Prispeli so na dogovorjeno mesto. Lea je presenečeno ugotovila, da bo srečanje potekalo na prostem. Tako so prispeli na zelen vrt, oddaljen le kaksna 2 km od hiše. Za njimi sta se pripeljala še dva avta, v katerih so bili 4 Federicovi možje. Lia je v rokah trdno držala mapo, v kateri se je nahajal dokument. Notar jih je že pričakoval. Bil je starejši moški. Z Lio sta se po špansko pozdravila, zaten pa so vsi čakali na ostale mankajoče osebe.
Po nekaj minutah mučne tišine, so na vrt zapeljali 3 avti. Iz prvega je stopil starejši moški, malo čez štirideset. Imel je temne črne lase in temnejso polt. Okoli vratu mu je visela zlata ogrlica. Oblečen je bil v suknjič. Lea se je ob pogledu nanj zdreznila. Za pasom je opazila pripeto poštolo. Seveda je v trenutku vedela kdo je, saj so se možje iz drugega avtomobila postavili za njem. Bili so trije. Eden izmed njih je bil le malo starejši od Lee.
»Pozdravljeni. Se opravičujem za zamudo.«, je predrzno rekel Orlando.
Stopil je nekaj korakov naprej, pri tem pa na obrazu ohranjal nasmešek.
»Sestrica...Dolgo se nisva videla.«, je rekel, ko je stopil pred Lio.
»Ne približuj se mi.«, mu je ta revsknila v odgovor in stopila korak nazaj.
»No no, kakšne besede. Pa saj sva ja ista kri.«, ji je odgovoril. Lea je lahko videla, kako se Lii lastni brat gnusi.
»Midva sva nehala biti ista kri, tiste noči, ko si ubil Sybil !«, mu je besno odgovorila in požirala solze. Tudi Leo je ob teh besedah stisnilo. Ko je stopil iz avta se ni zares zavedala, da je to moški ki ji ubil njeno mamo.
Orlando se je v odgovor le ostudno nasmehnil. Obrnil se je od Lie, »Ko smo ravno pri Sybil in skupni krvi...«, pogledal je Leo. Pristopil je k njej, vendar se ta ni umaknila. Trdno je stala in gledala v moškega pred seboj.
»Taka si kot tvoja mama.«, ji je rekel.
»Hvala. Zadnje čase to res velikokrat slišim.«, mu je osorno odgovorila.
»Spomnim se kako je prosila za milost tisto noč. Prosila me je naj odneham, da bi se lahko vrnila k tebi. Očitno pa nisem najboljši v izpolnjevanju želja.«, gledal jo je v oči. Bil je hladen in grozljiv. V Lei se je nabral nepopisljiva jeza in bes. Želela si videti kako trpi in umira. Ni ga poznala dlje kot pet minut in že ga je sovražila za vse kar ji je storil.
Obrnil se je stran in stopil nekaj korakov od Lee.
»V nečem pa nisem podobna svoji mami, jaz vas ne bom rotila, ampak boste vi rotili mene.«, mu je zabrusila v hrbet in ga mračno gledala. Obrnil se je in nasmehnil.
Postavil se je med Federica in Johna. Ves njegov klan je trdno stal za njim.
»Torej, kje je listina, ki jo je napisala pokojna Sybil ?«, je vprašal, rahlo nervozen notar.
»Tukaj.«, je mirno odgovorila Lia in iz mape vzela dokument. S pogledom je ošinila Orlanda. List je podala notarju.
Ta ga je prebral in dvignil pogled.
»Gospodična Lea. Na vas je, da se odločite kaj storiti z zemljo.«, je spregovoril notar. Lea je začutila poglede vseh na sebi. Zajela je sapo in se trudila umiriti. Spomnila se je na Johnove besede, ter se zavedala da mora zemljo predati organizaciji. Stopila je proti notarju, ki ji je podal pisalo. Lea ga je prijela in se ozrla proti Johnu, ki ji je namenil spodbudni nasmešek. Na papir je napisala, da vso posest prepušča Skritu vladni organizaciji.
Bila je srečna, da je vsega konec. Takrat je s pogledom ošinila Orlanda, ki je pokimal enemu izmed svojih mž. Ta je iz za pasa pograbil pištolo, ter ustrelil notarja v glavo. Moški je padel po tleh. Takrat so se Federicovi možje odzvali in pograbili svoje orožje, ter ga namerili proti možem. Leino srce je bilo, kot noro. Gledala je ljudi okoli sebe. Tudi John je držal orožje v rokah, medtem ko je Lia stopila korak nazaj in nemo opazovala.
»Ne tako hitro !!«,'je zavpil Orlando.
Vrata tretjega avtomobila so se odprla in ven sta stopila dva moška. V rokah sta trdno držala nemočnega Santiaga. Lein utrip se je ustavil. Vsi njeni čuti so bili odprti vanj. Začutila je neverjeten strah, ki ji je onemogočal da bi se premaknila.
»Sedaj pa Lea, zažgi papir ali pa bo tvoj prijateljček nastradal.«, je ukazal Orlando.
Santiago je popolnoma nemočen dvignil glavo, »Lea...ne..«
Lei se je paralo srce, ko je videla modrice po njegovem lepem obrazu. Bes, ki ga je čutila prej je sedaj le narastel.
»Prisežem, če mu skriviš en sam las, bom jaz tista ki bo poslala kroglo skozi zvojo glavo.«, je besno rekla.
Federico je medtem pomignil svojim možem, ki so začeli streljati. Orlando se je hitro odzval in vzačel vračati strele. Dva njegova moža sta padla pod pevimi streli. Prav tako je eden izmed Federicovih mož dobil smrtonosni strel v srce.
John se je pognal naprej in ustrelil proti moškima, ki sta držala Santiaga, ter zadel enega v ramo. Ta se je vrgel po tleh, pri čemer je drugi izvlekel pištolo in streljal na Johna, ki se je spretno izogibal nabojem. Kmalu so ostali le še John, Orlando, Federico in Lea.
Preden bi se kdorkoli lahko zavedal je Orlando ustrelil naboj, ki je zadel Federica naravnost v srce. Ta je omahnil nazaj v mlako krvi. Lia je zavpila in se sesedla na tla.
Lea je imela dovolj. Pognala se je proti Orlandu in mu zbila pištolo iz rok. Z brco v nogo, ga je spravila na tla. On je z nogo brcnil in podrl Leo na tls z njim. Ta pa je pograbila pištolo, ki je ležala v bližini ter jo namerila v njegovo glavo. Otrpnil je. Prav tako tudi vsi okoli njiju. John je pobral papir s tal. Lia je sedela na tleh in nemo opazovala dogajanje.
»Ubil si mojo mamo. Pretepel si mojega prijatelja, ter me poskušal ubiti. Ne zaslužiš si, da bi dihal isto zrak kot jaz.«, je govorila z mirnim glasom. Sovražila ga je in on je to vedel.
»Tvoja mama je bila šibka prasica, ki...«, preden bi dokončal stavek je Lea pritisnila sprožilec. Kri je špricnila po njenem obrazu. Ni se zdreznila ali zajokala, le strmela je v mrtvega moškega pred sabo.
Vstala je in pogledala okoli sebe. Nasmejala se je Johnu, ki je v rokah držal dokument. Ta ji je nasmeh vrnil.
Lia se je pobrala s tal. In pogledala Johna. Sklonila se je k Federicu in pobrala njegovo pištolo, ter ustrelila.
Zadela je Johna naravnost v čelo. Ta je spustil dokument in omahnil nazaj.
»Neeeeeee!!!!!!«, je zavpila Lea in stekla k Johnu. Njegovo glavo je vzela v naročje in jo božala. Po licih so ji spolzele solze.
»Ne. Ne !! Vrni se. Prosim ne zapusti me!!!«, je panično ponavljala, ter hlipala.
Santiago, ki je ležal na tleh je dvignil pogled, ter zajel dih.
»Oprosti dekle, ampak po vsem kar se mi je zgodilo nemorem dovoliti, da agentje prevzemejo zemljo.«, pobrala je list s tal, ter ga zažgala. Veter se je poigraval s papirjem.
»Brez dokumenta in Orlanda bo zemlja pripadala meni. Nisem želela, da se tako konča, vendar mi nisi dala druge možnosti.«, je hladno povedala.
Lea ni mogla govoriti, le jokala je in držala Johna v svojih rokah. Johna, ki ji je pred nekaj urami izpovedal ljubezen, sedaj pa leži na trati v mlaki krvi. Lia je odšla do najbližjega avtomobila in se odpeljala s kraja nesreče. Lea bi jo morala zaustaviti, vendar ni čutila niti najmanjše moči.
Težke dežne kaplje so začele vlažiti tla. Lea pa ni mogla spustiti Johna.
Dež je še močneje začel padati in kri se je začela spirati s temne zemlje.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nova resnica
AksiLea je mlado dekle, ki živi povsem običajno najstniško življenje. Njena pravljica pa se obrne na glavo, ko izve da je posvojena. Vendar je resnica veliko hujsa od pricakovanj. Njen pravi oče namreč dela za skrito vladno organizacijo, medtem ko je nj...