Tineam strans pistolul in mana dreapta,uitandu-ma in jur precauta.Urlete de bataie si bufnituri se auzeau in cladire,lucruri sparte si daramate la tot pasul,si mai multi raniti cu masti stand jos in balti de sange.Mergeam in spatele sau,unindu-mi buzele intr-o linie dreapta.-Am sperat sa nu mai vad asta niciodata,dar e exact ca atunci..-
"Fumul va ajunge si aici cat de curand,asa ca trebuie sa ne grabim.Astia sunt morti."spune cu un ton jos,spatele sau devenind incordat,in timp ce isi roteste in mana un cutit.
"De ce nu s-a extins pana acum?"il intreb tensionata.
"Cladirea e mai mare decat pare,probabil totul a izbucnit undeva sus."auzim amandoi cateva zgomote si ne intoarcem in acelasi timp inspre ele.Un barbat mascat se tine cu mana de piept,impleticindu-se,sangele prelingandu-se peste tot pe unde paseste.Maraitul ingerului il face pe ranit sa se uite spre el,vrand sa scoata o arma,dar este impuscat si cade lat,cand el trage.Se uita dupa la mine cu o privire ce transmite ura,sete de sange si nervozitate,dandu-mi cativa fiori.Imi face semn spre scari si pasesc in urma lui.Scarile sunt in numar de doua,unindu-se sus intr-un fel de balcon ce duce spre doua holuri.
"Trebuie sa ii gasim pe Aidan sau Aron."spune mergand spre primul hol.
"De unde stii ca asta e drumul bun?"il intreb suspicioasa.
"Am tot planul cladirii in cap,deja studiat."pufneste mergand cu pasi hotarati,dar silentiosi.-Vrei sa spui ca era planuit sa vii aici de dinainte?-
"Tu."spun,facandu-l sa se intoarca cu fata spre mine iritat.
"Ce dracu' vrei?!Nu avem timp de discutii."se rasteste in soapta la mine.
"Ce mama masii sunteti voi?"imi ingustez privirea spre el.Chiar daca are masca,sigur ii pot simti ranjetul maniac.
"Cei cazuti." grabeste pasul,ajungand la capatul holului,facand stanga.Ma iau dupa el,mana incepand sa imi transpire pe arma din cauza caldurii ce se simte pe parcurs ce inaintam.Manusile par sa il ajute,spre deosebire de mine care nu am nicio acoperire.-Cei cazuti...cei cazuti.Atat de..cunoscut.Dar de unde?-
Urlete si lucruri sparte se aud direct din fata,iar o persoana este proiectata direct in perete,prabusindu-se injurand.Parul roscat i se intrezareste de sub masca pe care o poarta,scoate un pistol de la spate si trage-Christie.
"Christie!"o striga si alearga in directia ei,lasandu-ma in urma.Intra in camera de unde a fost impinsa Christie si se aud urlete si gloante impartite.Iese teafar,facandu-ma sa respir usurata,dar raman pe loc.Se apropie de Christie care nu s-a ridicat de jos si o controleaza sa vada daca e bine.Ea ii face semn sa mearga mai departe,iar el da din cap.Ma dezmeticesc si merg catre ei,rapid,aruncandu-i o privire lui Christie,care face ochii mari spre mine.
"Harry,ce face ea aici?"spune socata spre el,care da din cap in semn negativ,nevrand sa ii raspunda.Ma uit la ea,cateva urme de taieturi pe brat si picior,dar nimic grav,cred ca cel mai tare s-a lovit la spate si cap,in urma impactului cu peretele.
"Stai aici cu Christie.Rezolv problemele si ma intorc."spune ridicandu-se,iar eu imi ies din minti.
"Nu poti!Ai uitat de ce am venit aici cu tine?!"scancesc la el.
"Putin imi pasa de fratele tau idiot!Nici nu stiu cine dracului e.Nu am nevoie de alte complicatii,tu esti deja una."rosteste,trantindu-ma jos si disparand.Imi ia cateva secunde sa realizez ce tocmai a zis,in timp ce privesc cu respiratia taiata,in gol.Incep sa injur,lovind suprafata lucioasa si murdara de jos cu pumnul si pistolul din cealalta mana.Ochii lui Zack imi apar in minte si ma opresc.-Ce dracu fac eu aici?!Nu pot sta sa ma plang,am venit sa il salvez.- Ma ridic de jos dregandu-mi vocea,observand ca privirea lui Christie e pe mine.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...