Ajme ne mogu vjerovati da sam ponovno na wattpadu. Sve se promijenilo, jedva sam uspjela ući ovdje da napišem ovo. Kakve su to sada plaćene priče, ja ništa ne razumijem no nije ni bitno. Malo sam se vratila u starije dane i pogledala ovu priču i toliko mi nedostaje. Već sam na faksu i sada će mi ispiti i sve je puno obaveza, ali ova mi je priča toliko u srcu. Smatrala sam je kao svoj prvi uspjeh. Ne mogu vjerovati da je toliko vas ušlo u ovu priču i dalo joj priliku. Više od 56 tisuća pregleda, samo mogu reći WOW!
Hvala vam na svemu, stvarno. Ako sam imala loš dan objavila bih nastavak i toliko vas bi ostavilo like i komentar i razveselilo me. Sami likovi su me, također, razveseljavali. Moja gramatika se poboljšala za 100 razina dok sam bila u procesu pisanja ovih nastavaka. Cijenim što je toliko vas prošlo kroz moju kreaciju. Naravno, puno ljudi je prošlo kroz ovu priču i više je ne prati. Ne znam hoće li ovaj moj mali esej imati i jedan pregled, tko zna. Samo želim reći hvala.
Ali ovo nije oproštaj.
Toliko puta sam rekla da ću završiti ovu priču i toga se držim. Koliko god možda moj stil pisanja bio različiti, koliko god sam već zaboravila pola stvari koje sam htjela unijeti u ovu priču, završit ću je. Počela sam je dok sam imala 15 godina, sada imam 20, ali dovršit ću je kakav god kraj ispao.
Priča ustvari nije još ni na pola, malo joj fali da dođe do polovice, ne znam koliko nastavaka će još biti, ali neću samo odsjeći priču da bi imala završetak. Potrudit ću se i dati joj završetak kakav zaslužuje.
Prošlo je dugo vremena od kada je priča dobila neki like, to jest vote, ali nema veze. Ako ovo čitate, nadam se da ćete se odvažiti na putovanje do završetka priče i ostati sa mnom. Čim mi prođu ispiti počinjem pisati jer ionako neću baš puno stvari imati za raditi. Nadam se da ste u ovom kaosu u svijetu dobro i da ste zdravi i da se čuvate. Pišite mi kako ste, što radite, što mislite o mom povratku.
Love ya all, hvala vam na svemu :*
YOU ARE READING
I'm not an Angel
FanfictionZa sve one koji MISLE da su sami, izgubljeni. Za one koji su u tami, gustoj magli koja ih sprječava da vide čisto. Za sve one koji MISLE da ne zaslužuju ljubav, da ne zaslužuju nikoga, da su osuđeni na samoću. Isto tako, za sve one koji misle da su...