9. kapitola - prasinky

725 42 1
                                    


 V sobotu jsem si na sebe vzala černé kalhoty, bílé tílko a na to černou bundu a taky mé nej nike. Strašně jsem se na dnešek těšila. „Ahoj" řekla jsem jakmile jsem došla za mými nej kamašemi. „Ahoj Angel" řekli na stejno. „Stalo se něco?" zeptám se jich. „Ne proč by mělo?" odpověděl Jamii. „Jen, že se tváříte jako, kdybyste vyhráli školní pohár. „No tak to by nebylo od věci, ale nic nám není." Dopověděl Remík. „Reme proč vlastně nikoho nemáš?" optám se ho, když vejdeme do jídelny a sedneme si. „No však víš..." zašeptal Rem. „Nemusíš ji to hned říkat stačilo by, kdyby sis občas zašel na rande." Dopovím svoji myšlenku. Sirius přitakal „to je pravda kámo." Rem se zavrtěl hlavou. „No tak fajn aspoň o tom popřemýšlej mám tě rada a nerada bych abys zůstal sám." Usměju se na něj. On mi to oplatí a více se k tomu tématu nevracíme.

Odpoledne jsme se Siriusem prošli skoro všechny krámy a strašně se nasmáli. „Moc mě to bavilo." Řekla jsem. „To jo hodně jsme se i nasmáli. Hlavně, když si polila tu paní." Začal se strašně řehtat. „To bylo omylem." Řekla jsem uraženě. „tak si tak neber." Dopověděl a objal mě. „Půjdeme ke třem košťatům?" optám se ho, protože mě fakt bolí nohy. „Bolí tě nohy že?" kývla jsem na náznak, že jo. Zasmál se vzal mě na záda. „Díky." Pošeptala jsem mu do ucha. „Není zač Angel." Uvelebila jsem si na jeho zádech a hlavu dala do prohlubiny mezi krkem a ramenem. „Hlavně neusni." Řekl mi Sirius u ucha. „To ti nemůžu slíbit" řekla jsem na zpět. Nakonec jsem vydržela a ohromně si to užila i tam. Tam jsme potkali kluky tak jsme se k nim přidali. Opřela jsem se o Siriuse a asi usnula.

Pohled Siriuse

„Kluci asi už bychom měli jít." Kluci mi to odsouhlasili. Vzal jsem Angel do náruče. Šli jsme zpět do hradu. Došli jsme až k nám do pokoje opatrně ji položil na postel přikryl. Vzal si pyžamo a lehl si k ní. „Hlavně žádné čunárny." Řekl ještě bracha Angel. Ona se ke mně otočila a schoulila se mi do náruči. Jelikož jsem neměl triko tak mě šimrali její vlasy. Políbil jsem ji na čelo. Dal jsem jiruku kolem těla a po chvíli i usnul.


Pobertové a potomek RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat