"Off... Ağlayacağım şimdi..."
Eunha ofladı ve bana döndü.
"Sakin olur musun? Başım döndü senin yüzünden. Otur artık."
"Daha gelmedi ama."
Yürümeyi kestim ve gözlerimi kocaman açarak ona döndüm.
"Ya başına bir şey geldiyse?"
Hoshi ayağa kalktı ve yanıma geldi.
"Saçma saçma konuşma. Sadece Seunghee ile işi götürüyordur."
"YAH!!!"
Elimi kaldırıp onun omzuna vurdum. Kaşlarımı çatarak konuşmaya başladım. O ise gülüyordu. Şakası bile iğrençti.
"Bir daha söyle. Söylersen eğer kafanı alıp tuvalete sokar sonrada gider testere ile keserim."
"Git. Cani. Eunha koru beni. Bana dokunursan ben de Jungkook'a gider 'bak nasıl bir kızla birliktesin' derim."
Hoshi Eunha'nın yanına gidip oturdu. Kafasını da Eunha'nın omzuna koydu.
Ben de gözlerimi devirip hava almak için dışarı çıktım. Gözlerimi kapattım ve rüzgarın saçlarımı uçurmasına izin verdim. Huzurluydum şu an. Hafifçe gülümsedim."Sen böyle yaparsan ben nasıl sakin olabilirim?"
Gözlerimi açıp hemen yanımda duran Jungkook'a baktım. Ne ara gelmişti ki?
"Korkuttun. Ayrıca neyden bahsediyorsun?"
Kaşlarını çattı. Ciddi görünüyor.
"Saçların uçuşuyor ve en sevdiğim gülümsemen yüzünde. Etrafından biri geçse ve oldu ki gözü sana kaysa. O an ki güzelliğine tutulsa ve aşık olsa. O çocuğu benim elimden kim alır? Söyler misin?"
Dediklerine karşı gülümsedim. O ise etrafa bakınarak söylendi.
"Tanrım hâlâ gülümsüyor. İyi ki kimse yok şu an."
Parmak uçlarımda yükseldim ve kollarımı ona sardım. O da hiç vakit kaybetmeden sımsıkı sarıldı ve yüzünü boynuma gömüp derin bir nefes aldı.
"Kokun... Beni delirtiyor Yuju. O olmadan asla yapamam."
Gülümseyerek geri çekildim. O da gülümsüyordu. Elinin birini tuttum ve ona baktım.
"Düet için heyecanlı mısın?"
"Sen yanımdasın. Düet şu anlık umurumda değil."
Yandan bir sırıtış yaptı ve bir kaç adım daha attı. Zaten yakındık şimdi ise...
"Hadi düetimizi kutlayalım sevgilim."
Gülümsedim ve kafamı yan tarafa çevirdim.
"Jungkook?"
"Hmm?"
Alnını saçlarıma dayamış elleri ise belimde duruyordu. Gözleri ise kapalıydı.
"Düet diyorum?"
Onu biraz itmiştim gülerek. O ise geri çekilmişti fakat bakışları dudaklarımdayken önceki yerini almış yine dibime girmişti.
"Öpüşsek diyorum?"
Gözlerimi kocaman açıp ona baktım. Tanrım ne kadar da açık sözlü bir insan... Ve edepsiz....
"Jeon Jungkook! Ben ne diyorum sen ne--"
Rahat durmayan bir sevgili. Ellerini yanaklarıma koymuş gözleri kapalıydı. Ben de ellerimi bileklerine koydum ve gözlerimi kapatıp karşılık vermeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET LOVE SONG // YUKOOK
Fanfiction"Gitmelisin Jungkook!" "Seni bırakmam!" "Delirdin mi sen?! Seni bulursa bütün kemiklerini kırana kadar döver ve bu isteyeceğim son şey bile değil!" "Umurumda değil. Benim olan benim yanımda kalır. Kimse de alamaz!" Ve ben yine ona yenildim....