Part 7. - I'll ruin your life!

2.4K 108 16
                                    


Part 7.

Luna je ustala sa kreveta koji je bio poprilično udoban i zgrabila laptop sa stola. "E sada ćemo vidjeti tko je taj Harold Edward Styles." Upalila je laptop te otišla na Google. U tražilicu je upisala Harry Styles. Prvo što joj je izbacilo bio je Harry na Twitteru. Kliknula je na njegov profil. Koliko je shvatila, sve cure su slinile za njim a nije imala pojma zašto. Malo je švrljala po njegovom profilu te izašla van i kliknula na slike. Oči su joj skoro ispale kada se pojavio Harry bez majice. Zastao joj je dah od prizora. Pločice, V linija, bicepsi, tetovaže...  Najviše joj se dopala tetovaža broda na lijevom ramenu. Bila je tako nekako.... čarobna

"Tebi je u zadnje vrijeme sve čarobno" zarežala je na sebe. Kliknula je na jedan link i dobila vrlo zanimljiv tekst za pročitati.

"Harold Edward Styles (rođen 1. veljače 1994) je engleski pop pjevač, tekstopisac i glumac, poznat kao član boy benda One Direction. Karijeru je počeo kao pjevač sa bendom White Eskimo. Harry se 2010 godine prijavio na audiciju kao solo umjetnik na televizijskom britanskom natjecanju X Factor . Nakon što je eliminiran kao solo izvođač, Harry se vratio u konkurenciju, zajedno s još četiri natjecatelja, formiran u grupu koja će kasnije postati poznata kao One Direction. Harry je bendu dao ime.

Rodom iz Holmes Chapela, Harry je pohađao gradsku školu, a također je radio skraćeno radno vrijeme u lokalnoj pekarnici. On je postao zainteresiran za pjevanje u mladoj dobi, pjevao je na natjecanjima i vjenčanjima. Osim pjevanja, Harry se također pojavio na televiziji i u filmu, uključujući Nickelodeon, serija iCarly i u autobiografskom  filmu One Directiona: This is us i Where we are.

Od dolaska u One Direction, Harry je zajedno sa članovima benda Niallom Horanom , Zaynom Malikom , Liamom Payneom i Louisom Tomlinsonom izdao  četiri komercijalno uspješna albuma, izvedena na svjetskoj turneji. Osvojili su nekoliko nagrada, uključujući dvije Brit Awards i četiri MTV Video Music Awards . Njihov debitanski singl " What Makes You Beautiful "je bio broj jedan na UK Singles Chart, a od tada je prodan u više od pet milijuna primjeraka diljem svijeta, pa je među jednima od najprodavanijih singlova svih vremena .

Harry je rođen u Redditchu , Worcestershire. On je sin Anne Cox (djevojački Selley) i Desmonda  Stylesa. Harry je odrastao u Holmes Chapelu, ima stariju sestru Gemmu. Harryevi roditelji su se razveli kad mu je bilo sedam, a njegova majka se preudala kasnije.

Kao dijete, Harry je  voljelo pjevati, ističući Elvisa Presleya i Beatlese kao svoje uzore. Harry je prijatelj sa Engleskim pjevačem Ed Sheeranom.

Harry je od X Factor bio u vezi sa  voditeljom Caroline Flack od listopada 2011 do veljače 2012.   Sa pjevačicom Taylor Swift od studenog 2012 do siječnja 2013, i sa Kendall Jenner od studenog 2013 do veljače 2014. Politički, on podržava Laburističke stranke."

Gledala je još neko vrijeme blijedo u tekst. Holmes Chapel, nekako tako poznato ime, kao da ga je već negdje čula. One Direction, baš zvuči nešto što bi izmislio.  "A tko su mu sad te fufice s kojima je bio?" pomislila je Luna. Nije si mogla priznati ali osjetila je tračak ljubomore, ali nije to bilo nešto malo nego ju je izludilo koliko je jako bilo. Utipkala je u tražilicu "Taylor Swift" i gledala tko je ona. Saznala je kako je ona pjevačica. Luni se nije činila toliko loša ali je u opisu njena posla bilo da mrzi ljude pa je to napravila i sa Taylor. Kada je u tražilicu upisala "Kendall Jenner"  odmah je zaključila da je Taylor med i mlijeko. Kendall joj se činila kao neka sponzoruša i kučka. Tako se i oblačila i ponašala na videima koje je pogledala. Čak se i na čas zapitala kako je Harry mogao biti s njom. Pročitala je da je ona rođakinja Kim Kardashian. 

I'm not an AngelOnde histórias criam vida. Descubra agora