16. Kapitola

1.5K 117 14
                                    

Došla jsem do knihovny a usadila se u odstrčeného stolku v zadní části. Vyndala jsem kus papíru a normální mudlovskou propisku. Díky bohu, že jí nosím vždy po ruce. Zhluboka jsem se nadechla. Musela jsem si to celé znovu projít...

Severus se přidal  na stranu zla, protože se v pátém ročníku pohádal s Lily. Stal se smrtijedem a řekl Voldemortovi věštbu o Harrym. No a dál už to všichni známe. Je tu ale jeden problém. Když Severusovi zabráním, aby Lily řekl...no...to co jí řekl, tak se Sev na stranu zla s mojí pomocí na 100% nepřidá. Tudíž se nikdo kromě Brumbála nedozví věštbu, a nikdo jí nevyzradí Voldemortovi. Voldemort se Harryho nepokusí zabít, a tím pádem ani nepadne. Harry bude normální student, který nebude jen tak pro radost ničit Voldemortovy viteály. Takže je to jasný. Musím najít způsob, jak zničit viteály dokud jsem tady v minulosti. Ale jak to mám ksakru udělat?! 

,,To nezvládnu."zaskuhrala jsem,, Co pak nezvládneš zlato?" uslyšela jsem za sebou Seva. Nečekala jsem ho, a tak jsem se lekla, div jsem nespadla ze židle.,,Ježiš tohle mi nedělej! Lekla jsem se."  Sev se jen tlumeně zasmál a usadil se na židli naproti mě.,,Takže co nezvládneš?" usmál se. No a co teď? Bože já jsem blbá. No tak Mio mysli!! ,,No...prázdniny. Nechtěla jsem tohle téma moc probírat, ale asi sis všiml, že my nechodí dopisy a tak co? " on jen zamyšleně přikývl. zatím my to jde.,,Jde o to, že mi nemá kdo psát. V létě mi zemřeli rodiče a já nikoho nemám. Tudíž nemám ani kam jít, protože nejsem plnoletá." Vlastně jsem mu ani nelhala. Tenhle problém byl opravdový. Opravdu nemám kam jít. Sev se na mě jen smutně podíval.,,Hrozně rád bych tě vzal k nám, ale můj táta má na kouzelníky hrozný názor, a tak jsem rád že doma trpí mě a mamku." řekne a svůj pohled zaměří na desku stolu. ,, To mě mrzí" řekla jsem a propletla si s ním prsty.,,Ani jeden to nemáme v životě zrovna nejlehčí" palcem mi přejede po hřbetu ruky.,,To je pravda" 

,,Co kdyby si zašla za Brumbálem? Třeba společně něco vymyslíte." mrkl na mě. To je ono! Brumbál!  ,, Severusi ty jsi geniální." zajásala jsem a políbila ho. Zvedla jsem se od stolku, posbírala svoje věci a chystala jsem se odejít. ,, kam zase letíš? Od toho plesu jsme se skoro neviděli." zavolal. Zatavila jsem se uprostřed pohybu. Otočila jsem se a přišla zpět k Severusovi. ,,Lásko promiň, jen... jsou to mé první Vánoce bez rodičů, a já mám pořád nutkání něco dělat. Potřebuju se nějak zabavit, abych na ně nemusela myslet. Nerada mu takhle hnusně lžu, ale pravdu vědět nesmí. Alespoň ne teď. ,, Chápu tě Mio. Ale nezapomeň, že máš mě a taky své přátele. Nejsi sama. Nikdy nebudeš." políbil mě na čelo a opět si se mnou propletl prsty. ,,Děkuju." šeptla jsem a opřela si hlavu o jeho hruď. Ucítila jsem přes, jak jinak než černé tričko, jeho vypracované tělo. ,,Posiluješ?" zeptala jsem se s pozvednutým obočím. Nikdy jsem si nevšimla, že by na sobě nějak pracoval. ,,Možná?" podrbal se nervózně na krku. ,,Jak to víš" zeptal se. ,,Cítím to." zasmála jsem se a rukou mu poklepala na hruď. ,,Jo a-aha" zrudl až za ušima, ale nakonec se také neubránil smíchu. ,,Kolik je vlastně hodin?" zeptala jsem se. ,,Něco okolo třetí." usmál se. ,,Co třeba jít ven a...postavit si třeba sněhuláka? Pak bychom mohli zajít na štědrovečerní večeři a nakonec dárky." nadšeně jsem kývla na souhlas. Sev mi věnovat krátký polibek na rty a pak jsme se ruku v ruce vydaly pryč z knihovny.

Ahojky☺

Jsem tu s další kapčou. Už se nám to tu pomalu začíná rozjíždět. 😉

Co na ní říkáte? 😘

Omlouvám se, že je kratší, ale už ve středu mě čekají zkoušky a já to prostě nestíhám.😔😔 Jsem ráda, že jsem napsala konečně kapitolu a za chvilku by měla vyjít i nová kapitola u SISTER. 

Máte se teda na co těšit.😊 Držte mi palce na zkoušce, a snad už bych pak mohla kapitoly k oběma příběhům vydávat častěji.

Tak zatím ahoj u další kapči.

Nikča 💞



BACK IN TIMEKde žijí příběhy. Začni objevovat