Pohled Izabel
Je to týden, co jsem sezasnoubila se Siriusem. Po ani ne hodině to věděli celébradavice. To by ani nebylo to nejhorší. Horší bylo, že jehofanklub mě zabíjí pohledy na každém kroku , aby nebylo toho málotak mi ještě k tomu posílají nenávisné vzkazy. Docela mě tozačalo děsit.
„Ahoj" pozdravila jsem je,když jsem došla dolů do velké síně na snídani.
„Ahoj" pozdravili mě všichnia Sirius ktomu přidal i pusu.
„Měla bys mu to říct."Řekla Lily, protože jedina ona a Jee o těch dopisech věděla.
„Ne nemusím." Povědělajsem varovným tonem.
„Co bys mi měla říct?"Optal se Sirius.
„Nic." Odpovím a snažím sevyhbat očnímu kontaktu.
„Lžeš." přidal se dokonverzace i můj brácha.
„Proč myslíš?" Optám seho.
„Protože se vyhýbaš očnímukontaktu. To děláš pokažde, když nechceš říct někomupravdu." Hodila jsem na něj muj nejvíce vraždicí pohled.
„Tak mi řekni, co mi tajíš?"Pověděl Sirius hlasem, který davá jasně na jevo 'nesmlouvej semnou'. Povzdechla jsem si. „No tak fajn." Svolila jsem nakonec.„Vidíš, že to jde." Odpověděla Lily.
„Víš jak jsme se zasnoubili?" Začala jsem takhle, protože jsem neměla ponětí jak začít.„Vím byl to nejlepší den mého života." Přisvědčil miSirius. „No tak od té doby mi chodí nenávisné dopisy." Kouklajsem se na něj. Začal být naštvaný. „To, ale není na tomnejhorší." Přidala se Lily domého vyprávění. „Co je ještěhorší?" Optal se Remus. „Noo.." Prodloužila jsem to, protožejsem nevěděla jak pokračovat. „Tak pokračuj." Řeklnetrpělivě Jamii. „Tak fajn no. Vjednom nebo pár těch dopisu mivyhrožují smrtí." Koukla jsem na Tichošlápka. Ted už bylvelmi naštvaný. „To není pořád to nejhorší." Přidala seJee, která ted došla za námi. „Co je ještě horší kromětoho, že vyhrožují mé snoubence smrtí?" Optal se naštvaněSirii. „To že jeden ten dopis byl napitý jedem, kdyby Lily rychlenezareagovala asi by sis bral ducha." Povím rychle. Nikdo aninedutá a všichni se na mě dívají zaraženě. „Proč jsi mi toneřekla?" Optal se naštvaně Sirius. „Já jsem chtěla, ale pakjsem si to rozmyslela. Nechtěla jsem ti přidělávat starosti.Obvzláště, když to je náš poslední rok tady. Zloíš se moc."To už jsem řekla polohlasem. „Lásko" začal Sirius a přivinulsi mě do náruče. „ Nezlobím se na tebe, ale příště mi tořekni ano?" Optal se mě já jsem jen přitakala. „A dost."Nechápavě jsem se koukla na bráchu. Vstoupnul si na stůl. „Prosimo pozornost." Zakřičel na celou sín. „Takže jak bych začal.Ještě jednou někdo přiotrávi moji sestru tak to schytá jasné?!"K němu si stoupnul Jamii. „A taky protože je to jeden s pobertuto tak nenecháme. Určite víte, co bude dotyčného čekat." Kněmu si stoupnul i Rem. „Přesně a taky, protože to je ta nejkámoška tak to bude mít velké následky." K nim si stoupnul ipředposlení poberta Sirius. „Taky se přidám a povím vámtoto." Přitom se kuknul na mě. „Chtěl bych se oženit shoulkou, kterou miluji. Chci se s ní oženit ještě než budeduchem." Zaála jsem se tomu a nebyla jsem jedina. Stoupla jsem sik nim. „Mám ty nejlepší kamarády, co můžu mít." Dořeklajsem a všechny je objala. „To mi taky." Řekli jednohlasně.Zasmála jsem se tomu. „To je tak dojemné." Pověděla Lily. Myse objali a najednou cvak. Koukli jsme od kud se line ten zvuk a conevidíme má Jee v ruce můj foták. „Na památku." Každémudala jednu. Vzali jsme si ji. Sedli jsme si na svá mista apřipitoměle se smáli na fotku, kde se my jako poberti objímame nastole ve velké síni a máme na sobě mikinu s názvem naši party.
ČTEŠ
Pobertové a potomek Riddle
FanficJe to o dívce, která i za tu krátkou dobu svého života zažila mnoho. Proto je šťastná, když po dlouhé době potká bratra. Co se vše přihodí v bradavicích? Posune se dál a zamiluje se i do někoho??? PS:Předem upozorňuji na chyby, které budou v příběhu...