SPOİLER

480 35 5
                                    

Medya Hoshi aşkım....

Ne yapmalıyım? Tanrım lütfen bana yardım et... Bir yanda çok sevdiğim,küçüklüğümü birlikte geçirdiğim,canım kardeşim Hoshi. Diğer yanda ise... Aşık olduğum adam,hayalim,yıllarca beni bu okulda tutan tek kişi Jungkook. İkisi de berbat halde ve ben ikisini de şu an aşırı merak ediyordum. Ya burada kalıp onun yanında olacağım ya da Hoshi'nin... Kararımı verdim. Lütfen beni affet...

~~~~~~~

"Nasıl ondan uzak durmamı söylersin!! Sen kimsin ki!!"

"Jungkook... Ben... Sadece sınıfta konuştuklarımızdan sonra a-arkadaş olduğumuzu yada aramızda bir şey olabilir diye--"

Sessizce fısıldadım. Şu an gerçekten de çok acınasıydım. Jungkook ise sinirliydi. Bu siniri kimeydi peki? Alayla güldü.

"Aramızda hiç bir şey olamaz!! Ondan da benden de uzak dur Yuju!! Git o çok sevdiğin Hoshi ile ilgilen. Birbirinize çok uymuşsunuz cidden! Ve tekrar ediyorum Yuju! Bir daha da söylemeyeceğim! Ondan uzak dur! Yoksa canını çok fazla acıtırım!"

Sanki hiç acıtmamış gibi konuşma Jeon Jungkook...

~~~~

"Evet arkadaşlar. Sınıfımıza yeni bir arkadaşımız geldi. Kendisi sizden bir yaş büyük fakat sınıfta kaldı. İçeri gel tatlım."

Kapıdan giren çocuğa çevirdim bakışlarımı. Yakışıklıydı fakat umrumda değildi. Arkamdaki Jungkook'un fısıldayışını duydum. Şaşırmışa benzer bir sesi vardı.

"Nasıl ya? Ne işi var ki burada?"

Bu çocuğun Jungkook ile ilişkisi neydi ki?

Arkadaşlar yeni bir kitap yayınladım... Lütfen bir göz atın... Sizi seviyorum...

SECRET LOVE SONG // YUKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin