Ljudi, ne znam što je ali sada vidim da mi je nastavak dok ga otvorim na mobitelu čudan i nepotpun a na laptopu je sve ok. Nadam se da je i kod vas sve ok ali bolje da čitate na laptopu. Nek mi netko napiše u komentar je li nastavak cijeli jer meni nije. Hvalaaa. Uživajte.
Iz prošlog dijela:
Završio je prvi dan fakulteta. Bilo je bolje nego što sam očekivala. Nisam više vidjela Marcela ali ljudi su me nakon onoga u kantini poštovali. Svi su mi se uljudno obraćali i bili pristojni prema meni. Izašla sam iz dvorišta fakulteta i ugledala Taylorin BMW. Vrijeme je da nam kažeš svoje tajne, Demi.
Part 25.
Tay i ja sjedimo u njezinom BMW-u ispred ogromne zgrade u koju je Demi upravo ušla. Imamo perike na glavama i naočale na očima kao i tonu šminke na licu. Sve me svrbi od perike i stalno se češam jer jedva podnosim tu iritaciju ali stišćem zube. Vrijedi, vrijedi. Tay je, prije nego što me pokupila, kupila perike i šminku te smo se otišle presvući u JAVNI WC. Ne mogu vjerovati da ovo radim. I to sve zbog glupe oklade s Piletom. Pile, tako je moj Gremlin prozvao Nialla nakon čučanja u grmlju ispred Demine kuće. Ne krivim ga, imam ja puno gora imena za to Pile. Čovjek bi pomislio da mi je stalo do tog glupana, i sve se više bojim da je to i istina. Više to ne radim samo da dokažem da sam ja uvijek u pravu ili da napravim spačku, radim to jer mi je stalo do Pileta. U što sam se ja to pretvorila?!?! Bojim se da me se moj Gremlin ne odrekne, život bi bio dosadan bez njega. No jedno je sigurno, ne mogu dozvoliti da Niall bude povrijeđen od takve glupače, a ne može ni Tay. "Ok, od kuda sada takvo moralno razmišljanje?" čujem Gremlina kako skviči te se sprema dramatično baciti s litice. Ignoriram ga te gledam prema ulazu u zgradu. Demi nije radila ništa. Došli smo ispred njezine kuće. Samo je izašla i sada je ušla u ovu zgradu, vjerojatno je otišla u studijo. I to je to. Stvarno se nadam da ovo špijuniranje neće dugo trajati. Uzimam mobitel te otvaram Wattpad no ona cura mi još uvijek nije ništa odgovorila. Izlazim iz Wattpada te uzdišem. Tay gleda kroz dalekozor te svako malo odpuhuje. Izgleda vrlo komično, ali ovo nije vrijeme za šalu. Mi radimo ozbiljan posao.
"Mislim da ćemo morati uči unutra. Koliko mi znamo, sada se može s nekim hvatati unutra a mi to ne znamo." potpuno je u pravu.
"Moramo ući neprimjetno" nadodam a ona kimne. Odjednom dobijem poriv da joj pričam o Marcelu, iz čista mira. Kada se sjetim tog sexy tijela.... moj Gremlin slini te je već napravio lokvu sline.
"Luna?" čujem kako me doziva a ja je smeteno pogledam.
"Što je?" pitam.
"Kakav ti je to blentavi smiješak na licu?" blentavi smiješak? Odjednom shvaćam kakav glupi kez imam na licu i odmah ga mičem a Tay me gleda sumnjivo.
"Luna, što se događa?" pucam te ispuštam jedan značajni uzdah.
"O Taylor..." progovorim vrlo sneno. Mislim da je Gremlin upravo svršio. Ne mogu vjerovati što ja radim i pričam. Taylor izgleda kao da ju je grom upravo udario.
"Da se to nije Luna zaljubilaaa?!" vrišti te maše rukama po zraku. Zaljubila se, ja? Ma neee!
"On je tako savršen!" uzdišem a zatim se u mislima odmah lupam po glavi a moj Gremlin se pokušava utopiti u onoj vlastitoj lokvi sline.
"I mislila sam si, a sada daj detalje!" smijulji se.
"Ima smeđe oči i kosu ne znam ni ja koje boje. Ili plava ili smeđa ili narančasta, ne mogu se odlučiti i to me tako nervira!" čim progovorim želim se baciti pod vlak, momentalno. Kao da netko drugi vlada sa mnom. Kao da netko drugi progovara iz mene te je ukrotio i mene i Gremlina.
ESTÁS LEYENDO
I'm not an Angel
FanficZa sve one koji MISLE da su sami, izgubljeni. Za one koji su u tami, gustoj magli koja ih sprječava da vide čisto. Za sve one koji MISLE da ne zaslužuju ljubav, da ne zaslužuju nikoga, da su osuđeni na samoću. Isto tako, za sve one koji misle da su...