24.Kapitola - Hormony

410 25 6
                                    

  Jsme přesně v pololetí a Lily vyvádí k vůli OVCI. Takže nás všechny nutí k učení. Moc se mi nechce. Sirius je čim dál starostlivější a leze mi s tím už po krk, když jsou Nebervirské párty mě skoro poutá k posteli. To samé i bratr a to jsem starší. James si se mnou s nich dělá srandu. Remus mi klade na srdce, abych byla více opatrná a rozumná. Začínají mě pěkně štvát a co Jee ta je pořád stejná. Jen se ted více učí asi jako mi všichni. Lily je velmi neoblomná. Takže nás nutí pokaždé aspoň dvě hodiny. 

 "Ahoj" řekla jsem vyřízeně a sedla si na pohovku vedle Siriuse. 

"Ahoj" řekli všichni mi přátelé.

"Ahoj lásko... kolikrát jsem ti řekl at nenosíš těžké věci?" Optal se mě starostlivě Sirius.

"Už to nepočítám... taška se lehká, ale ty schody byli hrozné." Pověděla jsem. Patrik mi zvednul tašku. "Jo máš ji úplně lehkou." Pověděl ironicky a podal ji Siriusovi, aby mě pak mohl zase štvát. "Angel tohle není vůbec lehké." Dopověděl a zamračil se na mě. Schovala jsem svoji hlavu do Jamesovi hrudi. "Řekni mu at mě už nechá. Stačí mi Lily a Remus." Zabručela jsem mu do hrudi. James se usmál pohladil mě ve vlasech a dal mi pusu do vlasů. "Nechte ji už chudáka těhuli." Začali se smát. Koukla jsem se na něj a bouchla ho do ramene. "Hele neštvi mě i ty." Pověděla jsem mu. Sirius si mě přitáhl na klín a začal mě hladit ve vlasech. Přitulila jsem se k němu. 

"Takhle se mi to líbí, když mě hladíš a nemluvíš." Přátele se začali smát. "Cítím se tak v bezpečí." Pověděla jsem a koukla na něj. Usmál se a políbil mě. 

"Tak hrdličky končíme." Prohlásil můj bratr. Začali jsme se smát. Po chvíli jsem se, ale přestala smát začalo mě bolet bříško. "Co se stalo?" Křičeli jeden přes druhého. "Bolí mě břicho." Odpověděla jsem. "Tak Bello chyt se mě at můžeme vyrazit." Přikázal Sirius. "Hele chodit umím." Pověděla jsem mu. "Pro jednou neodmlouvej. Ano?" Optal se mě já přikývla. Chytla jsem ho kolem krku. On mě chytil pod nohami. Kluci šli s námi, aby mě pohlídali. Holky se mě ptali jak jsem na tom. "Prosím budete na chvíli ticho." Optala jsem se vytíženě. Všichni na povel stihli. Hned mě položili a šli pro Poppi. "Tak budu tě muset uvolnit spár předmětů a nesmíš nosit těžké věci ano?" Optala se. Přikývla jsem. "Co ji tedy bylo?" Optal se Remus. "Nic jen vysílení a dvojčata dali o sobě znát bolestí, co jsi zažila. Musíš byt opatrná si velmi mladá a těhotenství muže být riskantní obvzlášt, když to jsou hned dvojčata.

Po zbytek dne mě pořád někdo hlídá. Sirius si mě i nastěhoval k pobertum do ložnice. Prý, aby mě měl pod dohledem. Jediné pozitivum je, že mi břicho slouží jako stolek na držení misek.


Pobertové a potomek RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat