Pagi ini mereka sarapan di rumah.
"Hyung semalam kenapa hyung lari tidur pada saya?"tanya joon.
"semalam hyung nampak seorang budak?"
semua mata tertumpu pada suga.
Dia menceritakan apa yang dia alami semalam.
"Semalam saya pun kena juga"kata jungkook.
<<
Jungkook terjaga dari tidurnya.Tiba-tiba dia rasa nak buang air kecil,jadi dia pun ke toilet.Selepas selesai,dia pun nak keluar,tiba-tiba ada seseorang memanggilnya.
"Jungkook,"
"Jungkook"
Jungkook memandang belakang.Tiada apa-apa.
Semasa jungkook naik ke atas katil.Dia terpandang pintu toilet dan ada sesuatu sedang merangkak keluar dari toilet.Benda itu merangkak ke arah katil dia.
Jungkook cepat-cepat baring.Dia menutup muka dengan bantal dan dia juga mendekatkan diri dengan V.
>>>End Flasback>>>
"Seramnya"kata V.
"Hyung pun kena kacau juga semalam."kata jin.
"Hyung pun kena?"kata jimin.
jin mengangguk
>>>Flashback>>>
Jin terjaga bila dia terdengar suara orang memanggil namanya.Dia pun cari suara yang memanggil namanya.
Suara itu datang dari bilik ke lima.
Jin membuka pintu bilik itu dan dia dapati seorang wanita sedang menangis di penuju bilik itu.
"Err..emm..noona tak apa-apa ke?"tanya jin.
wanita tersebut masih menangis.
Jin perlahan masuk ke dalam bilik itu.Jin terkejut apabila pintu itu tertutup sendiri.
Tiba-tiba wanita itu ketawa.Jin dah mula takut dan dia cuba untuk membuka pintu tapi tak berjaya.Bila jin memandang belakang dia dapati wanit itu sedang merangkak menuju ke arahnya.
Jin masih berusaha membuka pintu.Jarak jin dan wanita iut tinggal 30 cm.
Entah macam mana pintu itu berjaya di buka.Jin berlari keluar dari bilik itu dan masuk ke dalam biliknya.
>>>End Flashback>>>
"kenapa semua ni berlaku ye?"tanya joon.
"Entah la."kata jin.
"Eh,korang ingat tak masa kita kat gerai Ahjumma tu."kata Jhope.
semua menggangguk.
"Korang perasan tak bila joon cakap kita tinggal kat sini.Muka mereka lain."kata Jhope
"Ha'a aku pun perasan"kata Joon.
"Mesti mereka tahu sesuatu ni"kata suga.
"Apa kata petang ni kita pergi tanya ahjumma tu."cadang jimin.
"Bagus juga cadangan hyung tu"kata jungkook.
Mereka semua setuju.Tapi V dari tadi asyik diam je sebab dia nampak benda tu sedang melihat mereka semua.Tapi takkan dia sorang je yang perasan.
YOU ARE READING
welcome° bts
Horor❝Come In But Theres No Exit❞ Tujuh orang pelajar lelaki yang menghabiskan cuti musim panas mereka di sebuah kampung yang bernama Ghongnam di daerah Daegu. Mereka telah tinggal di sebuah banglo. Semasa tinggal di situ terdapat pelbagai kejadian pelik...