,,Queen. Dnes přijedou Lucas s Marcusem,"řekla mi máma a já se zaradovala. Jsem ráda, že konečně přijedou. Naposledy tady byli před dvěma měsíci, když byli Vánoce.
,,Supeeeer,"vyjekla jsem a šla jsem se převléct z pyžama, které jsem měla na sobě, ,,A kdy mají přijet?"zastavila jsem se na schodech a podívala se na mámu.
,,Za tři hodiny,"usmála se na mě a já utíkala nahoru do svého pokoje, abych se už konečně mohla převléct. Vzala jsem si roztrhnuté džíny na kolenou a kostkovanou košili, kterou jsem si zastrčila do džínů. Dala jsem si prstýnky a náramky, učesala si svoje modré vlasy a dala si řasenku. To vše mi trvalo necelých patnáct minut. Já vím, divné na holku, ale vážně mi to trvalo jen patnáct minut.
Vzala jsem si svůj notebook a začala stříhat video. Ano natáčím na youtube. Už tam mám pár videí a teď stříhám další, které se jmenuje Prank on my brother. Vyprankovala jsem svého bratra Cyruse.
Stříhala jsem to asi hodinu a půl. Potom jsem se šla dolů najíst, protože jsem měla ukrutný hlad. Něco jsem si vzala a šla zpět do svého pokoje, kde jsem přes skype zavolala Zachovi.
Zach je můj přítel, ale teď je se svou rodinou na Hawaii. Zach je žárlivý, ale to já taky, proto jsem chtěla jet s ním, ale je to rodinná dovolená a já rodina nejsem, takže jsem zůstala trčet tady v Marylandu. Ale teď mi to ani nevadí, protože aspoň uvidím své nejoblíbenější dvojčata.
Najela jsem na Zachovu fotku a stiskla tlačítko pro videohovor. Zach to ale nebral. Zavolala jsem mu ještě jednou, ale stále nic. Začala jsem být naštvaná a smutná zároveň. Potom jsem si uvědomila, že je tam teprve asi půl šesté ráno a zase se trochu uklidnila, i když jsem stále měla divný pocit u srdce. Jsem strašně žárlivý člověk.
Měla jsem ještě hodinu než přijedou Lucas s Marcusem. Vzala jsem si mobil a zavolala jsem Kate, své BFF. Zanedlouho se objevila na displeji mého mobilu celá usměvavá.
,,Ahoj Quin!"zakřičela Kate. Ona jediná mi říká Quin.
,,Ahoj Kate! Jak se máš, zlato?"zeptala jsem se jí a sedla si na parapet u okna. Mám celkem hezký výhled z okna, proto tu tak ráda sedívám.
,,Úžasně! Úplně se vznáším v oblacích,"usmívala se jak sluníčko.
,,Jak to?"zasmála jsem se jejímu výrazu. Vážne vypadala jako sluníčko.
,,Josh. Mě. Pozval. Na. Rande!"vyjekla tak, že jsem si musela oddělat mobil daleko od ucha. Josh je její crush už snad od školky. Ne dobře, od sedmé třídy.
,,To je super Kate! To já se mám taky úžasně,"usmála jsem se.
,,Zach už přijel?"zeptala se zmateně.
,,Ne. Ale dnes mají přijet Lucas s Marcusem."
,,Nekecej! Můžu přijít? Vezmu si i váš merch jo? Nebo si mám vzít jen ten jejich? Nebo normální ob-"kecala páté přes deváté.
,,Kate,"zasmála jsem se, ,,Zpomal. Máš ještě tak půl hodiny čas,"vykulila na mě oči.
,,Jen půl hodiny? Pro Bůh! Musím si pohnou. Budu končit. Přijdu tak za hoďku. Čau!"nestihla jsem ani odpovědět a ona už zavěsila. Líbí se jí hodně kluků, ale mezi top patří moji dva bratři a Josh. Tak trochu ji chápu. Kdyby ti dva nebyli moji bratři taky bych je brala.
,,Queen, chceš se mnou jet na letiště pro ty dva?"nakoukl do mého pokoje Dari. Nadšeně jsem přikývla, vzala si věci a rychle šla za ním.
Na letiště to moc dlouho netrvalo. Vyběhla jsem z auta hned, jak zastavilo. Vběhla jsem do centra všeho dění a rozhlížela se. Nikde jsem je neviděla. Potom jsem se podívala na tabuli příjezdů a zjistila, že zrovna teď teprve přistávají.
Proto jsem se hned podívala k tunelu z kterého by měli vyjít. Lidi začali vycházet, ale já hledala jen dvě osoby. Když jsem je konečně zahlédla, rozběhla jsem se k nim. Skočila jsem oboum okolo krku a pořádně je stiskla.
,,Queen,"řekli naráz a zasmáli se. Objímala jsem je a oni mě.
,,Já jsem tady taky,"ozval se Darius za mnou. Odtáhla jsem se od nich a oni bratrsky objali Dariho. Potom jsme nasedli do auta a jeli směr domov.
Heyy 💖
CAN I GET A HOYAAAHHHH?!
Nope?
Okay.. 😢
😂😂
Jsem tu s novým příběheeeem 🎉
Yeeey 😂💚
Doufám, že se vám prolog líbil 😊
A že se vám bude líbit celý příběh😊Btw, tohle je můj třetí rozepsaný příběh a já nevím, jak to budu stíhat, takže nevím jak často bude vycházet...
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanfictionQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...