Debbie Taylor
"Esti bine Deb?"
~ D e b,D E B,Deeeeeeeebbbbbb~ Nu realizez ce se intampla in jurul meu,toate sunetele sunt infundate,iar privirea imi este incetosata.Simt ca o sa ma sufoc,mainile imi tremura si nu imi gasesc un punct de sprijin pentru a calma.Simt cum inima vrea sa se sparga,iesind prin pieptul meu greu,iar lacrimile incep sa se prelinga pe obraji,alaturi de broboanele de sudoare rece.E frig si cald in acelasi timp si nu stiu ce sa fac sa ma calmez,prea mult stres,prea multa frica,e...e prea mult,nu mai suport.Sunt invaluita de niste brate,dar nu realizez ale cui sunt,nu mai stiu nici unde sunt,sau de ce sunt aici.Vreau sa-mi inchid ochii,dar frica nu ma lasa,nu ma va lasa.
"Daca cineva afla ce se intampla,o sa ma asigur ca o vei pati rau D" O sa ma asigur ca o vei pati rau,rau,rau rau rau
Imi duc mainile in par si ma aplec in fata cautand aer,dar nu vine,caile respiratorii imi sunt blocate.Simt cum corpul imi devine greu si sirul actiunilor mele este uitat...
Bella Johnson
"Deb!" incep sa strig spre ea panicata,cand vad ca nu ma aude si plansetul ei devine sfasietor."Deb!La naiba,ce sa fac?Te rog zii ceva,DEB"incerc sa o scutur,dar privirea ei e fixa si nu reactioneaza.Respira din ce in ce mai greu,iar in final ochii ii se inchid.Nu mai stau pe ganduri si ii desprind centura de siguranta si ma dau jos din masina.Toata gasca este adunata in curtea liceului,si cred ca il vad pe Zack.Ei nu par sa vada ce se intampla aici,sunt mult prea ocupati cu discutia lor ca sa observe ceva.-La dracu',la dracu',trebuie sa strig pe cineva,inainte sa sun la salvare-
Si-l vad,pe el,fratele mic al ingerului,Ed.Nu stau mult pe ganduri si fug spre el,iar cand observa ca ma apropii de el ca intr-un film de actiune,face o fata crispata si confuza.
"Tu!Vino repede cu mine!"strig la el si il insfac de mana,tragandu-l dupa mine.Pare ca vrea sa se impotriveasca,dar nu reuseste.
"De ce ma tragi in halul asta,nici nu te cunosc?!Stai...tu esti tipa care a venit la noi,asa e,nu?"vorbeste prea repede si deja ma enerveaza,nu e timpul de jocurile sale de intrebari prostesti.
"Doar taci si vino mai repede!E o urgenta aici!"ma uit urat la el,iar cand ajung la masina deschid repede portiera si-i fac semn spre Debbie.
"Ce s-a intamplat?"ochii lor privesc nedumeriti si pare totusi speriat."S-a drogat,sau ce?"
"La naiba,nu s-a drogat,nu stiu nici eu ce a patit,doar scoate-o din masina,pana sun eu la o salvare."Am tipat atat de tare,ca nici nu s-a mai impotrivit,iar in urmatoarea secunda era cu ea in brate,scotand-o din masina.Dar nu numai el se pare ca a auzit destul de clar,ci si gasca adunaturii alora de idioti cazuti din cer.-Voi la ce va mai holbati?!-Am luat repede telefonul si am format numarul de urgenta,dar exact inainte sa sune,mi-a fost smuls din mana si inchis.De cine?De cine altcineva,decat imbecilul de Louis,ca altfel nici nu pot sa ii zic.
"Ce crezi ca faci?!"tip si il imping cu palmele fix in piept.Nu pare sa-l deranjeze,si ma da la o parte.
"Nu cred ca va fi nevoie de o salvare in acest moment,Ed,da-o."ii face semn lui Ed si se apropie luand-o pe Debbie in bratele sale.
"Tu nu vezi in ce stare e?!Ce e in capul tau?Jur ca daca nu iti iei labele de pe prietena mea sau aflu ca ai de aface cu asta,o sa mori din mana mea,Louis!"Ma avant spre el,Ed uitandu-se ingrozit in spatele meu si face stanga imprejur in directia opusa.Simt cum sunt ridicata de la sol si ma zbat,incercand sa scap,dand cu coatele si picioarele unde imi vine.Dar stransoarea devine mai puternica si un marait bine cunoscut se aude vibrand in spatele meu."Da-mi drumul acum!"tip mai tare si il lovesc iar.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...