22.prosince - Minulost
Dnes večer se koná vánoční ples. Kdybych řekla, že nejsem nervózní, tak bych lhala. Jsem ráda, že nám učitelé daly volno, aby se všichni stihli připravit. Už je pět hodin a za tři hodiny začíná ples. Celá se klepu. Sedla jsem si na židli a okolo mě poskakovaly holky."Budeš nádherná! Zatím to vypadá dobře."řekla Cissa, která mi právě žehlila vlasy."Přesně! Už se nemůžu dočkat až to bude hotové." pokračovala Gana, která mi pro změnu lakovala na nohou, a Aby zase na rukou." Lak měl černou barvu a akorát prsteníčky byli bílé. O dvě hodiny později, když už jsme byly všechny hotové, jsme se šly obléct do šatů.Holky mi zatím zakázaly je na mě podívat do zrcadla.Prý "Až to bude komplet". když už byli převlečené i holky, prohlédla jsem si je. Moc jim to slušelo.Aby na sobě měla béžové šaty princeznovského střihu. Na korzetu měla černou krajkou vyšité kytkované vzory. Vlasy měla zapletené v rybím copu a přehozené na jednu stranu. Morgana měla modré šaty s černou krajkou, obepnuté okolo těla a vlasy měla v loknách rozpuštěné na ramena. Cissa Měla zelené šaty poseté světlými kamínky. Vypadalo to, jako kdyby na sobě měla kapičky vody. Polovinu vlasů měla vzadu sepnuté do culíku, zatímco druhou polovinu měla volně rozpuštěnou pod tou první. A nakonec já. Přešla jsem k zrcadlu a podívala se na výtvor holek.Vlasy jsem měla stažené do drdolu na kterém byla připevněna korunka. Podél obličeje jsem měla dva pramínky. Ty byly pro změnu kudrnaté a tvořily jakoby spirálky.Byla jsem..krásná "Připravená?" zeptala se mě Aby. Zmohla jsem se jen na kývnutí. Pomalu jsme všechny vyšli z pokoje. Prošly jsme společenskou místností a zamířily ke vstupní síni. Viděla jsem čekal desítky chlapců na své vyvolené. Cissa zamířila za Luciusem, Aby za Eduardem a Morgana za Joschem. Já jsem marně hledala Severuse. Nikde jsem ho neviděla a začínala jsem být čím dál víc nervózní. Najednou mi někdo zakryly oči příjemně teplé ruce."nedívej se." zašeptal mi do ucha Severus a sundal své ruce z mých očí. já je ale nechala zavřené a po chvilce jsem ucítila studený dotyk na krku."Otevři oči." zašeptal mi znovu. Udělala jsem co řekl a sáhla jsem si na krk. Vzala jsem si do ruky náhrdelník, který mi Severus před chvílí nasadil. Byl stříbrný, ve tvaru srdce, uprostřed kterého se vyjímal krásný diamant."Severusi! Ten je nádherný!" řekla jsem se slzami na krajíčku."Jsem rád, že se ti líbí" řekl. Teprve teď jsem se na něj podívala. Nikdy jsem si nemyslela, že to řeknu zrovna o Severusovi Snapeovi, ale vypadal úžasně. Své po ramena dlouhé, černé vlasy měl krásně učesané a na sobě společenský hábit. Culil se jako měsíček a bylo to strašně roztomilé."Moc ti to sluší." řekl a zrudl jako rajče.
"Děkuju. Tobě taky." následovala jsem jeho příkladu a také rudla."Ehmm...půjdeme?" zeptal se nervózně"j-jo jasně." odpověděla jsem a chytla se jeho ruky, kterou mi mezitím nabídl. Pomalu jsme se rozešly do velké síně. Všude bylo plno krásných bílých růží. Stolky, postavené u zdí velké síně vypadaly jako sněhové vločky. Ze stropu lehce sněžilo. Bylo to nádherné. Severus mě dovedl k jednomu ze stolků. "Počkej tu, donesu nám něco k pití." řekla, usmál se a rozešel se směrem k baru. Sedla jsem si ke stolku a čekala. Po chvilce už byl Severus zpátky. "Prosím!" řekla a nabídl mi jednu ze dvou sklenic jahodového punče."Děkuju." řekla jsem, usmála se a skleničku si vzala. Posadil se naproti mě a stejně jako já upíjel svůj punč. Síní se rozezněla krásná hudba.Moje oblíbená píseň."Zatancuješ si?" zeptal se mě."Jasně." odešli jsme na parket a spolu s ostatními se daly do tance.
Ahojky.
Omlouvám se, že tak dlouho nebyla kapitola, ale odjela jsem na hory, kde jsem bohužel neměla přístup k počítači a nemohla jsem psát. A ještě vysvětlení, proč je kapitola dnes kratší. Musela jsem ji trochu zkrátit, protože chystám něco, co jsem dala až do další kapitoly. Až si to příště přečtete, pochopíte proč jsem to chtěla mít odděleně.
Každopádně doufám, že se vám kapitola líbila. Budu ráda za votes a komenty :)
Btw. Co říkáte na vizáže holek?
Ahojky v neděli
Nikča <3
ČTEŠ
BACK IN TIME
FanfictionSeverus Snape v boji o bradavice umírá. Když se všichni dozví, na jaké straně opravdu stál, přejí si, aby stále žil. Hermiona Grangerová, která spolu se svým ročníkem opakuje 7 rok v Bradavicích, přijde na způsob, který zařídí, aby byl profesor Snap...