Buzele sale sa strivesc de ale mele,nelasandu-ma sa procesez actiunea.Din cauza alcoolului prezent in sange,ma las dusa de actiunea sa,facandu-l sa se aplece mai mult spre mine,in timp ce mainile mele ii prind parul de la ceafa,tragandu-l usor de el.Limba sa o gaseste pe a mea cu o foame teribila,masand-o puternic.Il musc de buza de jos,facandu-l sa maraie jucaus,in timp ce una din bratele sale ma salta,astfel incat picioarele mele se afla incolacite in jurul bazinului sau.Imi strange una din fese cu palma,in timp ce mana cealalta imi sustine spatele.Plaseaza rapid saruturi umede si moi in josul gatului meu,provocandu-mi fiori pana in maduva spinarii.Fara sa imi dau seama,cu pasi impiedicati ma aseaza fix pe biroul mare,dand la o parte cu mana lucrurile aflate pe el,direct pe podea.Isi sprijina mana de suprafata sa,uitandu-se de jos la mine si ranjeste intr-un fel maniac si pervers ce ma face sa imi musc buza.
"Ai plecat pentru ca nu imi puteai rezista acolo,nu-i asa?Dar nu puteai face nimic in privinta asta,lucru al dracului de frustrant."imi sopteste cu o voce ragusita in ureche,plasandu-si mainile pe coapsele mele,in timp ce eu imi inchid ochii,simtindu-i respiratia.Buzele lui plaseaza un sarut in spatele urechii,apoi imi printre lobul intre dinti,miscandu-si mana in sus si in jos pe coapsa mea."Spune-mi ca esti incinsa pentru mine,Bella.Spune-mi ca vrei sa iti ofer placere aici si acum."Mana sa se trecoara usor sub materialul rochiei,amenintator de aproape de interiorul coapselor.Isi freaca nasul in scobitura gatului meu,apoi suge pielea din locul acela,atingand usor cu varful limbii locul sensibil.
"N-nu vreau."ma balbai din cauza starii de ebrietate,dar si din cauza efectului sau asupra pielii mele.Ii simt ranjetul pe pielea mea,iar mana sa imi atinge materialul fin al chilotilor.
"Chiar asa?Imi pot da seama cand o femeie ma minte,iar asta nu se prea intampla."vocea sa e mult prea seductiva,lucru ce ma infioara.
"Nu mint."imi inchid ochii cand ii simt varfurile degetelor tragand de marginea materialului,ca sa ma tachineze.
"Uita-te in ochii mei."sopteste,pozitionandu-si doua degete sub barbia mea.Raspund la comanda,privindu-l in ochii verzi,ce in intuneric sunt umbriti,facandu-i sa para caprui.Si totusi,pot intrezari un strop de lumina in ei,ce vrea sa se extinda,dar nu poate fara ajutorul cuiva.Ajutor pe care el nu il vrea.Se uita intens in ochii mei,apropiindu-si fata de a mea,inca tinandu-mi barbia.Degetul sau mare trece peste buza mea inferioara,facandu-mi buzele a se intredeschida.Fruntea sa se lipeste de a mea,neintrerupand contactul vizual.
"Ma minti."ranjeste,furandu-mi un sarut scurt,apoi simt cum degetele sale patrund in lenjeria mea,ramanand fara aer cand doua din degetele sale lungi imi patrund in interior,fara nicio avertizare.Se misca sub forma unor miscari circulare in interiorul meu,tot mai adanc,facandu-ma sa gem.
"Harry."oftez,prinzandu-ma cu mana de marginea biroului.
"Shh."sopteste,adancindu-si si mai mult degetele,cealalta mana cuprinzandu-mi sanul.Incepe sa si le miste mai rapid,facandu-ma sa respir mai greu,simtind cum intreg corpul sta sa fiarba.Ii prind buclele in pumn,aducandu-i fata in asa fel incat buzele mele sa se zdrobeasca de ale sale.Imi raspunde mai mult decat satisfacut,muscandu-ma puternic,iar eu gem in gura sa.
"In sfarsit uda,pentru mine."cuvintele sale ma fac sa ma despart de buzele lui,realizand socul.Tipul asta tocmai mi-a provocat un orgasm de care nu am fost constienta din cauza ca eram prea acaparata de el.Ranjeste spre mine,umezindu-si buza de jos cu varful limbii,iar eu ii scot mana de sub rochia mea.Ma dau jos de pe birou,tragandu-mi rochia in jos,dar ma dezechilibrez.Mana sa imi prinde talia si se uita in ochii mei,cautand cuvintele.Isi impleteste degetele cu ale mele,analizandu-mi expresia.Ochii imi sunt pe jumate inchisi cand zambesc moale si ii soptesc,fiind nevoit sa se aplece ca sa poata auzi.
"Si totusi vad lumina."ii soptesc,atingandu-i lobul urechii cu buzele.Ramane blocat,apoi isi intoarce fata spre mine,uitandu-se in ochii mei.
"Despre ce dracului vorbesti?"e nedumerit,iar mana mea ajunge pe umarul sau.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...