Part 10.
Izšuljala sam se iz sobe, potiho, kako me Harry i ostali ne bi čuli. Približila sam se stepenicama kako bih čula o čemu pričaju. Čuli su se i ženski glasovi. Gemma i Anne.
"Harry, uništit ćeš si život!! Ta mala je samo neodgovorna, balava, bahata..." bla, bla, bla! Baš je lijepo od Anne što ima tako lijepo mišljenje o meni. To me možda čak i povrijedilo ali odlučila sam se praviti da to radim iz principa. Žao mi je Harry, ali moram. Ja sam ja, Luna, i ne mogu protiv toga. Vratila sam se u sobu te sam iz kutije izvukla dva užeta te jednu iglu. Znala sam da će mi nekada dobro doći. Imam ja svakakve stvarčice u toj kutiji, sve su mi do sada dobro došle. Polako sam se spuštala niz stepenice. Nisam znala gdje su, a ako me vide i ako shvate što smjeram, neće biti baš dobro. Mislim, namjere mi nisu baš najbolje. Došla sam do kraja stepenica i čula glasove koji su dopirali iz dnevnog boravka. Tooo!! Kuhinja je slobodna!! Luna, u akciju!! Moram biti brza. Utrčala sam u kuhinju. Na stolu su stajala četiri tanjura puna juhe koja je mirisala božanstveno!! Harry je stvarno dobar kuhar!! Odpuzala sam ispod stola. Jedno uže sam zavezala za kraj stolnjaka ali tako da se ne vidi te sam drugi kraj stavila kraj stolice na kojoj sam ja odlučila sjediti. Drugo uže sam zavezala za kraj stola te ga samo ostavila da tako stoji, imam ja plan s njime. Izašla sam ispod stola te došla do hladnjaka. Ruke su mi se tresle od uzbuđenja. Nespretno sam zgrabila mlijeko iz hladnjaka, to jest, uzela sam tetrapak mlijeka. Mlijeko je bilo poluprazno. Savršenooo!!
Neki bi rekli da je napola puno ali ja nisam optimist. Na vrhu tetrapaka sam probušila desetak malenih rupica iglom. Rupice se nisu vidjele, sjajnoo! Vratila sam mlijeko u vrata hladnjaka te došla natrag do stola. Osim tanjura juhe, na stolu su se nalazili papar, sol i šećer. Uzela sam soljenku i šećernicu te ih na brzinu odvrnula. Došla sam do ormarića i pokušala sam ga što tiše otvoriti. Iz njega sam izvukla malu zdjelicu te sam u nju istresla sol. Šećer sam istresla u soljenku a sol sam stavila u šećernicu. Zamijenila sam sol i šećer, ali posude nisam skroz zavrnula. Znala sam da kada ih netko nagne da će se sve prosipati, to mi je bio i cilj!! U zdjelici sam ostavila "malo" soli koju sam istresla u jedan tanjur sa juhom te sam uzela čistu žlicu iz ladice te sam promiješala juhu. Nadala sam se da će se sol u juhi otopiti prije nego što netko skuži što sam napravila. Sve sam vratila na svoje mjesto te sam se tihim korakom vratila u sobu. Pogledala sam se još jednom u ogledalo i ustanovila da izgledam ok. Sjela sam na krevet i čekala jedno pet minuta kada sam čula kucanje na vratima.
"Luna?" čula sam ushićen Harryev glas.
"Da?"
"Došle su, hajde, siđi dolje." e ovo će biti zabavno. Otvorila sam vrata i ugledala Harrya svog važnog. Izgledao je...... sexy? Ughh!! Progurala sam se pored njega osjetivši jaki muški miris koji mi je draškao nosnice. Sišla sam niz stepenice i ušla u dnevni boravak. Ispred mene su stajale Gemma i Anne, odmjeravajući me pogledom. Joj, kako sam im htjela razbiti ta napuhana lica! Prva je Gemma probila led.
"Hej Luna, ja sam Gemma. Drago mi je." pružila mi je ruku. Pogledala sam u njenu pruženu ruku pa u Harrya koji me pogledom poticao da joj pružim ruku. Ne mogu vjerovati da ovo radim!! Nevoljko i sporo sam stavila svoju ruku u njezinu koju sam čvrsto stisla i protresla. Suzdržala je grimasu boli iako znam da ju je boljelo. Pustila sam joj ruku a ona se kiselo nasmiješila.
"Anne" samo je to rekla i maknula pogled od mene, krava!!
"Idemo jesti." rekao je Harry te smo za njim krenuli u kuhinju. Sjela sa na mjesto na kojem sam i planirala da ću sjediti. Gemma je sjela na mjesto gdje je juha bila zasoljena. E ovo će biti zabavno!! Počeli smo sa jelom. Jela sam svoju juhu a krajičkom oka promatrala Gemminu reakciju. Ležerno je prinosila žlicu juhe ustima i stavila je u usta. Oči su joj polako suzile i sve je pljunula u tanjur.
YOU ARE READING
I'm not an Angel
FanfictionZa sve one koji MISLE da su sami, izgubljeni. Za one koji su u tami, gustoj magli koja ih sprječava da vide čisto. Za sve one koji MISLE da ne zaslužuju ljubav, da ne zaslužuju nikoga, da su osuđeni na samoću. Isto tako, za sve one koji misle da su...