Part 47. - Bonding time and secret conversation

370 36 19
                                    


Iz prošlog nastavka:

"Hej, što se to danas dogodilo u hodniku s Cassandrom?", pita kada se smiri. Krećem mu odgovoriti, no Harry nas prekida.

"Dosta djeco, vrijeme je za spavanje", doslovno izvlači Zacha iz sobe, jedva je stvari pokupio. Zachu je sve to bilo smiješno. Doslovno ga je gurnuo kroz vrata te otišao u kuhinju. Cerekali smo se još malo na vratima.

"Imat ćemo mi u utorak sjajnu prezentaciju, najbolju", uvjeravam ga.

"Naravno. Laku noć, Luna", smije se, a zatim odlazi. Gledam ga sve dok ne nestane u noći. Luna Styles može steći prijatelje. Stvarno izgleda kao da ih imam, tko bi rekao! Zatvaram vrata te odlazim u kuhinju. Harry je sam u kuhinji te pere suđe. Priđem mu te ga zagrlim na što on ispusti čašu u sudoper. Sva sreća da ju nije razbio. Smijem se na što se on opušta.

"Laku noć", govorim mu, a zatim odlazim u svoju sobu. Presvlačim se u pidžamu i uvlačim u krevet, napokon! Duga li dana! Već sam u polu snu kada čujem otvaranje vrata. Mali tračak svjetlosti iz hodnika ulazi u moju sobu. Gledam kroz trepavice no ne treba mi dugo da prepoznam Harryev obris. Promatram njegove pokrete. Prilazi mojem noćnom ormariću te mi pali Zvjezdanu noć. To me raznježi. Saginje se nad mene te osjećam njegov dah. Ljubi me u kosu, a zatim ne znam što se događa jer padam u san. 


Part 47. 

Sljedećeg dana sam se probudila dosta rano. Još sat vremena sam se izležavala i kunjala u krevetu pa sam se spustila u kuhinju na doručak. Napokon je došao vikend te sam i dalje bila u pidžami, raščupane kose. Stajem iznenađeno na pragu kuhinje. Harry radi doručak uz pjesmu Happy Day dok Gemma, Anne i Robin sjede za stolom. Tek se tada sjetim da je Harry rekao kako su ostali prespavati. Gemma prva diže pogled sa svog mobitela te me ugleda.

"Dobro jutro, Luna", govori mi uz smiješak. Anne se trzne na te riječi te me jedva pogleda. Preokrene očima te počne gunđati dok ja sjedam za stol.

"Kakva drskost! Jučer napraviti onakav incident, a zatim se sljedeće jutro izležavati i ovakav se na doručku pojaviti", gledam je razrogačenih očiju. Ima baš lijepo mišljenje o meni.

"Ma daj, mama", napokon se Harry okreće te dolazi do stola sa tanjurom punim vafla i sirupa, njam!  Čini ono što i priželjkujem, dolazi do mene te ispred mene stavlja taj predivan tanjur. Već krećem uzeti nož i vilicu u ruke kada me Harry grli i ljubi u obraz. Ostajem zapanjena. Na njemu se osjeća miris pečenog tosta, vafla... jutra kakva su bila sa Sky i mojim dečkima, Adamom i Benom.

Više nisam u kuhinji sa Harryem i njegovom obitelji. Umjesto toga, nalazim se u dobro poznatoj kuhinji. Kuhinji prepunoj starog kvalitetnog drva, sa velikim stolom te parketom od trešnjina drva. Sjedim na čelu stola, a pokraj mene sa svake strane sjede Adam i Ben koji se gledaju ubojitim pogledima. Svaki čas će početi jutarnja borba hranom. Sky je kod štednjaka te stavlja pečena jaja na tanjur. Donosi i tost od kojeg neće ništa ostati jer će Adam prvi sve zgrabiti. Sky se taman sprema našaliti s dečkima i upozoriti ih da ne započinju borbu hranom, no Gemmin glas me vraća u stvarnost. 

"Mama se samo ljuti jer se boji za Harrya, zar ne mama? Dobro znaš da smo Harry i ja bili još gori kada smo bili u Luninoj dobi", opet ispred sebe vidim Gemmu koja mi daje svoj blistavi osmijeh i Anne koja oštro gleda u Robina. Harry me i dalje grli, a glavu je naslonio na moje rame. Pokušavam se ne zacrveniti. 

I'm not an AngelOnde histórias criam vida. Descubra agora