Twenty-three - COACHELLA

40 2 1
                                    

S Jakem to je fajn. Takové nezávazné. Ve svých videích říkal, jak se on, Brandon a Jakeův kameraman, Ari, zamilovali do holky. Nebudu lhát, nebylo to příjemný, ale takový Jake je. A já ho tak beru. Náš vztah bych popsala asi jako: ,,Kamarádi s výhodami."
Určitě bych se nezlobila, kdyby z toho bylo něco víc, ale Jake se ještě úplně nedostal přes Eriku a já přes Ivana, takže to zatím necháváme takto. Vlastně si ani nejsem jistá, jestli by Jake o vztah se mnou stál.

BACK TO NOBODY'S VIEW
Dnes je v Americe velký den pro spoustu lidí. Hlavně influencery jako je Queen. Ona, hádáte správně. Coachella. Všichni, co tam jdou, se oblěknou většinou nějak crazy. Ne tak moc crazy jako na Burning Mana, ale drží se v těsném závěsu za ním. Na Coachelle se hodně používají třpytky a takové blýskající věcičky.

Snad skoro každý člen Team 10 tam jde. Je to velká událost nějaký ten kus od LA. Queen se samozřejmě připojila k Jakeovi, Arimu, Adamovi a dalším, kteří se tam vydali. A jelikož jich jelo dost, Jake s Arim řekli, že pojedou v Lamborghini a ostatní mají jet v Team 10 dodávce, ale asi to dostatečne nepropočítali, protože Queen už se tam nevlezla, a proto musela jet s Jakem a Arim v Jakeově Lambu. Přišla si tam tak trochu navíc, ale kvůli Coachelle to stálo. Byla to její první Coachella a moc se těšila.

Dorazili ke krásnému domu, který byl menší než ten jejich, ale hezký. Udělali si tam menší párty, při které se naštěstí nic důležitého nestalo. Další den ráno vyrazili konečně na Coachellu, kde to vypadalo fakt šíleně. Nafukovací astronaut, kterého stále přemisťovali, taky tam byla raketa a hroší pracovníci, kteří se snažili odpálit tu raketu do vesmíru. Bez té spousty lidí by se to taky neobešlo. Museli jste si dávat pozor, kudy chodíte, protože každý 99 člověk ze 100 se tam fotil. Je jasný, že holky chtěli taky fotky, stejně jako kluci. Ari natáčel konverzaci Queen a Jakea z dálky, aby si ho nevšimli a taky aby jejich konverzace nebyla slyšet. Potom chtěl Jake clickbaitový cover a tak si nechal udělat fotku, jak je je Queen natočený a povídá si s ní.

Queen potkala hromadu lidí, někteří se chtěli vyfotit s ní, s jinýma se chtěla vyfotit ona. Pamatuje si na jednoho klučinu, který byl asi v jejím věku a byl milý, ale rozhodně ne z Ameriky nebo nějaké jiné anglicky mluvící země. Dal na insta fotku s ní a tak ho začala sledovat. Líbil se jí. A taky ho sledoval Jay Alvarrez, tak proč ne Quinette Evelyn Dobre? (Já tam toho Martina strčit musela, sorryyy 😂)

Jake s Arim byli na Coachelle jen jeden den, potom odletěli do Amstru, kam se Queen samozřejmě chtěla podívat, ale zase by se akorát cítila, že je tam navíc. K tomu chtěli potom odletět rovnou do Indie nebo kam to, kde chtějí přespat nebo se vloupat do T-series HQ, což nezní zrovna bezbečně.
  Když byla Queen sama, bez rozptylování Jakea, cítila se prázdně. Chyběl jí Ivanův jemný dotek. Jeho rty. Chyběl jí on celý i se všemi jeho nedostatky. Jakoby ji v hrudi něco tlačilo. Potřebovala si s někým promluvit, ale v Team 10 domě nebyl nikdo, s kým by o tom chtěla mluvit. Její bratři měli moc času se staráním se o své přítelkyně (teda až na Marcuse) a s rodiči to probírat nechtěla. Zbyly jí dvě možnosti. Buď napsat tomu neznámému klukovi, který se s ní chtěl vyfotit na Coachelle, nebo se sejít s Emiliem. Rozhodla se pro první možnost, ale ten kluk jí neodpověděl ani po hodině čekání, tak napsala Emiliovi, který jí ale také neodepsal.

Tlačení na hrudi zesílilo. V očích se jí objevili slzy a ona propadla v záchvat pláče. Vzpomněla si, že jako malá měla panické attacky celkem často. Měla by mít ještě někde prášky, které by ji mohly ulevit. Mohly by jí pomoct. Začala se s třesoucíma se rukama prohrabovat pokojem. Čelo se jí orosilo, ale konečně je našla. Dala si jeden, dva, tři. Nezabírali. Čtyři, pět, šest. Stále nic. Sedm, osm, devět, deset, už to ani nepočítala. Konečně. Tlačení na hrudi ustalo, ta tíha tam už nebyla, najednou byla ta tíha na jejích víčkách. Musela si schrupnout. Byla unavená, prostě se jen potřebovala natáhnout a dát si dvacet. Lehla si do své postele a na mobilu najela na fotku Ivana. Nebo to byl Emilio? V té únavě to nedokázala poznat. Usmála se do dipleje, zavřela své oči a naposledy se několikrát nadechla a vydechla.

These Spanish boys [I&E Martinez Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat