Ivan's POV
Ozvalo se klepání. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale hned jak jsem zaslechl jméno Queen, zpozorněl jsem a vydal se ke dveřím. Stála tam, zadýchaná. Lucas ji táhl pryč. Chtěla se mě chytnout, ale nestihla to. Omluvně se na mě podívala a zmizela s Lucasem a Marcusem nahoře.
Rozhlédl jsem se a až teď si uvědomil, že tady vlastně Emilio není. Šel jsem k našim palandám a tam ho uviděl. Seděl na kraji postele a měl hlavu v dlaních. Nevěděl jsem, co se děje, ale i tak jsem si sedl vedle něho a objal ho.
(Teď budou samozřejmě mluvit španělsky)
,,To bude dobrý,"pohladil jsem ho po zádech. Až teď mi došlo, že brečí. To musí být asi hodně zlý, když brečí.
,,Co se stalo, brácho?"zeptal jsem se a stále ho objímal.
,,Nic,"odsekl. Teď se mi zdál spíše naštvaný než smutný. Teď je to snad poprvé v celém našem dosavadním životě, kdy se v něm nevyznám. Nevím, jestli je smutný nebo naštvaný nebo obojí. A dost mě to štve, abych pravdu řekl.
,,Emilio,"povzdechl jsem si, ,,Jsme bratři, můžeš mi věřit. Víš to, že ano? Nenutím tě, aby jsi mi to řekl, ale zajímají mě tvé problémy. Jsme dvojčata, pro Boha. Měli by jsme si říkat snad všechno,"Emilio na mě koukal jak na ducha. Nejsem moc na nějaký ty proslovy, takže se mu ani nedivím.
,,No, já, no, uh, um, políbil jsem, um, Queen,"sklopil pohled. Vyjeveně jsem seděl a koukal do blba.
,,A co je na tom blbě?"zeptal jsem se hned jak jsem se vzpamatoval. Byl jsem zmatený. A to hodně. Ale i zraněný.
,,No, ona utekla. Je mi to jasný. Nechce mě. Bere mě jako kamaráda, ale já, um, asi, asi ji miluju. Nevím. Možná je to jen poblouznění a za chvíli to odezní. Vážně nevím!"kopl do stěny. Nemyslel jsem si, že i jemu se líbí. Ale dalo se to čekat, jsme dvojčata. Jsme stejní. Skoro.
,,Uklidni se brácho, všechno bude dobrý, uvidíš,"usmál jsem se na něj.
,,Myslíš moc pozitivně,"řekl a odvrátil ode mně hlavu.
,,A ty by jsi taky měl. Kde je ten pozitivní savage boyyyy?"zeptal jsem se ho a šťouchnul do něj. Uchechtl se. To je dobré znamení.
,,Někde v prdeli na kopci."
,,Ale noták,"zasmál jsem se, ,,Kde je? Řekni mi, sakra kde je?"
,,Už klepal na dveře. Ale nikdo mu neotevřel, takže odešel. Smůla,"zasmál se. Už se směje. To je ještě lepší.
,,Kde je?"
,,Tadyyyyyyyy!"vykřikl. Zasmáli jsme se.
,,Hej! Co si to tam povídáte?"vykřikl Jake. Podívali jsme se na něj.
,,Nic,"řekl Emilio rychle. Zakroutil jsem nad ním hlavou a bouchnul ho do ramene.
,,Au!"začal si mnout rameno.
,,Vždyť to nemohlo ani bolet,"řekl jsem.
,,Taky že ne,"zasmál se a bouchnul mě taky.
,,Hej!"smáli jsme se oba jako lachtani na souši.
Jelouuuu 😂💙
Promiňte mi to zpoždění!
Upřímně, byla jsem moooc líná 😂
Sorryyyy lidi 💙
Ale teď už tu je další - nudná, jako vždy 😂 - kapitolaaaaDěkuju za ☆ a 💬 💕
Te amo 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔
FanfictionQuinette Evelyn Dobre, často také nazývána Queen, je sestrou slavných dvojčat. Jednou ji vezmou s sebou do Los Angeles, kde ji později vezmou mezi Team 10. V tomhle domě je dost crazy lidí a jedni z nich jsou Ivan a Emilio Martinez, kteří přijeli...