20.kapitola - hvězdičky

494 27 1
                                    

Pohled Izabel
Je to až neuvěřitelné, že jsem si za ty tři roky našla tolik přátel. Se Siriusem nám to úžasně zatím vychází a za dva týdny jsou Vánoce. Jak já se na ně těším a zárověň mi je smutno, že už se to vše blížo ke konci. Bude mi to vše moc chybět. Se Siriusem jsme se dohodli, že se vezmeme v červenci. Taky koupil dům, ale nechce mi říct kde.
"Ahoj" pozdravímě Lily.
"Ahoj" usměji se na ni.
"Jdem?" Kývla jsem na souhlas. S Lily a Jee jsme šli do prasinek koupit dárky. Pro Rema jsem vytvořila no spíš dodělala vlkodlačí lektvar, který zamezí přeměnu ve vlkodlaka. Pro Petra mám pár sladkostí. Pro Jamse nové koště a pro Siria jsem mu pořídila mudlovskou motorku, kterou jsem vylepšila takže lítá. Jen jsem ji musela zmenšit. Pro Lily jsem vyrobila jeji osobní vůni. Pro Jee mám mudlovskou knížku 'hvězdy nám nepřáli'.
Zašla jsem ještě pro samo psací brky a pár pergamenu , co mi došli. S holkami jsme si zašli ještě ke třím košťatům na maslový ležák. "Co máš pro Siriuse?" Optala se mě Lily. "Koupila jsem mu mudlovskou motorku a trochu ji vylepšila, takže létá." Odpověděla jsem ji na otázku. "Páni, to je bomba." Odpověděla nadšeně Jee a Lily jen s úsměvem přikývla. "Pořád o ní basnil tak jsem mu ji koupila." Řekla jsem jako nic. Po asi půl hodině jsme šli zpátky do hradu. Odnesla jsem dárky do kufru právě v čas, protože zamnou přiběhl Siriu s Jamsem  a tahlimě pryč. "Co se děje?" Optám se, když doběhnem do komnaty nejvyší potřeby a čeká nas tam Rem s mím bratrem. "Vís jak nás zastavil na tvé narozky tvůj bratr a argumentoval, že je Petr zradce...?" Optá se mě Sirius. Já přikývla a čekala, co řekne dalšího. "Tak to byla pravda." Dopoví za něj James. "Si děláte srandu ne?" Optám se. "Ne neděláme dnes jme ho sledovali a je to bohužel pravda." Dodal Patrik. "Věř nám mi na tom jsme stejně taky jsme nemohli uvěřit, ale je to tak." Remus dřekl a já uvěřila, protože in nelže. "Zradil nas...?" Optala jsem se. Vsichni mi to odkývali. "To není to nejhorší." Zavčal Patrik. "Co může být hoší?" Optam se jih. "To že za uhol, aby mezi ně patřil dostal to, ze tě má k nim dovest." Odpověděl mi James. Já na to jen koukala. "Hele, vidím hvězdičky," Poslední co jsem řekla než jsem omdlela.

Pobertové a potomek RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat