V baru saja habis mandi dan setelah selesai siap, dia keluar dari biliknya.Tiba-tiba dia terdengar orang memanggil namanya dari tingkat bawah.V pun pergi lihat di tingkat bawah.
"Jhope hyung,kenapa panggil saya?"tanya V apabila melihat Jhope di bawah.Jhope membelakangi V.
Tapi Jhope tidak menjawab soalan V itu,dia berjalan menghampiri bilik bawah itu.
"Jhope hyung,awak nak pergi mana?"tanya V.Dia sudah turun ke tingkat bawah dan mengekori Jhope.
Jhope masuk ke dalam bilik tersebut.
"Hyung buat apa masuk bilik ni.?"tanya V yang sudah berada dalam bilik itu bersama Jhope.
Tiba-tiba pintu tertutup sendiri. BANG!!!
"Ha?kenapa boleh tertutup ni.Buka la"kata V samnil mengetuk pintu.
"Jhope Hyu.."
Tiada siapa-siapa dalam bilik kecuali V sorang.
"Hyung jangan la main-main."kata V.
"Hyung"panggil V lagi.
@@@
Jhope memandang bawah apabila terasa ada benda tergolek ke kakinya.
Huh tiada apa.Tapi aku rasa macam ada benda tadi.desis Jhope.
Apabila Jhope memandang semula cermin.Ambik kau..hohoho
Jhope nampak seorang perempuan berdiri betul-betul di belakangnya.Benda tu merenung tajam ke arahnya dangan mata kemerahan.
Apa lagi lari lintang pukang dia keluar dari tandas naik ke biliknya.
Jin yang baru saja nak buka pintu terkejut bila tiba-tiba pintu dibuka dari luar.Nasib baik dia sempat mengelak kalau tak...tak tahu la apa nasibnya.
"Yah!Jhope.kalau ye pun nak buka pintu ketuk la dulu.Ni tak bika macam tu je.Nasib baik hyung sempat mengelak."kata Jin.
"Sorry la hyung"kata Jhope.
"Kenapa dengan kamu ni?"tanya Jin bila dia lihat Jhope kepenatan.
"Hyung,saya rasa kita kena pergi ke rumah ahjumma tu sekarang.Saya dah kena dah tadi.Nampaknya benda tu macam marah."
"Betul ka?kalau macam tu kamu bersiap dulu,hyung pergi panggil mamber yang lain."kata Jin lalu pergi.
YOU ARE READING
welcome° bts
Horror❝Come In But Theres No Exit❞ Tujuh orang pelajar lelaki yang menghabiskan cuti musim panas mereka di sebuah kampung yang bernama Ghongnam di daerah Daegu. Mereka telah tinggal di sebuah banglo. Semasa tinggal di situ terdapat pelbagai kejadian pelik...