01

801 52 35
                                    

"Ben çıkıyorum~"

"Tamam tatlım. İyi dersler sana."

"Teşekkürler!"

Ayakkabılarımı giydim ve okula doğru ilerlemeye başladım. İyi ki o ve onun babası evde yoktu da bugüne güzel başladım.

Bir süre daha yürüdüm ve okulun giriş kapısından girdim.

"Günaydın Yuju."

"Günaydın Eunha. Neşelisin yine. Ne oldu?"

Eunha durdu ve benden tarafa döndü. Heyecanlı görünüyordu.

"Hani sen okul için müzik yarışmasına katılmıştın ya."

"Evet?"

"Hani seçilen biriyle düet yapacaktın."

"Söyle artık şunu."

"Pakala... Sıkı dur söylüyorum. O kişi Jeon Jungkook. İNANAMIYORUM YUJU!!!! JEON JUNGKOOK İLE DÜET YAPACAKSIN!!! Yıllardır aşık olduğun çocuk ile düet yapacaksın. Tanrım... Çok romantik."

Doğru mu duydum ben? Jungkook ile düet mi yapacağım? Ben? Hani şu Jungkook'un tipi olmayan ben?

"Sen ciddi misin? Bak bu bir şaka ise hiç komik. Jungkook konusunda ki hassasiyetimi biliyorsun."

"Biliyorum. Şaka falan değil. Onunla binlerce kişinin önünde şarkı söyleyeceksin."

Bu dediğine ilk önce gülümsedim. Daha sonra ise olduğum yerde zıplayıp,kahkaha atmaya başladım. Eunha da benimle birlikte zıplayıp kahkaha attı....

~~~~~

Dersteydik. Neden bu kadar sıkıcı? Gerçi ben kafamı sıraya koymuş Jungkook ile söyleyeceğimiz şarkıyı dinliyorum kulaklık ile. Şarkı bitince kulaklığımı çıkarttım. Hâlâ anlatıyordu adam...

Daha sonra kapı çaldı ve içeriye Jungkook girdi. Bay Lee'ye selam verdi ve yanına doğru ilerledi. Kulağına bir şey söyledi ve tekrar selam verip çıktı. Jungkook gidince Bay Lee bana döndü.

"Choi Yuna. Prova için müzik sınıfına çağırılıyorsun. Çıkabilirsin."

Demek Jungkook bunun için gelmiş. Hemen Bay Lee'ye selam verdim ve sınıftan çıktım. Yukarı katta ki müzik sınıfına doğru ilerledim. Sınıfın kapısının önüne gelince durdum ve telefonumu çıkartıp saçlarımı düzelttim. İşim bitince telefonumu cebime koydum ve yüzüme güzel bir gülümseme yerleştirip kapıyı açtım. Açtım fakat gördüğüm manzara ile yüzümde ki gülümseme hemen düştü ve gözlerim dolmaya başladı. Jungkook bir kızı duvara yaslamış,elinin biri kızın yanağında diğeri ise belinde öpüşüyorlardı. Ben ise her zaman ki gibi hiç bir şey yapamıyorum....

Hafifçe öksürdüm. Sesimi duyan Jungkook kızdan ayrıldı ve göz ucuyla bana baktı.

"Kaldığımız yerden devam edeceğiz bebeğim. Akşam seni alırım."

Kız cilveli bir şekilde onaylayıp çıkıp gitti. Şimdi ikimiz yalnızdık. Adımlarımı Jungkook'un yanına yönlendirdim. Jungkook elinde ki kâğıtlara bakarak konuşmaya başladı. Yüzüme bile bakmıyor...

"Şimdi... Söyleyeceğimiz şarkı biliyorsun ki 'Secret Love Song'. Little mix ve Jason Derulo'nun düet yaptığı bir şarkı. Şarkıyı hissederek söylersen seyirci de bunu hisseder. Anlıyorsun değil mi?"

"A-Anlıyorum."

"Güzel. Umarım bir hata yapıp beni rezil etmezsin."

Gözlerim ister istemez dolmaya başladı. Zaten içeri girdiğimden beri moralim bozuk. Bir de böyle şeyler söylemesi.....

"Elimden geleni yapacağım."

Jungkook bana doğru döndü ve kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.

"Elinden gelenin daha da fazlasını yapacaksın. Yapmazsan ve kötü söyleyerek beni rezil edersen,ben de seni bütün okula rezil ederim. Mezun olsan bile bu rezilliğin unutulmaz. Şimdi çalış bücür."

Neden ben? Neden acaba?!?!

Sonunda buna da bölüm geldi deyişlerinizi duyar gibiyim. Hadi yorum yapın da öyle dediğinizi anlayabiliyim. Hazır yorum yapmışken oy verirsiniz artık......

SECRET LOVE SONG // YUKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin