12.kapitola - Siriusovi narozeniny

624 36 1
                                    


Jak jsem slíbila, tak se i Sirius dočkal. Po oslavě, kterou jsme mu připravili jsem ho odtáhla do komnaty nejvyšší potřeby. „Co tu děláme?" Políbila jsem ho a zavedla k posteli. „Tak jak jsem slíbila, tak i splním." Sirius se zatvářil nechápavě. „Máš narozeniny a byl si relativně hodný a co jsem řekla před třemi měsíci, že za to dostaneš?" optám se ho. Ted mu asi už svitlo, protože mě položil pod sebe. „Tak tohle jsou oficiálně ty nejlepší narozeniny." Prohlásil, když nás zbavoval oblečení. Nebudu lhát je sakra moc dokonalý a jeho kamarád není taky jeden z nejmenších. Už chápu, co na něm všechny měli. Poté co mě celou zulíbal a pohrál si s mým dekoltem do mě pomalu vnikl. Na to, jak přímo s něho šíři nedočkavost je opravdu moc něžný a jemný. Poté, co jsem si na něj zvykla jsem dala Siriusovi znamení, že může. Ted šlo poznat, kdo tu vede byl jako šelma a já jeho kořist. Po našich hrátkách jsem usnula v jeho objetí.

Pohled Siriuse

Tohle byli ty nejlepší narozeniny ze všech nejen, že oslava byla perfektní já dostal i ten nelepší dárek ze všech. Když jsem viděl Angi nahou jsem se málem neovládl je tak překrásná a já jsem do ní blázen. Ted mi tu leží nahá po našich hrátkách v náručí a spinká. Je to můj anděl a princezna v jednom. Až teď jsem se zaměřil na její prsteny rodů. Ten ze strany její matky mě ani nepřekvapil. Byl to had taky co jiného, když to byl Salazar Zmijozel, ale co mě udivilo byl prsten ze strany jejího otce. Byl na prstenu Lev takový, jaký má Nebelvír ve znaku. Na to je ji pak budu muset zeptat. Vlastně až teď mi docházi, že nevím nic o jejím otci.

Pobertové a potomek RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat