Wake Up Late

585 46 0
                                    

Pagi tu ,bila Jin tersedar saja dari tidur.Dia dapati Jhope tidur di sebelah dia.

"Yah!Jhope bangun."gerak jin.

Jhope hanya mengerakkan badannya tapi tiada tanda-tanda untuk bangun.Jadi Jin membuat keputusan selepas dia mandi dia akan kejutkan Jhope sekali lagi.

Selepas dia ambil tuala dia terus keluar dari bilik.Dalam masa yang sama joon baru masuk ke dalam tandas.Jadi dia membuat keputusan untuk guna tandas dalam bilik 2 sebab kalau dia tunggu Joon mandi entah bila dia dapat mandi.Antara mereka semua joon la paling lama mandi.Tak tahu apa yang dia buat sampai lama sangat.

Sebaik saja dia masuk dalam bilik 2,dia lihat Jimin dah siap.V masih tidur.

"Hyung."kata jimin bila jin masuk dalam bilik mereka.

"Siapa yang guna tandas?"tanya jin

"Jungkook.Tapi dia nak habis dah."

"Oh,OK"kata jin lalu dia duduk di atas katil jimin.

"Hyung nak guna mandi ke?"

"Ha'a.Tandas tu Joon baru masuk mandi.Kamu tahu kan joon tu mandi lama mana."kata jin

Jimin tergelak mendengar kata-kata hyungnya itu.

"Tandas bawah kan ada."kata jimin.

"Malas la nak turun."kata jin.

"Kenapa V masih belu bangun?"tanya jin sambil melihat V yang sedang tidur.

"Entah.Mungkin semalam dia tak boleh tidur kot."kata jimin.

3 minit kemudian, jungkook keluar dari tandas.

"Hyung semua dah siap ke?"tanya jungkook bila dia lihat jin berada dalam bilik mereka.

"Tak lagi."kata jin.

Sebelum Jin masuk tandas.

"Jimin,tolong kejutkan jhope dalam bilik."pesan jin.


welcome° btsWhere stories live. Discover now