Toilet

567 45 1
                                    

Petang itu mereka bersiap-siap untuk pergi gerai ahjumma.Seperti biasa jika mereka nak mandi mesti perlu ambil turn.

"Jin hyung,siapa yang mandi sekarang ni?"tanya Jhope.

"Suga."jawab jin sambil bermain mario game.

"Lepas suga hyung mandi?"

"Hyung."

"Lepas hyung?"

"Joon"

Dengar ja nama joon terus Jhope pergi kebilik V,Jungkook dan Jimin.Kalau dia nak tunggu joon mandi,entah bila dia boleh mandi.

Masuk saja dalam bilik dongsaengnya itu,Jhope lihat V sedang berbaring sambil membaca komik.Jungkook pula sedang main fon.

"Korang mandi tak lagi?"tanya Jhope.

"Tak lagi.Jimin hyung pun baru je masuk tandas.Kenapa hyung?"tanya jungkook.

"Tak ada apa-apa."

Nampaknya aku kena guna tandas bawah la.kata jhope dalam hati.

Jhope balik semula ke biliknya untuk mengambil tuala kemudian dia turun ke tandas bawah.

Sebelum dia masuk tandas tiba-tiba dia terdengar seseorang memanggil namanya.

"Jhope."

"Jhope"

"Jhope"

Tapi dia tak pasti suara tu suara perempuan atau lelaki sebab terlalu perlahan.

Jhope anggap itu hanya suara mambernya yang mahu menakut-nakutkannya.

Jhope tidak mandi dalam tab mandi.Dalam tandas ni ada dua bahagian kiri dan kanan.Bahagian kanan ada tab mandi dan kiri pula air pancut.Bahagian ni dipisahkan langsir.So,Jhope mandi menggunakan air pancut.

Semasa Jhope mandi tiba-tiba dia terdengar benda jatuh.Jhope menghentikan air.Dia disekeliling tandas.Tiada apa-apa.

Setelah selesai mandi Jhope melihat wajahnya di cermin tandas.

"Handsome juga aku ni.hehehe...perasan"kata Jhope.

Tiba-tiba Jhope rasa seperti ada sesuatu benda tergolek ke kakinya.

Jhope memandang kakinya dan....

welcome° btsWhere stories live. Discover now