Part 36. - Las Vegas Part 3.

339 45 14
                                    

Iz prošlog nastavka: 

"Kakva je bila vaša veza?", upitala je Luna. Nije bila sigurna želi li znati to ali nije mogla odoljeti.

"U tome i je bio problem, valjda. Naša veza je bila isključivo emotivna, ne tjelesna".

"Hoćeš reći da niste sexali?", ostala je Luna u čudu. Taylor je kimnula.

"Nije da nismo spavali zajedno, jesmo, ali svega par puta tijekom naše veze. Naša veza nije bila toliko tjelesna koliko emotivna. Očito mu je falio sex kada ga je išao tražiti kod Kendall!", ogorčeno je lupila čašom o šank. Luna nije mogla vjerovati, mislila je da se sve vrti oko sexa. Očito nije bilo tako. Taylor je nastavila.

"Svakoga dana je bio nježan i pokazivao mi je koliko me zapravo voli. Nikada nisam mislila da takav čovjek može nekoga povrijediti". Luna nije vidjela razloga zašto bi Harry prevario Taylor kao je bio toliko nježan. Znala je da tu mora postojati nešto više. Morala je to otkriti. Luna je htjela reći Taylor za svoje probleme ali znala je da to ne može učiniti jer će je uvaliti u ogromne probleme pa je ostala šutjeti. I dalje su nastavile piti. Uskoro im se i Niall pridružio. 


Part 36.

*Usputni komentari?*

Luna Styles's P.O.V.

Prvo što osjetim je jaka bol u glavi. Glavobolja, baš super! Osjećam se kao da mi netko pili po mozgu ili kopa rudnik. Na jedvite jade proškiljim kroz trepavice ali i to mi je previše jer me zaslijepljuje slaba svijetlost izvana. Očito je rado ujutro. Jedva otvorim oči te nađem sebe kako ležim na kauču u dnevnom boravku dok Louis spava na podu ispod stola. Totalno sam zbunjena. Zadnje čega se sjećam je Taylor koja me došla vidjeti, to je sve. Mora da smo se napile. Tko zna što smo radile, nadam se da nije nešto skandalozno. No uzalud mi nada kada dobro znam kakva sam. Nadam se da naše slike nisu po svim portalima i novinama trenutno. Pokušavam ustati ali neuspješno, cijela soba mi se vrti. Nekako se izvučem iz kreveta na koljenima te se pokušavam uspraviti pridržavajući se za stol. Bol u glavi je prejaka te jedva ustajem. Pokušavam prekoračiti Louisove noge ali ne uspijevam. Spotičem se o njegove noge te padam ravno na nos. Louis počinje nešto mrmljati ali ubrzo prestaje. Pokušavam se ustati dok mi se Gremlin ruga obučen u starca sa glupim štapom za hodanje. 

"Odjebi", govorim sama sebi, to jest Gremlinu, stvarno mi sada ne treba.  Doslovno puzeći krećem do kupaonice kako bi pronašla nešto protiv glavobolje. Nisam ni zamišljala da ovo može biti tako gadno. Kada sam se napila s Niallom nije me toliko glava ubijala. Mora da sam se sinoć utapala u alkoholu, očito. Jedva dođem do kupaonice te stanem rovati po glupom ormariću da pronađem nešto za glavu. Napokon dohvatim neke tablete. A valjda jesu za glavu. Pokušavam ih otvoriti ali u tom trenutku srce mi zastaje a tablete mi padaju iz ruke u umivaonik, kao u filmu. Ne mogu vjerovati!! Pokušavam disati ali jednostavno ne mogu. Vid mi se izoštrio a bol u glavi gotovo ni ne osjećam. Sva pažnja je bila na mojemu zapešću gdje je i dalje stajao Niallov švrakopis ispod prozirne folije. Ne mogu vjerovati!! Što se događa?! Dotičem foliju ali odmičem prste kada osjetim prodornu bol. Pa to je prava tetovaža napisana Niallovim švrakopisom!! Mene Niall tetovirao?! Koji kurac?! Ne mogu vjerovati, gdje mi je bila pamet! No to nije najgore od svega, problem je u tome što mi se na zapešću nalazi najgluplji citat ikada koji nema veze sa mojom prvom tetovažom ili ikakvim mojim uvjerenjima i sa pustim sranjima kroz koje se moram probijati!!

"Stones taught me to fly"

Što se događalo sinoć?! Zašto me Niall tetovirao?! Ovo je strašno. Odjednom osjećam nevjerojatan bijes! Nisam bijesna na Nialla, bijesna sam na sebe. Bijesna sam jer nemam kontrolu, nisam imala kontrolu! Sjedam na rub kade te si želim iščupati svu kosu s glave.  Tada mi na pamet padne jedna misao koja me još više prenerazi od glupog citata, od kuda mi on uopće? Što će Harry reći? 

I'm not an AngelWhere stories live. Discover now