Cases Completed

544 43 1
                                    


Jhope,Suga,Joon,Jungkook,Jin,Jimin dan Jongki telah sampai di rumah.Mereka masuk ke dalam ruamh dan berpecah untuk cari V.

Suga dan Joon cari di tingkat atas.

Jhope,Jungkook dan Jimin cari di luar kawasan rumah.

Jin dan Jongki cari di tingkat bawah.

Jongki dan Jin pergi ke bilik di tingkat bawah.Bila mereka buka pintu...

"V!!!"jerit Jin.Dia berlari mendapatkan V yang terbaring di tengah-tengah bilik tersebut.

Mereka yang lain terus pergi ke bilik itu apabila mendengar jeritan dari Jin. *Kikikiki...kuat juga suara Jin ni.

"Cepat kita angkat V ke rung tamu."arah Jongki.

########

5 minit kemudian baru V tersedar.

"V,kau tak apa-apa ka?"tanya Jimin.

"Huh?aku di mana ni?"tanya V blur

"Runag tamu."kata joon.

"Apa dah jadi hyung?"tanya Jungkook.

"Tolong telefon polis."kata V tiba-tiba.Dia teringat sesuatu.

"Kenapa tiba-tiba nak telefon polis pula?"tanya Jin.

"Telefon saja,cepat"kata V.

Suga mengeluarkan telefonnya dari poket dan terus menelefon polis.

10 minit kemudian polis pun tiba.

V telah menunjukkan bilik bawah tanah dan polis dapati ada tengkorak dalam bilik itu.Dan mereka mengesahkan itu adalah mayat Pn.Lee dan anak-anaknya.

"Apa sebenarnya terjadi?'tanya Jhope.

V menceritakan dari A hingga Z apa yang dialaminya.

@@@@

-Mereka memutuskan untuk memendekkan tempoh percutian mereka, menjadi 5 hari.Tapi disebabkan rumah banglo itu ditutup untuk polis membuat penyiasatan.Jadi mereka ditawar oleh ahjumma untuk menginap di rumah ahjumma.

-En.Lee telah ditangkap atas pembunuhan yang telah dibuat pada 5 tahun yang lalu.Dan dijatuhkan hukuman gantung sampai mati.

welcome° btsWhere stories live. Discover now