Joon masih tak puas hati dengan bunyi tu.Jadi dia pun buat keputusan untuk cari arah bunyi tu.Dia dapat dengar bunyi tu dating dari arah bilik(bilik tingkat bawah).
Sah bunyi tu dating dari sini.desisi hati Joon.
Dia teragak-agak untuk membuka pintu bilik itu.Belum sempat dia nak buka pintu...
^^^^^^^^^^
V,Jungkook dan Jimin turun ke bawah untuk menonton tv.
"Eh,korang ada bau tak?"tanya j-hope.
"Ha'a,bau macam ramen."kata V.
"Tapi siapa yang masak ramen?"tanay jungkook.
"Jom kita pegi tengok di dapur."ajak j-hope.
"Eh,Joon hyung.Apa hyung buat kat situ."Tanya Jungkook.Dia ternampak Joon berada di depan bilik.
"Ha?err...hyung tak buat apa-apa pun."Jawab joon.Bunyi cakaran tu dah hilang.
"Hyung,siapa yang masak ramen?"tanya V.
"Suga hyung.Jom la ke dapur."ajak Joon.
Mereka pun pergi ke dapur untuk melihat siapa yang masak ramen malam-malam ni.
"Suga hyung."kata jungkook.
"Eh,korang dah turun."kata suga.
"Apa hyung tengah buat tu?"tanya jimin.Dah tahu masih tanya lagi.Aishhh dia ni la.
"Hyung tengah mandi."jawab joon.
Mereka yang lain tergelak mendengar jawapan dari Suga.
"Tak nampak ke kitorang dok masak."sampuk joon.
"Suga hyung sorang je yang masak.Hyung bukannya buat apa-apa."kata jimin.Dia,v da jungkook dah duduk di meja makan yang ada di dapur tu.
5 mint kemudian ramen yang di masak oleh suga telah pun siap.
"Yah!tolong pergi panggil Jin hyung dan jhope."kata suga.
Tapi sorang pun tak bergerak untuk pergi panggil mereka berdua tu.
"Yah,v.Kamu pergi panggil Jin hyung dan Jhope."kata Joon.
"Saya?"
"Ha'a.Pergi la."kata joon.
"Jungkook teman hyung."kata V
"Pergi sorang dah la.Bukannya ada hantu pun.Lagipun semua lampu kat ruang tamu terbukakan."Kata suga.
V terpaksa akur.Dia dengan terpaksanya pergi keluar dari dapur tu untuk naik ke tingkat atas.
Tapi sebelum dia naik ke tingkas atas dia pergi dulu ke tandas.Semasa dia nak masuk tandas tiba-tiba dia dengar seseorang memanggil namanya.Tapi suara tu dari arah bilik di tepi tandas tersebut.
Niatnya untuk pergi ke tandas tak jadi disebabkan takut.Mukanya dah pucat.Dia terus berlari naik ke tingkat atas untu panggil Jin dan Jhope.
YOU ARE READING
welcome° bts
Horror❝Come In But Theres No Exit❞ Tujuh orang pelajar lelaki yang menghabiskan cuti musim panas mereka di sebuah kampung yang bernama Ghongnam di daerah Daegu. Mereka telah tinggal di sebuah banglo. Semasa tinggal di situ terdapat pelbagai kejadian pelik...