Jungkook se cítil čím dál hůř. To, že mu bylo zle po psychické stránce, se dost odráželo i na té fyzické. Skoro nejedl, přestal se smát.
A Yoongi mohl dělat co chtěl, ale nedařilo se mu mladšího chlapce rozveselit.
"Myslím, že na mě zapomněl," pronesl jednoho večera Jungkook a ukousl si kousek nakládané okurky.
"Yu-Yu..." snažil se si vzpomenout na jméno.
"Yugyeom," přikývl Jungkook a sedl si do tureckého sedu, zády se opřel o chladnou stěnu a tiše, tak, aby to Yoongi nepostřehl, si povzdychl.
"Myslím, že ne... Však řekl, že si tě jednou najde, ne?" pousmál se. "Neztrácej naději."
"Sám tomu nevěříš," ušklíbl se Jungkook. "Psal to, když mu bylo sedm... To je jedenáct let zpátky."
"Ale když nebudeš ztrácet naději -"
"Tak to pak bude bolet ještě víc," pokrčil rameny Jungkook a nacpal si do pusy další okurku.
Yoongi mu na to už neodpověděl, jen sledoval prázdný pohled druhého chlapce, který zápasil s okurkou, která nešla vytáhnout ze sklenice.
***
"Ale chápeš, že ona je prostě nádherná!" vypískl Yoongi a zamilovaně se svalil do postele.
"Ale utekla," zašklebil se na něj Jungkook.
"Neutekla," odporoval mu Yoongi.
"Jimin neutekla, ona odešla!" našpulil rty Yoongi a hodil po mladším vražedný pohled.
"Cokoliv řekneš, hyung, cokoliv řekneš," zasmál se a posadil se na svou postel.
***
"Co to jako mělo bejt?" zabručel naštvaně Jungkook, když přišel za princem do komnaty a lehl si mu do postele.
Yoongi ležel vedle něj a jemně se na něj otočil: "Co myslíš?"
"Jimin!" rozhodil rukama Jungkook.
"Co s ní?" nechápal Yoongi.
"Celej debilní týden o ní nezavřeš hubu a teď, když máš šanci, tak ji ani nepožádáš o tanec a úplně se jí vyhýbáš?" pokrčil obočí Jungkook.
Yoongi se slabě zasmál. "Nemůžu za to."
"COŽE?" vykřikl Jungkook, lehce vytočený chováním svého kamaráda.
"Rodiče, řekli mi, že s ní nesmím tancovat," pokrčil rameny.
"Proč? Ty si máš vybírat ženu, ne oni," nechápal mladší.
"Já vím, ale chtěli, abych poznal i ostatní holky, protože jsem minule strávil celou noc s Jimin, tak řekli, že musím tancovat se všemi dívkami a teprve pak můžu jít za Jimin, ale když už jsem měl projité skoro všechny uchazečky, byl konec plesu," vysvětlil Yoongi.
"Achjooo," povzdychl si Jungkook a vytáhl mobil, "napíšu jí, že to nebylo jí, že jsi s ní netancoval."
"Máš její číslo?" vytřeštil oči Yoongi.
"Řekl jsem si o něj," přikývl Jungkook.
"Ale víš, že-"
"Ale prosímtě, já nejsem z královské rodiny, já můžu," zašklebil se Jungkook a Yoongi se jen zasmál.
"Má kakao talk?"
"Nemám ID," našpulil rty mladší.
"Ale ta apka jede na číslo, ne? A když ji máš uloženou, tak vlez na kakao a uvidíš ji v kontaktech," kývl na něj Yoongi a lehl si k němu blíž, aby viděl na displej.
"Park Jimin... tady," mumlal si pro sebe Jungkook, "ale to nevypadá úplně jako ona," poznamenal, když se mu v kolečku objevila profilovka Jimin.
"Klikni na to, třeba tam má těch fotek víc," navrhl Yoongi.
"Okay," přikývl Jungkook a klikl na Jiminovu profilovku.
***
"Co s tím chceš dělat, hyung?" zeptal se Jungkook a otočil se na druhého chlapce, který měl na tváři spokojený škleb.
"Nic," odpověděl mu.
"Nic? Myslel jsem, že jsi HO chtěl za královnu..." skousl si ret mladší.
"Však ho taky budu mít."
"A řekni mi, jak to chceš sakra udělat?" natočil hlavu doleva Jungkook.
"Už jsi se s někým líbal?" začal najednou Yoongi.
"Uhm...ne?"
"Tak se to dneska budeme učit spolu, mám plán," mrkl na něj Yoongi a vyskočil na nohy. "Jdeme na večeři."
"A co kdybys vymyslel plán, kde bude méně, nebo ještě lépe, žádné líbání?" zkusil to Jungkook.
"Chápeš, že pak to nemá ten správný efekt?" zakřičel na nej z chodby Yoongi.
Jungkook zavrčel a unaveně šel za ním.
A/n: Hello!
Jsem ve škole a tak me napadlo, že sem hodim novou kapitolu.
Pokud to někoho zajímá, už se pomalu blíží konec, nemá cenu to zbytečně protahovat.
Snad se alespon někomu líbilo, ja si jdu užívat tu samotu tady. :))
Is it compliment when you say you want to fuck me? I mean, is it because I look good or is it just your sexual frustration?
Asi mám nápad na novou povídku.
Bye!
ČTEŠ
Hovel [Jungkook x Yugyeom]
FanfictionJungkook, narozdíl od Yoongiho nepochází z královské rodiny. Právě naopak, je z velmi chudé rodiny a jeho dospívání není nijak snadné. A toto je příběh o tom, jak tenhle chlapec dospíval. "Lidé přicházejí a zase odcházejí." Sequel k povídce...