Ghongnam, Daegu

787 66 0
                                    

Akhirnya sampai juga mereka ke kampung Ghongman.Suasana kat sini memang meriah tak macam kampung lain.Jadi apa yang dikatakan penjual tadi memang betul , kampung ni memang famous.

"Macam mana kita nak cari rumah tu?"tanya Jungkook.

"Tak silap aku tuan punya rumah tu cakap.Rumah tu jauh sikit dari rumah-rumah kat sini."kata J-hope.

"Kalau macam tu apa kata kita masuk dalam sikit.Mungkin rumah tu di dalam lagi."kata Jin.

Joon memandu kereta .Kereta mereka berhenti di hadapan sebuah rumah bangle.

"Ini ke rumahnya?"tanya Jimin.

"Kenapa nampak rumah ni seram je."kata V.

"Yah,V.Kau jangan la cakap yang bukan-bukan."tegur Jimin.

"J-hope betul ke yang ni rumah tu?"

"Betul la.Lagipun tuan rumah tu cakap ada dua buah pokok kat depan rumah. rumah ni ada dua pokok kat depan rumah.Jadi sah la ni rumah tu,"kata J-hope.

"Kalau macam tu jom la masuk.J-hope buka la pintu."kata suga.

J-hope mengambil kunci di dalam pocket seluarnya lalu membuka pintu.
Mereka semua terpengun melihat keadaan dalam rumah tu.

"Wah,cantiknya."kata jungkook,jimin dan v.

"Rumah ni ada lima bilik."kata J-hope.

"Di sebabkan kita just tujuh orang.Apa kata kita guna tiga bilik saja."cadang jin.

"Bagus juga cadangan hyung tu"kata joon.

V,Jungkook dan Jimin -> bilik 2

Joon dan Suga -> bilik 3

Jin dan J-hope ->bilik 4

Kemudian mereka masuk ke bilik masing-masing untuk berehat. Maklumlah perjalanan yang lama.Tapi sepatutnya joon yang patut berehat sebab dia yang drive yang lain tidur je masa perjalanan.

welcome° btsWhere stories live. Discover now