,sugand si muscand usor de piele,facandu-ma sa gem usor.Apuc de marginea tricoului sau,ridicandu-l,iar el intrerupe saruturile,ca sa il dea jos cat mai repede.Ochii mei ii privesc abdomenul bine lucrat,muscandu-mi buza de jos cand ii vad v-ul.Zambeste pervers,tragandu-ma spre el mai mult,in timp ce corpul sau sta aplecat peste al meu.Il sarut pe gat,tragand de parul din zona cefei,facandu-l sa geama usor.Imi da rapid tricoul jos,facandu-ma sa raman in sutienul de culoare neagra,ochii sai privindu-l intens.

"La dracu'."injura,facandu-ma sa chicotesc,apucandu-l de barbie,depunand un sarut peste buzele sale.Il ajut sa-si desfaca nasturii de la blugi,iar el ii da rapid jos,ramanand doar in boxeri.Mi-i da rapid jos si pe ai mei,acum fiind amandoi numai in lenjerie.Se uita ciudat la mine cand pun un deget deasupra buzelor sale,iar eu il imping langa mine pe pat.Da sa intrebe ce vreau sa fac,dar nu apuca deoarece ma sui peste el,sarutandu-l pe abdomen tot mai jos,pana la linia boxerilor.Se ridica usor,apucandu-mi fundul cu mainile,sarutandu-mi gatul,apoi desface capsele sutienului,dandumi-l jos.Imi dau capul usor pe spate,gemand usor cand el imi freamata sanii cu mainile,depunand cate un sarut.

"Esti asa perfecta,lupoaico."murmura usor,facandu-ma sa ma uit in ochii sai.In cap imi apare brusc imaginea cu 'el',facandu-mi inima sa bata din ce in ce mai tare.Imi strang ochii,sarutandu-l rapid pe inger,frecandu-ma de zona sa intima.Mainile mele il trag de parul cret,in timp ce ma musca de gat.Simt cum imi da jos si ultima piesa din lenjerie,intorcandu-ma,ca el sa stea deasupra mea.

ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum