Ma trezesc intr-o bezna totala,inima parca sarindu-mi din piept.Picaturi de sudoare se preling usor pe fruntea si ceafa mea,iar gafaituri intrerupte imi parasesc gatul.Dezorientata ma uit in jur si-mi trec cu mana prin parul ravasit,incercand sa-mi recapat echilibrul interior,inchizand ochii usor.'A fost doar un vis,acelasi vis.'Imi deschid ochii usor,acum fiind putin mai calma,iar bataile inimii fiind mult mai normale acum.Cu o mana dau asternutul la o parte de pe mine si incerc sa ma dau jos din pat,chiar daca ochii nu mi s-au obisnuit cu intunericul din camera.Pipai cu degetele pe noptiera mica,in cautarea telefonului cu scopul de a vedea cat e ceasul,dar imi amintesc brusc ca bateria este moarta si telefonul este inchis.Injur mental si ridic talpa piciorului cand face contact cu suprafata rece a parchetului.Cu pasi impleticiti ma indrept spre usa inchisa si rasucesc manerul rotund,iesind in hol.Fara sa aprind lumina,intru in mica baie de alaturi unde pornesc robinetul si-mi stropesc fata cu picaturi reci de apa.Petrec cateva minute in liniste,udandu-mi fata de nenumarate ori,cu scopul de a uita visul ce ma injunghie mereu ca un cutit.Fara sa ma sterg pe maini ies din baie,dar nu ma duc inapoi in camera.'Trebuie sa il gasesc pe Zack,acum.'Pasii mei lenti se duc inainte,cautand posibila camera a fratelui meu.'Mereu vrea sa aiba camera langa scari.Am vazut mai multe usi pe coridorul ce duce spre capatul scarilor,cand am venit.'Cu greu reusesc sa ajung pe coridorul plin de usi.Si nu pentru ca ar fi mai multe,sunt doar doua din cate am vazut,dar pasii mei sunt atat de grei si mintea imi este atat de nelinistita,incat totul pare mai greu,chiar si mersul.Acesta este mult mai luminos fata de cel de unde vin,iar eu ma opresc in mijloc,uitandu-ma buimaca la usile ce ma incojoara in stanga si in dreapta.'Care e a lui?'Daca iau in calcul ca mereu vrea prima usa de langa scari,asta ar fi usor.Dar care din cele doua?Si daca nu e in niciuna,pentru ca a venit ultimul aici?Ma apropii mai sigura pe mine,dar ma frec stresata cu mana pe ceafa.Ma uit la ambele usi de langa scari si oftez.'Trebuie sa fie cea din dreapta,atunci cand te aflii cu fata spre capatul scarilor.Pe partea asta a avut camera mereu.'Inchid ochii putin nesigura si tarai picioarele goale spre usa din dreapta mea si imi lipesc urechea de suprafata lemnoasa a ei,sperand sa deslusesc cateva zgomote,orice sa imi spuna ca Zack e in spatele ei.'Liniste'Atat de liniste ca imi aud bataile inimii si respiratia greoaie.Cu toate acestea,dintr-o data reusesc sa aud chicoteli venind dinspre o usa ce se deschide la capatul coridorului,iar respiratia mi se opreste pentru o secunda.Apuc rapid manerul usii fara sa ma gandesc la nimic altceva decat la a nu fi prinsa si o inchid usor in urma mea,rezemandu-ma de ea.In camera este foarte intuneric si nu pot vedea mare lucru,tot ce deslusesc e un pat urias cu baldachin si multe obiecte impanzind podeaua.Imi mijesc ochii mai mult in intuneric,bajbaind cu mana prin jur,cautand sa ajung cat mai repede fara zgomot prea mult,langa pat.Ma lovesc de cateva ori de obiectele de pe jos,abtinandu-ma sa nu injur si ma apuc cu mana de marginea masiva a patului.Dau la o parte materialul inchis ce sta in calea razei mele vizuale si ma uit precauta.Un corp respirand regulat asezat cu fata in jos este tot ce deslusesc,deoarece patura il invaluie.Ma apropii tot mai mult spre el,apucand cu grija marginea paturii.Nici nu apuc sa trag patura ca un marait puternic se aude si eu ma izbesc cu putere de suprafata rece a podelei,terifiata cautand aer.Corpul masiv sta deasupra mea,gafaind nervos si incordat,in timp ce incerc sa fac rost de aer cu care sa-mi umplu plamanii din cauza impactului de mai devreme.Simt cum o teava rece imi este pusa la tampla si fac ochii mari,privind in sus la cel de deasupra.Ochii sai plini de rautate si un simt animalic ma privesc ca pe o prada usoara.Chipul ii este incadrat de buclele intunecata si mici firicele de sudoare i se preling pe gat,in jos spre abdomenul expus.Scot un mic oftat chinuit,iar simturile mele de autoaparare apar in sfarsit.Reusesc sa il impung cu cotul in brat,apucand rapid arma,intorcand-o in directia opusa,undeva spre perete.Scoate un sunet socat,parand sa observe de abea acum ca eu sunt,scapand pistolul undeva langa corpul meu.Se ridica rapid si aprinde o lampa mica de langa pat.Ochii sai devin mari de mirare si-si umezeste buzele cu varful limbii,asezandu-se pe marginea patului.Ma proptesc usor cu podul palmelor in podea,privindu-l intens.Se incrunta iar,orice urma de regret disparand.Se apuca cu mainile de par si isi scutura capul rapid.
CITEȘTI
Connection
FanficIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...