10. kapitola - Že by šťastný konec?

752 39 0
                                    

To je, ale měkký polštářek. „Kluci koukejte je tak sladká a jak se usmívá." To byl bráška. „Ticho kluci nebo ji probudíte." Ted promluvil můj polštářek. Počkat co? Cvak. Otevřela jsem oko a co nevidím, jak Dvanácterak fotí jak pominutý. „ještě tě to baví?" optala jsem se. Koukla jsem na svůj polštář. Je on to byl Tichošlápek. „Víš, že i docela jo?" odpověděl mi. Cvok jinak to nejde popsat. Sirius už vztával, ale já ho nenechala. „Co blbneš?" optal se mě. „Nikam jsi můj polštář." Poté, co jsem to prohlásila všichni se začali smát. „A strašně mě bolí nohy, takže ne a ne." Sirius až spadnul z postele. „co blbneš? Optala jsem se ho, když jsem se naklonila přes postel. Sirius toho využil chytl mě za ruku a stáhnul k sobě. Cvak. Oba jsme po Jamim něco hodily. „Ale no ták. Já vám tu dokumentuju váš vztah a vy na mě tak?" potomhle si na hrudi založil ruce. „Jaký vztah optala jsem se?" a koukla na Siria. On mi do ucha pošeptal „prosím budeš se mnou chodit?" optal se a asi se bál, jak zareaguji. Usmála jsem se a kývla, že jo, protože jsem nebyla schopná slova. Cvak. Sirius vstal tak, že mě měl v náruči. „Tak teď už můžu." Optal se Jamii. „Jo teď už jo." Usmála jsem se na něj. Po tomhle prohlášení nám začali gratulovat. Sirius si mě přivinul do náruče.

„Tak kluci doplazím se do pokoje a převleču a pak můžeme na snídani." Sirius mě neochotně pustil po dlouhém přemlouváním. Došla jsem do pokoje. Převlékla jsem se do legín a Siriusova trička, které jsem mu nevrátila. Učesala jsem se a lehce namalovala. Došla jsem do společenky, kdy už čekali kluci. „Konečně víš, jak byl Sirius nedočkavý." Okřikl mě Patrik. „Tak pardon, že mi to tak trvalo v koupelce jsem si dala menšího šlofíka." Ted se všichni smáli. Sir mě chytl za ruku a šli jsme do velké síně. Všechny holky se na mě dívali závistivě. „Proč na mě koukají?" optala jsem se Siria. „Protože chodíš s bradavickým Casanovou." Odpověděl mi místo něho Rem. „Mě se ty pohledy nelíbí." Prohlásila jsem. Sirius si mě přivinul k sobě. Ve velké síni jsme si sedli na svá obvyklá místa. „Tak teď stačí, aby ti Jamsi ještě podlehla Evensova." Prohlásil Patrik. „Tak bacha já Siriuovi nepodlehla." Řekla jsem uraženě. „Ne vůbec." Přidal se i do rozhovoru Rem. Ted jsem se nafoukla zlobou. Sirius mě políbil na líčko. „Nedělej si z toho nic." Usmála jsem se na něj. „Ahoj Alex." Ozvalo se za mnou. „Ahoj?" odpověděla jsem. „Šla bys se mnou na rande?" nadechla jsem se, abych odpověděla, ale přerušil mě Sirius. „Ne nepůjde s tebou na rande." Odpověděl mu naštvaně. „ Proč by nešla?" optal se a flirtovně se na mě usmál. „Protože je to moje holka a teď odprejskni." Kluci na něj koukali jak na ducha. Postavil se na stůl a spustil. „Lidi chci vám oznámit, že už nejsem školní Casanova a chodím s Alex Jessicou Megan Phoebe Riddle. Takže bych chtěl poprosit, aby mě už nezvali žádné dívky na rande a byl bych rád, kdyby si všichni od mé Angel dali odchod. Děkuji za pozornost." Dořekl monolog a slezl ze stolu. „Paní." Na nic jiného jsem se nezmohla až po chvíi jsem dodala. „To bylo krásný."

„A co odměna Angi." Řekl flirtovně a usmál se na mě. Usmála jsem se a políbila ho na jeho měkké polštářky. Byl docela v šoku. Usmála jsem se ještě víc. „Tak dost. Nepotřebuji vidět, jak se tu líbá má nejoblíbenější sestra s mým jedním nejlepším kámošem." Sirius se až teď probral z transu. „Ty jsi mi dala pusu?" řekl v šoku. „Paní to by došlo i brzo." Odvětil na Siriusovou poznámku James. „Nic proti Siriusi, ale tohle bych poznal i já." Odvětil Rem. Usmála jsem se nad tou odpovědí. „Proč jsi mu dala pusu?" zeptal se mě Peter. Všichni se začali smát. „Protože je můj kluk." Odpověděla jsem mu. Sirius se usmál a dal mi mnohem procítěnější polibek než já mu. Trval i mnohem déle. Když nám došel vzduch odpojili jsme se od sebe. Opřeli jsme si čela o sebe a koukali si do očí. „Miluji tě." Odvětil Siriu. Usmála jsem se jak cvok pod návalem extáze. „Taky tě miluji." Kluci se usmívali a vypadali šťastně.

„Evensova, co tak rande?" zeptal se James. „Ne Pottere." Začala jsem se smát, než jsem ucítila něco na prstě na pravé ruce. Vedle prstenu rodu Salazara Zmijozele, který mám na ukazováčku a prstenu rodu Godrika Nebelvíra, který mám po otci. Těm, co to nedošlo ano moje matka je dědička Zmijozele a můj otec dědic Nebelvíra. Prsten od Siriuse je krásný s rudým diamantem, na kterém bylo vyryto S. koukla jsem se na Siria, který se usmíval jak měsíček na hnoji. „Děkuji je překrásný." Dala jsem mu, zato i pusu. „Není zač jen mi slip, že semnou vydržíš." Přikývla jsem na souhlas. „Vidíš Evensová i Alex dala šanci Siriusovi a dívej, jak jsou spolu šťastný." Až teď jsem se vrátila zpět do reality. „To je sice pravda jenže ona neposlouchala, každý den od něj, jestli půjde s ním na rande."

„Lili tak mu dej aspoň šanci." Přimluvila jsem se za něj. „Jo Evensova aspoň jedno rande." Šťouchal jsem do Siriuse. „Nechci být zlý, ale mohla bys mu dát šanci." Připojil se Rem. „ne nedám." Odpověděla přísně. „Tak proč to neuděláš tak, že s ním půjdeš a když to dopadne špatně tak ho odkopneš. Nebylo by to tak lepší.?" Zapojil můj bracha mozek. „Tak dobře teda. Jedno rande a nic víc." Prohlásila Lily a odešla. „Lidi já mám s ní rande." Začal prozpěvovat James. „A pak, kdo je tu blesk," Nemohl si nechat Siriu svoji poznámku na Dvanácteráka, i když měl pravdu. Jeho poznámce jsme se zasmáli.


Pobertové a potomek RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat