19

497 41 27
                                    

Bugün çok çok önemli bir gün. Neden mi? Çünkü bugün düet seçmeleri var. Şimdi diyeceksiniz ki;hani seni seçmişlerdi? Öyleydi. Fakat daha sonradan bir kız daha katılmak istemiş. Jungkook ile bir süredir çalıştığımız için sesimin gayet iyi olacağını düşünüyorum. Rakibim her kimse bunu hiç kimse bilmiyor. Jungkook da dahil...

Sınıfa girdiğim de sırama doğru ilerledim. Jungkook ve sevgilisi gelmiş sohbet ediyorlardı. Wonwoo oppa ise arkasına dönmüş onları dinliyordu. Sıkıldığı çok belli....

"Günaydın."

Wonwoo oppa bana döndü ve gülümseyerek ayağa kalktı. Bana sarıldı ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. Bu neydi şimdi?

"Günaydın Yuju. Ben de bugün gelmeyeceksin sandım."

Gülümsedim.

"Şey... Evet biraz geç kaldım."

Ellerini saçlarıma attı ve karıştırdı.

"Uykucu seni."

Bu dediğine hafiften kıkırdadım. Doğru söze ne denir...

"Cilveleşmeniz bitti mi?"

Kafamı Jungkook'a çevirdim. Ne oldu ki şimdi? Ayrıca dün nasıl bugün nasıl? Dengesiz herif...

"Biz öyle bir şey--"

"Bitti kardeşim. Sen gerilme yeter ki."

"Ben gergin falan değilim."

"Belli oluyor."

Wonwoo oppa Jungkook'a gülümsedi ve kolumdan tutup yerime oturmamı sağladı. Jungkook neden gerilmişti ki?

"Gördün mü?"

Wonwoo oppa hafiften bana yaklaşıp fısıldamaya başlamıştı.

"Neyi?"

Ben de fısıldayarak konuştum.

"Jungkook'un hareketlerini."

"Gördüm de... Benimle ne alakası var ki?"

"Sen cidden çok safsın Yuju."

"Yah!!"

"Tamam tamam. Görmüyor musun seni kıskanıyor."

Gözlerim bir anda parladı ve gülümseyerek konuşmaya başladım. Sanırım heyecandan biraz bağırmış olabilirim.

"Gerçekten mi?"

"Yah!! Sessiz ol."

"Şey... Pardon."

"Neyse. Bak şimdi benim bir planım var aslında."

"Neymiş?"

"Bak şimdi..."

~~~~~~~~~~~~

"Heyecan var mı?"

"Deli misiniz?! Ölüyorum!"

Tanrım aşırı heyecanlıydım... Birazdan sahneye çıkacaktık ve kendimizi tanıtacaktık.

"Yarışmacılar sahneye lütfen!"

Görevlinin uyarısıyla bizimkilere döndüm ve gülümsedim.

"Hadi siz gidin. Ben de kendimi tanıtıp geleyim."

"Tamamdır."

Bizimkiler gidince derin bir nefes aldım ve verdim. Hazır hissedince sahneye yakın bir yere adımladım.

"Şimdi... Birinci katılımcıyı çağırıyorum. Choi Yuna."

Alkış sesleri ile birlikte sahneye çıktım. Eğilerek selam verdim. Gözlerim bizimkilere kayınca gülümsedim. Wonwoo oppa gülümseyerek göz kırpmıştı. Jungkook ise gülümsüyordu. BİR DAKİKA! GÜLÜMSÜYOR! Ben de ona tatlı bir gülümseme verdim.

SECRET LOVE SONG // YUKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin