Part 12. - Simon, Taylor and London Part 2

1.7K 103 27
                                    

Imate novi trailer za priču sa strane pa pogledajte!!!


Part 12.

Harry je krenuo niz stepenice kaskajući kao gazela, skačući sto metara u zrak. Mogla sam ga zamisliti kao psa koji ima isplažen jezik te mu sve sline cure iz usta. Sporo sam se spustila niz stepenice dok je on letio kao neki djetlić. Otvorio je vrata a na njima se pojavila visoka djevojka, plave kose. Taylor. Znala sam što slijedi. Bacila mu se u zagrljaj te je počelo ljubakanje. Dajte mi lavorr!! Prošla sam kroz vrata pored njih koji su se doslovno ševili na zidu te došla u dvorište. Na drugom kraju dvorišta je bilo crijevo za vodu koje je služilo za zalijevanje ruža i ostalog cvijeća u vrtu. Sinula mi je sjajna ideja da ih polijem sa vodom ali sam ipak zaključila da bi to bilo ipak malo pretjerano. To ovoga puta nije bio moj cilj. Moj cilj je bila prazna kanta za vodu. Uzela sam je te sam se vratila do njih. Harry se odvojio od njezinih usana te me upitno pogledao. Ja sam frknula te demonstrativno nabila kantu na glavu.

"Što to radiš?" upitao me zbunjeno Harry.

"Samo ne želim gledati vaš spolni odnos." slegnula sam ramenima. Čula sam kako Harry frkče.

"Skidaj kantu s glave."

"Neću!" zvučala sam kao neko malo dijete. Prekrižila sam ruke na prsima. Malo sam se okrenula u njihovom smjeru te nadodala "Nisam s kruške pala."

"Ouu Luna, mi smo ovdje." čula sam Harryev smijeh iza svojih leđa. Lupila sam nogom o pod te kanila krenuti u kuhinju ali me tvrdi bijeli zid spriječio u tome. Jauknula sam zabivši se u njega.

"Tako ti je to kada nosiš kantu na glavi," čula sam kako se udaljuje, vjerojatno u smjeru kuhinje. Kada sam bila sigurna da su ušli u nju, podigla sam kantu s glave tek toliko da mogu vidjeti put do kuhinje. Ponovno sam spustila kantu na glavu te krenula u kuhinju. Gledala sam u svoje noge, tek toliko da vidim kuda idem. Kada sam ustanovila da sam došla do stola izvukla sam jednu stolicu i sjela. Nisam čula Taylor i Harrya sve dok mi Harry nije prišao s leđa i maknuo mi kantu sa glave. Našla sam se lice u lice sa Taylor, sjedila je preko puta mene.

"Hejj!!" okrenula sam se prema Harryu taman u trenutku da ga vidim kako on demonstrativno, po uzoru na mene, baca kantu van kroz prozor. Pogledao me sa pobjedničkim izrazom na licu. "Peder"! Prosiktala sam u sebi te pogledala prema zidu. Nisam ih imala namjeru gledati.

"Pa Luna, upoznaj Taylor."

"Taylor? Što nisam trebala upoznati onu, kako se zoveee... Mary od sinoć?" upitala sam lukavo.

"Koju Mary?" čula sam zapanjenu Taylor. Dobro je, dobro je, plan radi!

"Da Luna, i ja bih volio znati, koju Mary?" čula sam mu opreznost u glasu, brzo se ufurao u moj igru.

"Pa onu s kojom si uzdisao cijelo noć na krevetu." čula sam neki zvuk, znala sam da se to Harry lupio rukom po čelu. Ja ću tog čovjeka u ludnicu strpati.

"To je upravo ono o čemu sam ti govorio, Taylor! Kako možeš misliti da će biti dobra?! Lijepo je što vjeruješ u nju i imaš nade ali ona kao da je došla iz džungle." što?! Taylor je ovdje pozitivac? Ona vjeruje da ću ja biti bolja? Nemojte me zajebavati, molim vas. Pogledala sam zbunjeno u Taylor koja je imala pogled na meni. Ženska bi stvarno trebala stavljati manje ruža na usne.

"Hej Luna, ja sam Taylor." prvi put je progovorila. Stvarno ima lijep glas.

"O stvarno? A ja sam iz razgovora shvatila da si ti Michelle Obama." rekla sam mrzovoljno.

I'm not an AngelWhere stories live. Discover now