17

417 43 50
                                    


Jungkook'dan;

Sinirli adımları evin kapısına doğru ilerlettim. Kapıyı yumruklamaya başladım. Bir süre sonra kapı açıldı ve hizmetli eğilerek selam verdi.

"Hoşgeldiniz Jungkook Bey."

"Seunghee nerede?!"

"Sevgilim... Hoşgeldin."

Seunghee merdivenlerden indi ve gülümseyerek yanıma geldi. Kollarını bana sarılmak için kaldırdı. Hızla kollarını ittim. Kaşları hafiften çatılmıştı.

"Ne oluyor Kook?"

"Her şeyi biliyorum Seunghee."

"N-Neyi biliyorsun? Jungkook anlamıyorum."

Bir de bilmemezlikten geliyor.

"BENİ NEDEN BIRAKIP GİTTİĞİNİ BİLİYORUM SEUNGHEE! DAHA FAZLA OYNAMA ARTIK!"

"Jungkook... Bak... Ne dediğini anlamıyorum..."

"KES ARTIK BE! BÜTÜN SEVGİMİ YOK ETTİN!! SANA OLAN BÜTÜN AŞKIMI BİTİRDİN!!"

"Kim? Kim söyledi?"

"Ne önemi var?! Ha?! Ne önemi var?!"

"Ben... Söyleyecektim... Jungkook lütfen bir dinle. Seni seviyorum... Gerçekten..."

"Kes artık ya!! Benimle oynamışsın!! Benimle iddia için birlikte olmuşsun 2 sene boyunca!!! Sen adi pisliğin tekisin!!!"

Bununasıl yapar? Bunu nasıl yapabilir? Beni bırakıp gitmesinin nedeninin bu olduğuna inanamıyorum.

"BENDEN UZAK DUR ANLADIN MI? BENDEN VE YUJU'DAN UZAK DUR!"

"Jungkook... Lütfen... Bak aptallıktı... Geçmişte kaldı... İnan bana bir anlık bir şeydi... Seni seviyorum..."

"SAKIN!! SAKIN BİR DAHA YALAN SÖYLEME SEUNGHEE!! BİR KERE DEĞİL!! İKİ KERE DEĞİL!! BURAYA GELDİĞİN GÜN BİTİRMİŞSİN O ADAMLA İLİŞKİNİ!!"

"Bana o kızın yanına gideceğini söyleme sakın!"

"Yuju.... Onun adı Yuju. Ve sen bir daha ona dokunamayacaksın bile. Onun yanında olacağım."

Alayla güldüm ve bir adım daha yaklaştım.

"Ayrıca... Biliyor musun? Bende seni aldatmış sayılırım. Senin yanındayken aklımda Yuju vardı. Bundan sonra tek aklımda değil,yanımda da ,kalbimde de o olacak. Çünkü ondan çok hoşlanıyorum..."

"N-Ne?"

Gözleri dolmaya başladı. Ciddiydim. Yuju'dan cidden çok hoşlanıyorum hatta... Seviyorum? Bunu dün o ağlarken anladım. O ağladı ama benim canım yandı... O an ona sıkıca sarılmak ve hiç bırakmamak geldi. Seunghee ona tokat attığında içimden o eli kırmak geldi. Kız bile olsa... Ayrıca kendime itiraf edemesem de hem abimden hem de Hoshi denen serseriden kıskanıyordum onu... Sürekli yanımda olsun istiyordum. Onu öptüğümde ise... İstemsizce heyecanlanmıştım. Kısacası Yuju'yu seviyordum...

"Doğru duydun. Ondan hoşlanıyorum. Hatta seviyorum. O yüzden kimin altına girersen gir umurumda değilsin. Sadece benden uzak dur. Yuju'dan da. Eğer seni etrafımızda görürsem acımam Seunghee. Yemin ediyorum ki acımam."

Onu gözyaşları içinde bırakıp evden çıktım. Arabama bindim ve eve sürmeye başladım. Gidip abime teşekkür amaçlı uzun bir konuşma yapmalıyım. Ayrıca akşam ki balo içinde hazırlanmalıyım. İstemsizce gülümsemeye başladım. Onu görecektim akşam... Bana ne yaptığın hakkında hiç bir fikrin yok Choi Yuna...

SECRET LOVE SONG // YUKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin