Inainte sa cititi acest capitol,vreau sa-mi cer scuze din cauza unei erori a wattpad-ului la capitolul anterior.Nu am observat asta pana acum,si ca sa puteti intelege inceputul capitolului acesta,ar trebui sa cititi capitolul anterior,mai exact pagina 4 care nu aparea,desi era scrisa.Inca o data imi cer scuze si sper sa va placa acest capitol. -Ally :*
Harry Styles
Intru in garaj si ma uit spre motor,sperand sa nu fi patit ceva.Spre fericirea si norocul ei,nu a patit nimic.Daca altcineva mi-ar fi luat motorul fara sa gandeasca,asa cum a facut ea,nu ar fi scapat viu din mainile mele.Insa ceva din comportamentul ei ma face sa nu-i fac ce ar fi trebuit.Nu pot sa-mi explic ce,dar poate e de vina privirea aia neinfricata pe care o transmite,sau modul in care face fata la presiunea provocata de mine asupra ei.De foarte mult timp nimeni nu mi s-a opus asa cum face ea.Insa,asta nu ma face sa ma gandesc mai departe la ea.Ma indrept spre usa ce duce in bucatarie,iesind astfel din garaj.Inauntru este o galagie infernala,idiotii astia iar au dat muzica la maxim in lipsa mea.
"O,Harry,ai venit acasa."Spune Louis in timp ce intra in bucatarie,avand o doza de bere in mana,abtinandu-se sa nu rada.Ma incrunt spre el,iar el ridica din umeri.
"Iar petreceti in lipsa mea?"Ma sprijin cu mainile de blatul bucatariei.El ranjeste usor spre mine in timp ce-si goleste doza si o arunca la cos,luand alta din frigider.
"Stii ca mereu facem asta,nu mai exagera.Ce ai facut cu tipa?"Ridica din sprancene,dar il apuca din nou rasul.Ma incrunt,privind podeaua si scap o injuratura.
"E,haide,ce s-a intamplat?Toti sunt curiosi."Ma uit spre el si ii fac semn sa mergem in living.El ma urmeaza si cand intru in living,toti se opresc din tipat si alte activitati specifice noua.Fac ochii mari spre mine,asteptand sa zic ceva.Louis isi trece bratul in jurul umerilor mei si zambeste spre ei."Harry,aici de fata,tocmai se pregatea sa imi zica despre mica 'escapada' cu motorul si tipa cea noua."Se uita spre mine,iar ceilalti se uita intrebatori.Pufnesc si-mi rotesc ochii in orbite.
"Nu e nimic de zis,nu a avut de ales si s-a dat jos de pe el."Ceilalti se uita si dau aprobator din cap,dupa care incep sa rada.Ma uit urat spre ei,iar Christie se apropie de mine.
"Si ce i-ai facut?"Ma intreaba strengaresc,luandu-i doza de bere din mana lui Louis.El da sa protesteze la ea,dar i-o iau inainte si incep sa vorbesc."Nimic,am purtat o discutie cu ea,atat."Ea face ochii mari in timp ce soarbe din bere zdravan.
"Atat?!"Zic toti la unison si eu strang unul din pumni.Ma asez pe canapea,dupa ce dau la o parte mormanul de gunoaie si doze de bere,uitandu-ma la ei serios.Chiar daca mi-e greu sa recunosc,nu am de gand sa ma abtin si zic:"Conduce mai bine decat tine,Sasha."Ma incrunt dupa ce rostesc aceste cuvinte,iar ei amutesc.Sasha isi ridica ochii spre mine si ridica una din sprancenele ei.
"Poftim?Vrei sa zici ca tipa aia,e mai buna ca mine?"Pufneste si o apuca rasul,uitandu-se in jur la ceilalti.Ei par sa creada ca este o gluma si incep sa rada.
"Nu glumesc."marai spre ea.Privirea ei este de nedescifrat,fiind vizibil iritata.
"Stii bine ce pot face cu motorul ala,iar tu vii si-mi spui mie ca este mai buna?"Se ridica nervoasa si merge spre scari.Aron imi arunca o privire scurta,ridincandu-se si prinzand-o din urma pe Sasha.Revenim la normal,cand Aidan da iar muzica tare si incepe sa rada,spunandu-ne sa ne calmam.Imi trec mana prin bucle si ma ridic,lasandu-i pe ceilalti in urma.Sasha se va calma ea,asa cum face mereu,dar tot simt o urma de vinovatie.Ei sunt singurele persoane pentru care pot simti vinovatie si multe alte stari,pe care nu le pot arata altora.Caleb ma atinge cu mana pe umar si ma intorc spre el.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...