2. POGLAVJE

292 29 0
                                    

Srce je bilo vedno hitreje. Telo se je počasi vračalo k zavesti. Obraz jo je močno pekel. Želela je premakniti roke, vendar je ugotovila da jih ne more. Z vrvjo so bile zavezane skupaj, na zadnji strani stola. Ni vedela kje se nahaja niti kako je prišla sem. Njena zavest si je popolnoma opomogla in navdala jo je panika. Ozrla se je okoli sebe. Soba ni bila ravno velika, je pa bila dokaj prazna. S stropa je visela žarnica, ter dajala prostoru vsaj kanček svetlobe.
Lea ni vedela kje je, je pa vedela da mora čimprej od tod. Panično je začela vleči zapestji narazen, vendar vrv ni popustila. Ugotovila je, da so tudi njene noge trdno privezane na stol. Začela se je premikati in se trudila z vso silo pretrgati vrvi. V glavo so ji švigale podobe mame in očeta. Želela je le domov. Kako je mogoče da so ravno njo ugrabili ??!! Del nje ji je govoril, da so vse le slabe sanje iz katerih se bo kmalu zbudila. Drugi del pa je zavestno vedel, da se vse dogaja tukaj in zdaj.
Še nekaj minut se je trudila pretrgati vrvi, zatem pa je brezupno obupala. Po licu ji je spolzela solza. Ni vedela kaj se bo zgodilo z njo. V glavi je imela že najslabše možne predstave. Videla se je, kako jo prodajo v tujino. Videla se je kot sužnja, v neki oddaljeni deželi. Zatem pa se je spomnila se hujšega prizora. Trgovina z belim blagom. Kri ji je zavrela po žilah in solze so ji polnile oči. Panično je začela vreči vrvi in se premetavati na sedežu. Dosegla pa je le to, da sr je ta prevrni. Sedaj je ležala na tleh, brez možnosti da pobegne.
Nasproti nje so se odprla vrata. V prostor je uspelo priti se kanček svetlobe. Lea se je ozrla proti njej. Preden se je zavedala, pa je pred njo stal visok moški. Oblečen je bil v črn suknjič. Izgledal je zelo uradno. Za njim sta v prostor prikorakala tudi dva druga moška. Lea je živčno pogledovala od enega do drugega. Njen obraz in ona sama so bili se vedno na tleh.
Moški v suknjiču jo je dvignil in postavil zopet v sedeči položaj. Ugotovila je, da je že v letih. Zagotovo pa je eden tistih, ki dobro skrbijo za svoje telo.
Strah in adrenalin sta navdajala vsak delček njenega telesa.
«Pozdravljena Lea. Moje ime je Thomas.», je spregovoril moški v suknjiču.
Najverjetneje bi morala nekaj odgovoriti, vendar besede niso hotele iz ust. Pravzaprav so bila njena usta bolj suha kot Sahara. Kozarec vode, bi ji res prav prišel.
«Zagotovo se sprašuješ zakaj si tu, in kdo sem jaz. Tvoja starša sta Mary in Carl, kajneda ?»
Kako je vedel imena njenih staršev ? Saj sta bila popolnoma normalna državljana.
«Ja.»
Beseda je le stežka zapustila usta.
«Tvoj rojstni dan pa je 12.4., mar ne ? Tvoji najboljši prijatelji pa so Kiara, Zoey in Toby.»
Prebledela je. Thomas je vedel vse o njej. Ali je bil eden tistih norih pedofilov, ki zasledujejo svoje žrtve, preden jih zlorabijo. Trepetala je.
«Kdo ste ? Kaj hočete ? Denar ?»
Glas se ji je tresel. Zmanjkovalo ji je sape. Utrip srca se je pospeševal, medtem ko je opazovala Thomasa.
«Misliš da si del navadne ugrabitve, vendar v resnici si del nečesa veliko večjega. Tvoja starša sta dobro skrbela zate vsa ta leta. Sedaj pa je čas, da zate poskrbim jaz, kot tvoj oče. Kar tudi sem.» , pri teh besedah jo je gledal naravnost v oči.
Imela je občutk, da ne sliši prau. Utrip se je upočasnil in vsi čuti so se uprli v moskega pred njo.
«Kaj ?! Pa saj ste zmešani. Moja starša sta Mary in Carl. Vas ne poznam. Pa tudi če ste moj oče, zakaj ste me ugrabili in zakaj moji starsi niso nikoli reki da sem posvojena ?»
Besede so se usule iz nje. Nič ni razumela, kar jo je spravljalo ob pamet.
«Resnica je, da do pred kratkim nisem vedel da obstajaš. Moje življenje je rahlo drugačno od vsega kar si vajena. Delam za skrivno državno organizacijo, ki se bori proti kriminalu. Sedaj pa bi te želel odvezati in ti povedat celotno zgodbo. Zgodbo o tem kdo sploh si.»
Pokimal je enemu izmed mož. Ta je stopil Lei za hrbet in prerezal vrv na njenih rokah, ter nogah. Lea je ustala in se podrgnila po zapestjih. Vrvi so pustile rdeče odtise.
Njen um ni dojel, kar ji moški govori. Vse se je odvijalo tako hitro. Ali je on res njen oče in kaj ima povedati ? Slišala je da po državi deluje mnogo vladnih organizacij, vendar to da njen oče dela za eno izmed njih, ter da je ona nekako del tega, to pa se je slišalo kot zelo slabo napisana telenovela. Kljub temu, pa je želela poslusati celotno zgodbo in izvedeti resnico. Želela je izvedeti kdo sploh je...

Nova resnica Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt