Part 15.
Luna Styles's P.O.V.
"Auuuu, mamlaze jedan, pazi!!" po milijunti put se danas derem na Liama koji čekićem lupa sve osim glave čavla kojeg treba zabiti u drvo. Pridržavam mu čavao i on stalno lupa mene čekićem po prstima!!
"Sorry po osmi pun." ispričava se ali imam dojam kako bi me najradije katapultirao na mjesec. Ne krivim ga, ja bih njega iz topa ispalila na Pluton. Kravar! Pitate se kako sam završila s Liamom zabijajući čavle u drvo? E pa za sve to je kriv naš dragi Harry! Ujutro se probudio i nakon što je odvezao Lux kući dobio je suludu ideju kako treba imati u dvorištu, iza kuće, klupe i stol kraj bazena. I umjesto da ode u dućan i kupi najskuplji stol i klupe, on je odlučio to sam napraviti! Pozvao je Liama i Robina, svog očuha kojeg sam danas upoznala, te je s njima odlučio realizirati svoju ideju. Taman sam se htjela povući u svoj kutak te učiniti neku spačku kada mi je Harry zaprijetio da ću morati volontirati u čišćenju grada ako im ne pomognem. Sigurno neću skupljati smeće!! Odlučila sam zabušavati ali to uz Harrya baš i nije bilo moguće.
"Auuuu" vrisnula sam opet kada me je Liam udario čekićem po prstima. Opalila sam ga rukom po glavi na što je on zajaukao, sama sam uzela čekić te zabila čavao. Velikoga li ti posla. Bacila sam čekić u stranu te sam Liama ošinula pogledom. Nije bio baš zainteresiran. Imao je podignutu kosu, skinuo je majicu tako da su mu se vidjela razvijena prsa i pločice te je imao poderane hlače. I onda se Harry ponaša i oblači kao bad boy. Ne nasmijavajte me! Čula sam Robina i Harrya iza svojih leđa kako se smijulje. Izbjegavala sam Harrya koliko sam mogla, ali to nije bilo puno. Nije mi iz glave isparilo da sam spavala dio noći u njegovom krevetu. Bilo mi je.... neugodno? Luni je neugodno, to treba ući u povijest. Vrijeme u Londonu je ludo! Jučer je doslovno bilo minus deset, a ljeto, a danas plus sto! Nas troje smo se pekli na suncu, i to sve zbog Harrya!!
"Luna, dođi ovdje!!" čula sam Harrya kako me zove. Ne, samo ne on!! Nevoljko sam krenula prema njemu dok me odmjeravao svojim pogledom. Najradije bi mu nabila šaku u nos!
"Pridrži dasku, molim te." nevoljko sam puhnula te od njega preuzela dasku. Drugu stranu daske je držao Robin dok je Liam nešto radio sa tom daskom, ne razumijem se u to... što je to već. I zašto sam ja morala Harryu pridržati dasku? Pogledala sam u njega, bolje da nisam. Upravo je skidao bijelu majicu te ostao samo u hlačama. Dah mi je zapeo u dušniku. Uhh, ja i moja biologija. Njegovo tijelo, tetovaže.... Mislim da je to dosta da se shvati. Pogledao me a ja sam zakašljala te podigla obrve ciljajući na dasku. Dobro sam se izvukla. Preokrenuo je očima te mi prišao te preuzeo dasku iz mojih ruku. U jednom trenutku su nam se prsti dotaknuli. Toliki osjećaj ugode me prožeo kada su me njegovi nježni prsti dotakli da sam posrnula te dasku ispustila iz ruku. Daska je pala te udarila Robina po licu a Liam je pao na pod. Nastao je pravi rusvaj. Harry me gledao krajičkom oka. Ja sam se brzo sabrala te doslovno odletjela što dalje od njih te sjela na stepenice kuće.
"Dobro Harry, koji ti je vrag?!" derao se Robin na njega dok je pokušavao dići Liama sa poda koji je usput izgledao totalno skršeno.
"Sorry, sorry!! Neće se ponoviti."
"Neće se ponoviti?! Lako je to tebi reći!" cijukao je Liam kao mali miš dok je pokušavao razgibati svoj skršeni vrat. Samo preuveličavaju stvari! Zakolutala sam očima, djeca!
"Natrag na posao!" rekao je Harry. Pitate se kako su tako brzo dobili materijal za radnju stola i klupa? Pa ovo je Harry Styles, sa svojim "šarmom" i novcem može sve! Blago rečeno, ide mi na slezenu! Tako su oni radili i radili a ja sam se dosađivala. Krenula sam u kuću po knjigu, ostalo mi je još par stranica Aftera, ne bih nikome poželjela da to čita, kada sam začula Harryev glas.
YOU ARE READING
I'm not an Angel
FanfictionZa sve one koji MISLE da su sami, izgubljeni. Za one koji su u tami, gustoj magli koja ih sprječava da vide čisto. Za sve one koji MISLE da ne zaslužuju ljubav, da ne zaslužuju nikoga, da su osuđeni na samoću. Isto tako, za sve one koji misle da su...