Akhirnya sampai juga mereka di Pantai Daegu.
"Wah,cantiknya pantai ni."kata jungkook sambil berlari-lari.Mentang-mentang la dia maknae.Apa kena mengena ye maknae atau bukan.Hehehehe.
"Yah V , Jhope kamu tak nak turun ke?"tanya Joon.
"Nanti kitorang turun la."kata Jhope.
Mamber-mamber yang lain dah bermain dengan air..Bila ombak datang saja mereka lari naik atas dan turun semula bila tiada ombak.Begitu la seterusnya.
15 minit kemudian..
V dan Jhope dah turun dari kereta.Mereka pergi join sekali dengan mamber-mamber lain.
Setelah puas mereka main di pantai mereka pun pulang semula ke kampung Ghongnam.
Mereka membuat keputusan untuk terus letakkan kereta di rumah.Setelah itu baru mereka pergi jalan-jalan di kampung Ghongnam.
Selepas parking di hadapan rumah.
"Yah,V.temankan hyung pergi toilet."kata Jin.Dia dah rasa sakit perut.
"Toilet mana?"tanya V.
"Dalam rumah la."
"Alaaa...kena masuk rumah pula."
"Lepas tu takkan la nak buang air kat sini kot.Jom la temankan hyung.Jom la,hyung dah tak tahan ni"
"Baiklah."jawab V malas..
Jin menggunakan toilet bawah.V duduk di sofa sementara menunggu Jin.
Tiba-tiba dia terasa seperti ada orang memegang bahunya.
"Hyung dah.."v terdiam.Tiada sesiapa di belakang dia.
^^^^^^
Jin sudah selesai membuang hajatnya(faham-faham je la).Bila dia nak buka saja pintu tandas.Tak boleh.
Kenapa pula ni.desis jin.
"V,jangan la mian-main."kata jin.Tapi tiada jawapan.
"Yah!V,cepat la buka.Nanti mereka tinggalkan kita."jerit Jin.Tapi masih tiada jawapan.Pintu pun masih tidak dibuka.
Jin megetuk pintu tandas.Tapi masih tak boleh buka.
"V,V"jerit jin.
"Tiada cara lain"kata jin.Dia mengeluarkan fonnya.Belum sempat dia nak tekan pintu tandas terbuka sedikit.Kemudian jin terus membuka pintu dan dia dapati V sedang duduk di sofa.
"Yah V,jangan la dok belakon.Jom la."tanya Jin.
"Huh?berlakon apa?"
"Kamukan yang pegang pintu tandas tu supaya hyung tak boleh keluar."
"Ha?pegang.Hyung saya duduk dekat sini dari tadi la?"
Jin sedikit terkejut dengan kata-kata V.
"Kmau dengar tak hyung panggil kamu?"
"Panggil? bila?"
"Hyung ketuk pintu takkan kamu tak dengar kot"
"Tak pun."
Jin dah mula rasa lain.Cepat-cepat jin ajak V keluar.Semasa jin nak tutup pintu dia ternampak seorang budak memakai gaun putih melambaikan tangan ke arahnya dari arah tangga.Cepat-cepat Jin menutup pintu.
@@@@
"Palli.saya dah tak sabar nak tengok suasana kampung ni."kata jungkook ceria.
"Tunggu la sekejap .Takkan ke mana punya kampung tu."kata joon.
Setelah semua berkumpul mereka pun memulakan perjalanan mereka untuk jalan-jalan di kampung Ghongnam dangan berjalan kaki.
Semasa mereka nak tinggalkan halaman rumah.Jimin terpandang kea rah tingkap di mana bilik ke lima dalam rumah.Dan dia ternampak seorang kanak-kanak melambai ke arahnya.
Tiba-tiba bulu romanya meremang.Dia terus berjalan diantara joon dan suga.
YOU ARE READING
welcome° bts
Horror❝Come In But Theres No Exit❞ Tujuh orang pelajar lelaki yang menghabiskan cuti musim panas mereka di sebuah kampung yang bernama Ghongnam di daerah Daegu. Mereka telah tinggal di sebuah banglo. Semasa tinggal di situ terdapat pelbagai kejadian pelik...