„No ták Alex stávej" někdo na mě volá. Já, ale místo, abych vstala jsem se ještě více zachumelila do peřiny.
„Jak chceš, ale je to pro tvé dobro." Nechápala jsem, co tím myslí, než jsem byla celá mokrá. „Lily no ták bud aspoň trochu člověk." Řekla jsem a začala se zvedat. Osprchovala jsem se pak vyčistila zuby. Na sebe jsem si vzala černé rifle a bílou košili. Kolem krku jsem na volno hodila kravatu. Tu sukni si nevezmu ani, kdyby to měla být poslední věc, která by mi mohla zachránit život. To nejdůležitější vzala jsem si černé nike kotníkové boty. Popadla tašku a šla s těmi pokrytci na snídaní.
„Čau Angel." Pozdravil mě hned Sirius, když jsem si k nim sedala. Jen jsem na pozdrav kývla a položila si hlavu na stůl.
„Víš, že vypadáš hůř jak Náměsíčník před úplňkem." Z komentoval Jamii můj vhled. Vzhlédla jsem k němu a pronesla s úsměvem. „Neboj hůř jak ty nevypadáš." Tichošlápek s Wolfym to už nevydrželi a začali se smát. Remíkovi zase cukali koutky. „Hele teď jsi mě urazila." Řekl Jamii. „To bych bez tebe neuhodla a jen tak mimochodem to vrabčí hnízdo nosíš schválně nebo se ti hřeben vyhýbá obloukem?" optala jsem se a to už i Rem se začal smát. James už mi neodpověděl, ale místo toho zařval přes celou síň.
„Hej Evansová půjdeš semnou na rande?" lily se otočila a odpověděla. „Ne s tebou." To jsem nevydržela a přidala jsem se ke klukům. Myslela jsem na Lily zopakovala to, co ona. Kluci chytli nový záchvat smíchu a pochvíli se k nim přidal i Jamii.
„Ty jsi metamorfomág?" optal se Remík.
„Jo jsem zapomněla jsem se zmínit?" udělala jsem svratoušský kukuč a šla s kluky na první hodinu a to přeměnování.
„Dobrý den třído dnes si budeme učit o zvěromácích." Takže vendet o tomhle vím vše. Asi jsem usnula, protože mě najednou probudí ze sladkého snění Minie.
„Slečno nudím vás?"
„Víte, že i jo." Řeknu drze a zamnou se začnou řehtat moji přátele telata.
„Tak mi můžete zopakovat vše o zvěromácích." Vše jsem ji dovykládala od začátku až po konec. Minii se jen otočila a nechala mě být. Já se jen ušklíbla a uložila se ke spánku dokonce hodiny.
ČTEŠ
Pobertové a potomek Riddle
FanficJe to o dívce, která i za tu krátkou dobu svého života zažila mnoho. Proto je šťastná, když po dlouhé době potká bratra. Co se vše přihodí v bradavicích? Posune se dál a zamiluje se i do někoho??? PS:Předem upozorňuji na chyby, které budou v příběhu...