Jimin dan Jungkook dah tidur hanya V sorang je yang tak boleh lelapkan mata.Tak tahu kenapa.Masa tengok tv tadi mengantuk gila.Tapi sekarang ni tak pula.Jam menunjukkan pukul 3.30 pagi.
Dia teringat kejadian di bawah tadi.Tentang suara yang da dengar.Tiba-tiba dia berasa takut.Jadi dia rapatkan diri pada jungkook.
Dalam V cuba untuk melelapkan mata.Dia terdengar bunyi orang berlari di luar bilik.
'Siapa yang lari malam-malam ni'desis hatinya.
Tiba-tiba dia dengar kanak-kanak ketawa.
V dah takut.Mana la nak ada budak-budak dalam rumah ni.
Kemudian suara kanak-kanak tu tak kedengaran lagi.
Tiba-tiba dia terdengar suara perempuan menangis pula.Suara tu betul-betul di pintu bilik mereka.Apa lagi kecut perut la V dibuatnya.Suara tu bukannya di luar bilik tapi di dalam bilik.Perempuan tu juga meminta tolong.Tapi dari bunyi suara perempuan tu seperti perempuan tu cedera atau menahan sakit.Suara perlahan,tapi jelas.V tak berani nak tengok ke arah pintu.Dia terus tutup muka dengan bantal.Tapi entah bila masa dia terlelap.
***********
J-hope tak boleh tidur.Jadi dia pun bermain game dalam tab.Sedang dia bermain game tiba-tiba skrin tab menjadi gelap.
"Apa pula masalah tab ni.Tak pernah-pernah buat masalah."rungut jhope.
Dia menekan butang di tepi tab itu untuk menghidupan tab tapi tak Berjaya.
"Nak kata beteri habis.Tak mungkin.Tadi masih full lagi."rungutnya lagi.
Tiba-tiba jhope mendengar seseorang memanggil namanya.Tapi dia tak pasti dari arah mana.Jhope memandang Jin yang tidur di katilnya.Jhope cuba focus pada suara itu,mungkin member yang lain panggil dia.Tapi itu bukan suara mambernya dan tu juga buakn suara lelaki tapi tu suara perempuan.Namanya dipanggil beritu lembut sekali.Kemudian panggilan tu berhenti.
Jhope berfikiran positif.Mungkin hanya imaginasi.
Disebabkan tab dia dah tak boleh dihidupkan.Jadi dia pun letak tab tersebut di atas meja di sebelah katil.Tiba-tiba pintu diketuk dengan kuat sekali dan suara perempuan meminta tolong.Jhope dah takut.Dia tak pasti sama ada dia nak buka pintu atau tak.
Tapi yang peliknya macam mana perempuan tu boleh masuk ke dalam rumah.Semua pintu sudah dikunci.Dan satu lagi,kenapa jin langsung tak terjaga dari tidurnya sedangkan ketukan tu terlalu kuat macam nak pecah pintu.Ketukan tu seperti dia sorang je yang boleh dengar.
Lama kelamaan ketukan tu semakin kuat dan suara perenpuan tu pun dah lain macam saja .Disebabkan terlalu takut Jhope terusbagun lalu tidur dengan Jin..
YOU ARE READING
welcome° bts
Horror❝Come In But Theres No Exit❞ Tujuh orang pelajar lelaki yang menghabiskan cuti musim panas mereka di sebuah kampung yang bernama Ghongnam di daerah Daegu. Mereka telah tinggal di sebuah banglo. Semasa tinggal di situ terdapat pelbagai kejadian pelik...