20

428 40 36
                                    

"Offff.... İçim dışıma çıkacak şimdi..."

Ayağa kalktım ve lavaboya doğru adımladım. Okula geldiğimden beri midem aşırı kötüydü. Dün akşam ki olay yüzünden sanırım. Ne mi oldu? O şerefsiz Kai ve babası dün evdelerdi. İkisinin de arkadaşları vardı ve içiyorlardı. Onları rahatsız etmemem için benim 'biricik' abicim beni balkona çıkarttı ve kilitledi. Beni de orada unuttuğu için sabah Eunha gelip kapımı açmıştı. Sonuç olarakta böyleyim.

Hem üşüyordum hem de midem alt üst olmuştu. Halsizdim de. Aynaya baktım ve anında gözlerimi kapattım. İğrenç görünüyordum. Annemi dinleyip okula gelmemeliydim. Fakat Jungkook ile provamız vardı. Evet yarışmayı ben kazandım. Fakat buna sevinemedim bile.

Suyu açtım ve ilk önce ellerimi yıkadım. Daha sonra da yüzümü. Tekrar aynaya baktım. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Elimi kaldırıp alnıma koydum. Ateşim vardı. Fakat ne derecedeydi hiç bilmiyordum. Çünkü ellerim bile sıcaktı.

Yan tarafta bulunan peçeteden biraz aldım ve ellerim ile yüzlerimi silip çöpe attım. Lavabodan çıkıp prova odasına doğru gitmeye başladım. Yürüşüm bile yavaştı. Şu an tek istediğim şey uyumak. O kadar çok uykum var ki.....

"Yuju?"

Hoshi aniden önüme çıkınca bir kaç adım geriledim. Korkmuştum yahu....

"Korkuttun."

Hoshi yüzünde ki gülümsemeyi yavaştan sildi ve kaşlarını çattı.

"Sen iyi misin? Biraz solgun görünüyorsun. Ve yorgun."

Gülümsedim halsizce. Şu an endişenlemesi iyi olmazdı. Kai için iyi olmazdı. Zaten Kai'yi dövmek için yer arıyor...

"Sorun yok iyiyim. Biraz halsizim sadece. Sanırım hasta olacağım."

"Pekala. Nereye gidiyorsun? İyi değilsin seninle gelebilirim."

"Provaya gidiyorum. Gelmene gerek yok."

"Onun yanına gideceğin için istesen de gelmem zaten."

"Abartma Hoshi. Neyse ben geç kaldım. Sonra görüşürüz."

"Tamam. Dikkatli ol."

"Tamam. Olurum."

~~~~~~~~~

"Doğru söylemiyorsun Yuju! Bilerek mi yapıyorsun?!"

İyi değilim. Az öncekinden daha kötü hissediyorum kendimi. Gözlerim kapanmamak için zor dayanıyor. Sanırım havale geçirmek üzereyim. Bir de üstüme sen gelme Jungkook... Lütfen....

"Heyyy!! Kime diyorum?!!!"

"B-Ben... İyi değilim Jungkook..."

O kadar sessiz söylemiştim ki bunu ben bile zor duymuştum. İyi değildim cidden. Ayakta zor tutuyorum kendimi.

"Ne?!! Ne diyorsun anlamıyorum. Biraz sesli konuş."

Jungkook'a baktım. O ise kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Endişelenmiş gibi....

"Yuju? Sen... Sen iyi misin?"

Kafamı iki yana salladım.

"Jungkook... Ben..."

Daha fazla ayakta duramadım ve kendimi yere attım.

"YUJU!!!"

Jungkook beni tuttu ve kaşları çatık bakmaya başladı. Ben ise üşüdüğüm için ona biraz daha sokuldum.

"TANRIM... YUJU YANIYORSUN!!"

"Jungkook çok üşüyorum..."

"Geçicek güzelim... Geçicek..."

"Jungkook?"

"Efendim?"

Ona baktım ve hafifçe gülümsedim.

"Seni seviyorum."

Jungkook gözlerini kocaman açıp bana baktı. Daha sonra ise hoşuna gitmiş gibi gülümsemeye başladı. Gözlerim kapanırken Jungkook'un telaşlı sesini duydum. Gerisi karanlık....

"HAYIR!! YUJU!!! UYUMAMALISIN!! SAKIN YUJU!!! Seni seviyorum...."

Eyyyy ilhammm.... Neyse neyse..... Aklıma öyle güzel şeyler geldi ki.... Gelicek bölümler güzel olucak.... Final 10 bölüm sonra olabilir.... Ya da daha erken... Ya da daha geç..... Sürprizimi ikiye çıkarttım.... Biri bu kitap hakkında diğeri başka bir şey.... İlk hangisini söyliyim? Siz seçin.....

SECRET LOVE SONG // YUKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin