4.Motorul

447 20 0
                                    

Ma uit la chipul sau cand se intoarce cu fata spre mine,stand cu mainile in buzunar si ranjind diabolic.Inghit nodul din  gat si afisez o expresie nepasatoare,desi daca as putea,as fugi acum mancand pamantul.Ranjetul sau dispare si este inlocuit de o linie dreapta,isi scoate mainile din buzunar si vine spre mine.Raman pe loc,un singur pas in spate si as da dovada de lasitate,nu-mi pot permite asta.Muschii sai se incordeaza,maxilarul devine mai proeminent,iar buclele ii vin in ochi.Le indeparteaza cu degetele rapid si le da pe spate.Ne mai desparte un singur pas,ma simt ca si cand as fi pe marginea prapastiei,iar el este cel care urmeaza sa decida cand o sa cad.Incep sa ma incordez,linistea asta este prea apasatoare,iar privirea sa imi analizeaza fata si intregul corp.Pufneste usor si acel pas care ne despartea,dispare.Se apleaca spre urechea mea,parul sau gadilandu-mi obrazul.Trag aer in piept si-mi inclestez dintii.Respiratia sa calda imi strabate firele de par din zona urechii.

"Iti cam place sa te joci cu focul,nu-i asa,lupoaico?"spune cu o voce domoala si calma.Iar acest apelativ,incepe sa-mi zgarie auzul.Se indeparteaza la aceeasi distanta la care eram cu putin timp in urma.Ma incrunt la el si ridic din spranceana.Gestul meu nu pare sa-i placa,dar nu zice nimic,doar se incrunta.

"Nu m-am ferit niciodata sa spun lucrurilor pe nume."ii raspund putin mai sigura pe mine."Accept mereu o confruntare cand se iveste ocazia."Zambesc siret spre el,iar el ridica usor unul din coltul buzelor.Ochii sai ma fulgera puternic,dar nu dur,ci cu o urma de nebunie maniacala.

"Banuiesc ca ai facut asta numai cu blegii ce vor sa fie vedete in liceu."Ranjeste spre mine,umezindu-si buzele cu varful limbii.Strang puternic geanta din mana,incepand sa ma simt luata peste picior.Nu-i pot permite sa faca asta cu mine,am demnitatea mea.

"Spre surprindere ta,nu erau asa,singurii blegi cu care am vorbit,esti tu si gasca ta."Il privesc serioasa,iar el o ia razna.Apuca  marginile unei banci cu mana si o strange puternic,astfel incat sa nu fie nevoit sa recurga la violenta ce m-ar putea afecta.Un fior ma strabate,dar incerc sa-l alung.'Tipul asta e nebun!'

"Stii ce?Vrei o confruntare,o sa o ai.Dar asculta bine,o sa regreti toata viata ta."Maraie spre mine si darama banca,mergand dupa spre usa,trantind-o puternic.Rasuflu usurata cand dispare,dar ma concentrez pe ultimele sale cuvinte.Daca cineva mi-ar zice ca ma bag in cea mai mare prostie si ca sunt o idioata,probabil as rade si eu de mine.Dar in situatia asta,singurul lucru care ma intereseaza este el,fratele meu.Tot ce o sa fac,o sa o fac pentru el.Singurul barbat din viata mea,ce ma intereseaza in prezent.Nu-mi pasa de trecut,sau de viitor,cel de care trebuie sa-mi peste este prezentul.Si daca nu pot schimba prezentul,atunci nici viitorul nu va putea fi schimbat.Sa am de aface cu un posibil criminal in serie,care din intamplare este elev de liceu?Floare la ureche.Cel putin asa tinde subconstientul meu a crede...Dar oare,voi iesi cu bine din aceasta confruntare plina de intrigi si pericole?Incerc sa ma adun si pornesc cu pasi grei spre usa.Pe hol este o larma asurzitoare si nimeni nu ma baga in seama.Ma uit in jur neincrezatoare,asigurandu-ma ca nu este nimeni cunoscut.Mai am putin si ajung spre scarile ce duc la parter,dar sunt trasa intr-un colt intunecat,de cineva.Incerc sa ripostez,zbatandu-ma,dar ma opresc cand aud injuratura fratelui meu.

"La dracu'!Nu mai da ca o salbatica,Bella!"suiera printre dinti,scuturandu-si blugii.

"Te astepti sa tip de fericire,cand sunt trasa de cineva,fara sa stiu cine anume face asta?"ma uit confuza la el,iar e ofteaza.

"Ti-am zis sa stai departe de el.Mai avea putin si ne zbura pe toti,la cati nervi i-ai facut."se uita urat la mine,uitandu-se dupa precaut in jur,sperand sa nu ne vada cineva.

"O,fratele periculos nu este in stare sa se apere?"zambesc sters spre el.

"Nu este vorba de asta,Bella!Nu e asa inofensiv pe cat crezi.Plus ca nu-mi pot permite sa-l enervez,"se ia cu mainile de par exasperat.

ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum