Yuju'dan;
"Yuna!!!"
"Efendim anne?!!!"
"Yemek hazır tatlım!"
"Geliyorum!!"
Kalemi masaya bıraktım. Telefonumu cebime koyup aşağıya indim. Masaya ufak bir göz atıp kendi yerime geçtim. Artık iki kişiydik. Annem o adama boşanma davası açmıştı. Her şey yavaş yavaş düzeliyor...
Annem de karşıma oturunca yemeğe başladık. Tabağımı bitirmek üzereyken telefonum titremeye başladı. Ellerimi peçete ile silip telefonu cebimden çıkarttım. Arayan Jungkook.... Ne oldu acaba?
"Anne sen devam et. Ben hemen geliyorum. Açmam gerek."
"Tamam canım."
Masadan kalkıp salona gittim. Hemen telefona yanıt verdim.
"Jungkook? Bir sorun mu var?"
Bir süre ses gelmedi.
"Jungkook?"
Daha sonra ise Jungkook'a ait olmayan bir ses duyuldu.
"Sevgilin şu an nerede sence?"
Kaşlarımı çatıp cevap verdim.
"Kimsiniz? Jungkook nerede?"
Adam alay eder gibi güldü.
"Gel de gör nerede ve kim ile beraber. Cidden seni kandırması kolaymış."
"Neredesiniz?"
"Sana adresi mesaj atacağım."
Ve telefonun kapandığına dair gelen ses. Yapma Jungkook.... Yapmamış ol...
"Anne. Benim çıkmam lazım."
Annem masadan kalktı ve ayakkabılarını giyen bana baktı.
"Nereye Yuna?"
Ayakkabılarımı giyip ayağa kalktım. Montumu da giydim ve anneme döndüm.
"Anne inan çok önemli. Gitmem gerek. Lütfen. Daha sonra her şeyi anlatacağım."
"Pekala. Küçük hanım. Dikkatli ol."
"Tamam."
Hızla kapıdan çıktım ve adamın verdiği adrese gitmeye başladım. Daha yeni kavuşmuşken yapma Jungkook...
~~~~~~~~~~~~~~~
Hızla adamın mesaj attığı bara geldim. İçerisi diğer barlara göre çok güzel kokuyor. Şüphelenmeli miyim?
Gözlerim her bir köşeyi tarıyor. Tanrım nerede bu Jungkook? Bir kaç adım daha attım. Birden yüksek sesli bir öksürük duyuldu. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Jungkook? Elinde mikrofon ile sahneye çıkmış gülümseyerek bana bakıyor. Ona doğru döndüm ve kaşlarımı çatarak bakmaya başladım.
Eliyle bana gel işareti yaptı. Gözlerimi kocaman açtım ve etrafıma bakındım. Daha sonra da elimle kendimi gösterdim. Kafasını evet anlamında sallayıp gülümsedi. Şaşkın bakışlarımla ona doğru ilerledim.
Jungkook oturduğu sandalye de biraz kıpırdandı ve mikrofona konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar. Hepiniz burayı dinler misiniz?"
Etraftakiler dans etmeyi bırakıp çember şeklinde toplandılar. Bir dakika? Seunghee'nin burada ne işi var? Wonwoo oppa? O da mı burada?
"Biliyorsunuz ki yarın şu görmüş olduğunuz güzel bayan ile bir düet yapacağım. Size onun hakkında bir kaç şey söylemek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET LOVE SONG // YUKOOK
Fanfiction"Gitmelisin Jungkook!" "Seni bırakmam!" "Delirdin mi sen?! Seni bulursa bütün kemiklerini kırana kadar döver ve bu isteyeceğim son şey bile değil!" "Umurumda değil. Benim olan benim yanımda kalır. Kimse de alamaz!" Ve ben yine ona yenildim....